شاهین بیانی: فکری باید ناهماهنگی دفاعی را از بین ببرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاهین بیانی پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: در هر تیمی کمترین تغییرات را باید در ترکیب خط دفاعی دید چون مهمترین اتفاق برای هر تیمی گل نخوردن است و بعد تیم سراغ مراحل بعدی که گلسازی و گلزنی است می‌رود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شاهین بیانی درباره وضعیت خط دفاع و هماهنگی آنها با ما همکلام شد. او درباره ناهماهنگی‌های موجود بین مظاهری و مدافعان استقلال به خبرورزشی گفت: «دلیل این ناهماهنگی‌ها جابه‌جایی‌های دائمی در خط دفاعی استقلال است. نه استقلال، بلکه هر تیم و گروهی در هر کاری وقتی با جابه‌جایی‌های سریع و دائمی درگیر باشد، نمی‌تواند به شناخت لازم از هم دست یافته و به وضعیتی می‌افتند که امروز استقلال با آن درگیر است.»

کاپیتان اسبق استقلال گفت: «ما در این ۱۱ بازی ۳ بازی متوالی ندیدیم، دو مدافع میانی استقلال کنار هم بازی کنند و این تغییرات موجب شده تا علاوه بر ناهماهنگی بین آنها به ناهماهنگی بین آنها و دروازه‌بان تیم هم برسیم. در همین چند بازی چند بار شاهد بودم که محمدرشید مظاهری بابت برخی جایگیری‌ها با مدافعان استقلال بحث و آنها را به اشتباهات‌شان متوجه می‌کند که این نشأت گرفته از وضعیت استقرار آنها در خط میانی است.»

مدافع باسابقه استقلال در دهه ۶۰ گفت: «این هماهنگی ایجاد نمی‌شود مگر با تکرار بازی این نفرات کنار هم! وقتی این افراد در ۵، ۶ بازی متوالی کنار هم بازی کنند هماهنگی به وجود می‌آید. در هر تیمی کمترین تغییرات را باید در ترکیب خط دفاعی دید چون مهمترین اتفاق برای هر تیمی گل نخوردن است و بعد تیم سراغ مراحل بعدی که گلسازی و گلزنی است می‌رود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تا آخرش با اسطوره ایم IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    نخیر جناب خیلی خیلی پیشکسوت ضعف خط دفاعی به چرخشی بازی کردن مدافعان ربطی نداره به کوچیک بودنشون ربط داره مدافعینی که برای استقلال خریده شده اند بازیکنان بزرگی نیستند اگر هم بزرگ باشند در حد استقلال نیستند مسله این است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی