پنجشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
۰ |
۴
عیادت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از میناوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (پنجشنبه) با حضور در بیمارستان لاله از مهرداد میناوند که به ویروس کرونا مبتلا شده است عیادت کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهرداد میناوند پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران از چند روز پیش به کرونا مبتلا شد و در پی وخامت حالش به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

در جریان ملاقات جعفر سمیعی از پیشکسوت پرسپولیس و دیدار و گفت‌وگوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با پزشک معالج مهرداد میناوند، روند درمانی وی مورد بررسی قرار گرفت.

سمیعی در این خصوص گفت: «میناوند یکی از چهره‌های سرشناس و دوست‌داشتنی فوتبال ایران به شمار می‌رود که همیشه تعصب خود به پرسپولیس و تیم ملی را ثابت کرده است. دیدن مهرداد روی تخت بیمارستان با آن روحیه خوبی که دارد، واقعا سخت است.»

وی ادامه داد: «در یکی، دو روز گذشته به صورت مداوم از طریق دوستانم در بیمارستان لاله و همچنین تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس به خصوص افشین پیروانی که مدیر تیم ماست، در جریان درمان میناوند قرار گرفتم. احساس وظیفه کردم که خودم به بیمارستان بیایم و از نزدیک با کادر درمانی او صحبت کنم. در بیمارستان، با همسر و خواهر مهرداد و همچنین دوستان او از جمله علی کریمی، بهنام ابوالقاسمپور و محمدرضا مهدوی هم گفت‌وگویی داشتم.»

سمیعی افزود: «به عنوان مدیر باشگاه از تیم پزشکی بیمارستان لاله درخواست کردم به علت جایگاه مهرداد در فوتبال ملی این کشور، با دقت‌نظر و تلاش بیشتری شرایط درمانی او ادامه یابد. آقایان دکتر لطفی و دکتر هاشمیان توضیحاتی از وضعیت میناوند در روزهای گذشته و امروز دادند و در خصوص ریسک‌های ممکن هم صحبت کردیم. از دکتر لطفی و همکارانش درخواست کردم هر کجا به کمکی نیاز بود، به ما اطلاع بدهند. تمام ارکان باشگاه در کنار میناوند و خانواده او می‌ماند تا این چهره سرشناس فوتبال کشورمان بار دیگر سلامتی خود را به دست بیاورد.»

او همچنین تاکید کرد: «من از مردم کشورمان می‌خواهم برای مهرداد میناوند دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی‌ خود را به دست بیاورد و به آغوش خانواده بازگردد. امیدوارم همه مردم کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بلای سخت را از خود دور کنند.»

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نهایت گفت: «به عنوان یک ایرانی، بار دیگر از کادر درمانی کشور در همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تقدیر و تشکر می‌کنم. به همه پزشکان، پرستاران و کارمندان بیمارستان‌های کشورمان خداقوت می‌گویم. امیدوارم در کنار هم و با کمک یکدیگر، زمینه ریشه‌کن شدن این ویروس را بسازیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی