نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بهتاش فریبا: برخی‌ دوست نداشتند استقلال نتیجه بگیرد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم استقلال ابراز امیدواری کرد که شیخ دیاباته به مانند فصل گذشته درخشش خود را داشته باشد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بهتاش فریبا درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای دیدار فردا (شنبه) مقابل سایپا در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم با شکست تراکتور خیلی خوب است و امیدوارم فردا این روند مقابل سایپا ادامه داشته باشد و بتوانند صدرنشینی را حفظ کنند.

وی افزود: استقلال بعد از دربی نتیجه خوبی مقابل تراکتور کسب کرد، آن هم تیمی که مهره‌های مثل اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و... را نیمه دوم وارد زمین کرد. گرفتن نتیجه در تبریز مقابل تراکتور کار آسانی نیست اما سیستم تیم استقلال و کم اشتباه بودن مدافعان باعث شد که نتیجه خیلی خوبی رقم بخورد. شیخ دیاباته برای اولین بار پایش به گلزنی باز شد تا نوید بازیکن آماده فصل گذشته را بدهد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با تمجید از عملکرد آبی‌پوشان مقابل تراکتور ادامه داد: شاید کمتر کسی ریسک می‌کرد با سه مهاجم بازی کند، اما محمود فکری این تصمیم را گرفته بود و نتیجه‌اش دو بار گلزنی دیاباته بود. از نقش ارسلان مطهری هم نباید گذشت که به خوبی با فضاسازی باعث شد تا دیاباته و قایدی صاحب موقعیت شوند.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کسانی که از فکری انتقاد می‌کردند، دیگر بهانه‌ای نداشته باشند. برخی‌ دوست نداشتند این تیم نتیجه بگیرد و انتقادهای زیادی مطرح می‌کردند اما فکری به همراه بازیکنان از این مرحله عبور کردند و کم کم به تیمی تبدیل می‌شوند که هواداران انتظار دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    بنظرم همه هوادارا روند رو به رشد تیم رو دیدند ولی خب تیممون هنوز از لحاظ قدرت حفظ توپ مخصوصا تو زمین حریف مشکل داره همینطور پشت محوطه خودش تو دفاع خیلی فضا میده باید این مشکل رو حل کنه، ولی بازی با تراکتور از تاکتیک پرس به نحو احسن سود برد.. اینکه تیم با سه مهاجم بازی میکنه و دنبال بازی رو به جلو و پرس از بالاست..تو دربی این سیستم به مشکل خورد چون هافبک ها تو این سیستم باید تکنیک و حمل توپ و سرعت تصمیم گیری بالا داشته باشندفکر میکنم با وجود داریوش این سیستم جواب میده ولی خب زمان میبره..
  • آبی قدیمی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    احسنت آقا محمد. تحلیل جالبی داشتید. الان تنها مشکل تیم عدم حفظ توپ هست. اینکه فشار بسیار زیادی به دفاع وارد میشه. اگه هافبک ها توپ رو خوب نگه دارند و با پاس‌های زیاد و سریع ،با مهاجمان و مدافعان ارتباط دائم برقرار کنند، توپ بیشتر در نیمه زمین حریف قرار می گیرد و اعتماد به نفس دفاع و دروازه‌بان تیم هم بالا میره و با این روش و مهاجمان بینظیری که داریم، انشالله با اقتداری مثال‌زدنی قهرمان خواهیم شد...
    • محمدطاها IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
      خیلی ممنون از لطفتون..تحلیل شما هم عااالی بود دمتون گررررم..به امید قهرمانی استقلال..
  • 6 IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    طفليا بعد چند سال ميبينند شانس بهشون روكرده دارند ذوقمرگ ميشن خخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی