نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیژن طاهری: مدیران استقلال تمرکز فکری را برهم نزنند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بیژن طاهری پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: استقلال از ابتدای فصل راهش را درست رفت و با اینکه به نظر نمی‌رسید اقتدار لازم را نداشته باشد ولی در ادامه توانست نتایج خوبی بگیرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بیژن طاهری درباره دیدار استقلال با سایپا با تکیه بر تجربیاتی که در سال‌ها بازی و مربیگری در استقلال و مربیگری در سایپا داشت با ما همکلام شد. 

 استقلال در صدر جدول است. انتظار این روزها را می‌کشیدید؟
بله! استقلال از ابتدای فصل راهش را درست رفت و با اینکه به نظر نمی‌رسید اقتدار لازم را نداشته باشد ولی در ادامه توانست نتایج خوبی بگیرد. گرچه نقاط ضعفی هم داشت که طبیعی است. همه تیم‌ها نقطه ضعف دارند که اگر نداشتند همیشه یک تیم برنده می‌شد. 

 این نقطه ضعف کجاست؟
بیشتر در فاز دفاعی است. هنوز آن هماهنگی لازم بین مدافعان استقلال به‌وجود نیامده و یک مقدار سردرگمی بین آنها دیده می‌شود. البته ضعف بزرگی نیست ولی با کمرنگ شدن این نقیصه می‌توان به آینده این تیم امیدوارتر بود. 

 وضعیت خط حمله استقلال هم رو به بهبود است.
بله! هر سه مهاجم استقلال فوق‌العاده هستند و هر کاری از آنها برمی‌آید. یک لحظه غفلت مدافعان حریف از این سه با یک گل یا موقعیت بالای ۹۰ درصد همراه می‌شود. 

 ولی می‌گویند با ورود دیاباته به ترکیب استقلال نقش امیرارسلان مطهری کمرنگ می‌شود.
اصلاً این‌طور نیست. اتفاقاً او در این وضعیت به ضلع سوم مثلث هجومی استقلال تبدیل می‌شود و دیدیم که پاس گل مهدی قایدی را هم مطهری ارسال کرد. او در این شرایط کمی عقب‌تر بازی می‌کند و اتفاقاً بار تهاجمی استقلال را هم افزایش می‌دهد. 

 سایپا را چطور حریفی برای استقلال می‌بینید؟
سایپا طی دو دهه اخیر با برنامه‌ریزی درستی که در آکادمی تیم‌های پایه‌اش داشته توانسته تا حدود ۹۰ درصد به خودکفایی برسد و الان می‌بینیم که جوانان این تیم همگی از تیم‌های پایه به رده بزرگسالان رسیده‌اند. همین امیرعلی صادقی که به ذوب‌آهن گل زد و سایپا برنده شد را پارسال ما از رده جوانان آوردیم. 

 ویژگی تیم سایپا چیست؟
به نظرم بازی خطرناکی پیش‌ روی استقلال است و اصلاً نباید تصور کنند که با یک تیم جوان و بی‌تجربه بازی دارند. این تیم جوان و بسیار دونده است و اگر هم کم و کاستی داشته باشد با دویدن جبران می‌کند. از این رو معتقدم می‌تواند استقلال را اذیت کند. 

 امیدی به این استقلال دارید؟
اگر مشکلی برای استقلال ایجاد نکنند این تیم با این کادر فنی و نفرات می‌تواند قهرمان شود. 

 منظورتان از مشکل شایعات مذاکره خلیل‌زاده با نماینده فرهاد مجیدی است؟
ببینید مدیریت باشگاه نقش مهمی در آرامش تیمش دارد. وقتی وینفرد شفر با استقلال بهترین نتایج را می‌گرفت متوجه شد که مدیریت باشگاه رفته و با یک مربی دیگر مذاکره کرده است. این موضوع به شدت روی تمرکز مربی تأثیر می‌گذارد و همه چیز را خراب می‌کند. خواهشاً مدیران استقلال بگذارند فکری کارش را بکند. تا اینجا که با مدیریت خودش خوب توانسته تیم را جمع کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    زمون شفرد هم باز زیرآب رفتنهای مجیدی باعث بهم ریختن شفر شد. اینه که هر مربی خپارجی میاد ایران مهمترین تاکیدش اینه که دستیارش ایرانی نباشه (دستکم دستیار اول و دوم). تیم شفر میتونست براحتی قهرمان بشه و در آسیا حرف برای گفتن داشته باشه.
  • سربازسرخ US ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    سلام آقا الان رفتم تو کانال استقلال چند نفرازاستقلالیها مثل محمودفکری وپرویزخان مظلومی پست گذاشته بودن وبرای سلامتی مهردادمیناوندعزیز که برای فوتبال ملی زحمت زیادی کشیده آرزوی سلامتی کرده بودن که دستشون دردنکنه ولی خود کانال یه پست گذاشته وبا کلمات زشت مثل میناوند چرک واز اینجورحرفها دلموواقعا شکوند نمیدون کسی که ای پست روگذاشته چی مصرف میکنه که بخودش اجازه داده درموردکسی که الان روتخت بیمارستان داره بامرگ دست وپنجه نرم میکنه این حرفهاروبزنه اینها یا ایرانی نیستن یا اسید وشیشه وکوکائین وباهم مصرف میکنن که بخودشون اجازه میدن این حرفهاروبزنن یکی به این آقابفهمونه که زیبایی فوتبال به کرکریشه نه آرزوی مرگ کردن برای هموطنمون که برای فوتبال ملی اینهمه زحمت کشیده این آخرین پست منه الانم این خبر چاپ بشه تمام کانالهای طرفداری روپاک میکنم که پیش خداخجالتزده نشم عزت زیاد وآرزوی سلامتی برای همه بیماران بخصوص میناوندعزیز.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی