آلاوس – رئال‌مادرید؛ فراموشی سوپرجام و کوپادل‌ری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئال‌مادرید چند روز پیش از جام حذفی اسپانیا کنار رفت و در پی جبران این اتفاق تلخ و البته شکست بازی رفت مقابل آلاوس است.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ لالیگا به ایستگاه بیستم رسید و آخرین بازی شنبه شب در این هفته میان دپورتیوو آلاوس و رئال‌مادرید در ورزشگاه مندیسوروتا برگزار خواهد شد. دو تیم از جایگاه‌های متفاوت جدول قرار است باهم مصاف کنند. رئال در پی نزدیک شدن به اتلتیکوی صدرنشین است و میزبان می‌خواهد فاصله‌اش را با منطقه خطر به کلی دور کند. از طرفی بازی رفت را در خانه به آلاوس باختند و می‌خواهند آن شکست را هم تلافی کنند.

آلاوس
آلاوس پنجمین فصل متوالی خود را در بالاترین سطح از رقابت‌های اسپانیا می‌گذراند. این یعنی آنها به سادگی سقوط نخواهند کرد و همیشه در این مدت خودشان را از آسانسور پایین‌بر نجات داده‌اند. این‌بار اما به نظر می‌رسد که تیم باسکی برای حفظ وضعیت خود در لالیگا نیم‌فصل دوم کار سختی خواهد داشت. اوایل این ماه پابلو ماچین پس از کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری برکنار شد و اکنون آبلاردو فرناندس مسئولیت هدایت این باشگاه را برعهده دارد. این مربی ۵۰ ساله اما تاکنون قادر به تغییر اوضاع نبوده و دو بازی خود مقابل آلمریا و سویا را واگذار کرده است. آلاوس در ۱۶ ژانویه مقابل آلمریا در کوپا دل‌ری با ۵ گل شکست خورد و سه‌شنبه شب در خانه شکست ۲ بر یک مقابل سویا در لالیگا را تجربه کرد که البته از حیث تعداد گل خورده پیشرفت داشتند. آلاوس در ۱۹ مسابقه این فصل خود ۴ برد، ۶ تساوی و ۹ شکست را پشت‌سر گذاشته تا در جایگاه هفدهم قرار بگیرد. آنها تنها یک امتیاز از الچه هجدهم جدولی فاصله دارند که نشان از وخامت اوضاع دارد. 

رئال‌مادرید
اوضاع برای رئال در لالیگا نسبتاً خوب است. مادریدیستا ۸ بازی بدون شکست در لالیگا داشته که باعث شده آنها در رده دوم جدول قرار بگیرند با چهار امتیاز اختلاف از اتلتیکومادرید که دو بازی هم کم دارد. شاگردان زین‌الدین زیدان در آخرین بازی خود در لیگ در تاریخ 9 ژانویه با نتیجه تساوی بدون گل توسط اوساسونا متوقف شدند، مشکل رئال در واقع الان از ناکامی‌های سوپرجام و جام‌حذفی می‌آید. آنها در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیک‌بیلبائو با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا اینکه آخر هفته در کوپا دل‌ری با همین نتیجه به تیم ناشناخته آلکویانو باختند. مادریدی‌ها شانس خود را برای بازگشت به مسیر قهرمانی در لیگ خواهند داشت. هرچند کار سخت است و کوچکترین لغزشی زیدان را از سومین جام هم دور خواهد کرد. 

مصدومان و محرومان
رودریگو الی تنها بازیکن مصدوم آلاوس در این دیدار است که به طور حتم غیبت خواهد داشت اما لوکاس پرس با بهتر شدن حالش می‌تواند در زمین حضور پیدا کند. در طرف مقابل هم زیدان بدون رودریگو، ناچو و حتی کارواخال باید تیمش را برای این مسابقه ارنج کند. 

ترکیب احتمالی
آلاوس:
پاچکو، ناوارو، لاگواردیا، دوارته، مندس، لخونه، ریوخا، باتالیا، پینا، ژوسلو، پرس
رئال‌مادرید: کورتوا، واسکس، راموس، واران، مندی، مودریچ، کاسمیرو، کروس، آسنسیو، آزار، بنزما

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی