نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳
۳ |
۵
آکادمی رانندگان فراری یک دختر ۱۶ ساله جذب کرد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مایا ویگ، دختر ۱۶ ساله برای نخستین بار به آکادمی رانندگان فراری پیوست.

خبرورزشی/ موتورسواری و اتوموبیل‌رانی؛ مایا ویگ ۱۶ ساله در شرف تاریخ‌سازی با فراری است. این دختر هلندی متولد اسپانیا از مادری بلژیکی و پدری هلندی، نخستین زن راننده‌ای است که به آکادمی راننده فراری پیوست.

مایا در مسابقات ارزیابی که هفته گذشته در مقر اسکودریا در مارانلو برگزار شد به عنوان آخرین مرحله برنامه فدراسیون جهانی اتومبیلرانی با نام "دختران ستاره‌ درحال ظهور"، مورد ارزیابی قرار گرفت.

این ابتکار توسط کمیسیون زنان فدراسیون جهانی اتومبیلرانی تنظیم شده است. هدف آن ارتقا زنان در ورزش‌های موتوری و حمایت از بااستعدادترین دختران جوان بین ۱۲ تا ۱۶ سال در مسیر حرفه‌ای رانندگی است.

مارکو ماتاسا رئیس آکادمی فراری در این باره گفت: ما بسیار خوشحالیم که از مایا در آکادمی راننده فراری استقبال می کنیم. علی رغم تجربه بسیار محدود، او سرعت خوبی داشت و تسلط بر ماشین را نشان می داد به این معنی که می‌تواند بلافاصله دستورالعمل هایی را که به او داده شد، اجرا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    خدا رحم کنه، حتما وقتی میخواد سبقت بگیره یه دو ساعتی نگا آینه می‌کنه تا ماشینی از عقب نمیاد؟ دیگه یادش میره نگاه جلو ‌کنه محکم میکوبه سپر ماشین جلو.....بعد هم میشینه تو ماشین، پیاده هم نمیشه فقط زل میزنه و نگاه می‌کنه تا افسر فرمول یک بیاد! خخخ
    • کمال خوش سخن IR ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      تو بیا اینجا دُرفشانی کن اون داره توی یه فضای نرمال زندگی میکنه و استعدادهاشو پرورش میده
    • حقیقت تلخه IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      کمال جان ، شما هم بیا اینجا دُر جمع آوری کن! دیدی حالا؟ د نشد! نمیشه که من باشم شما هم باشی من نقد بشم شما نشی! ( البته که کامنت اول شوخی بود)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی