پوست‌اندازی استقلال مقابل سایپا 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی پس از ۲۰۸ روز به مصاف سایپا خواهد رفت که آخرین بازی‌اش مقابل نارنجی‌پوشان را با تساوی به پایان رسانده است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ استقلال در حالی به مصاف سایپا خواهد رفت که چهره این تیم در مقایسه با آخرین رویارویی آبی‌پوشان مقابل شاگردان ابراهیم صادقی تا حد بسیار قابل ملاحظه‌ای متحول شده است. بازی رفت دو تیم با پیروزی مقتدرانه استقلال (۴ بر صفر) تمام شد اما جدال برگشت با تساوی خاتمه پیدا کرد. 

رویارویی پس از ۶ ماه 
استقلال و سایپا آخرین بار شش ماه قبل هنگامی که رقابت‌های لیگ برتر دوباره آغاز شده بود به مصاف همدیگر رفتند و حاصل تلاش آنها در پایان کار تساوی یک- یک بود. همان مسابقه‌ای که فرهاد مجیدی چند روز قبل از آن به واسطه جنجال پس از بازی با فولاد به معنای واقعی کلمه خبرساز شده بود. تک‌گل استقلال در بازی برگشت توسط مسعود ریگی به ثمر رسید. حالا دو تیم پس از ۲۰۸ روز دوباره به مصاف همدیگر خواهند رفت. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فرهاد مجیدی جای خود را به محمود فکری داد ولی ابراهیم صادقی همچنان مرد شماره یک نیمکت سایپا محسوب می‌شود. 

متحول شدن بازیکنان 
اگر بازیکنان استقلال که در آخرین رویارویی با سایپا تحت عنوان نفرات ثابت و ذخیره به میدان رفتند را ملاک قرار دهیم، آبی‌پوشان پایتخت به معنای واقعی کلمه متحول شده‌اند. روزبه چشمی، محمد بلبلی، میلاد زکی‌پور، ذکریا مرادی و علی دشتی بازیکنانی بودند که در آن مسابقه حضور داشتند ولی حالا دیگر استقلالی نیستند. از طرف دیگر، فرشید باقری و هرویه میلیچ نیز اگرچه همچنان با استقلال قرارداد دارند ولی در تمرینات گروهی این تیم شرکت نمی‌کنند و از شرایط نامشخصی برخوردارند. میلیچ و باقری هم در آن مسابقه برابر سایپا بازی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    بازی سختیه این برد خیلی کلیدیه..ایشالااا با یه بازی تاکتیکی و با برنامه سه امتیاز بازی رو میگیریم و تداوم صدر نشینی..
    • استقلال تاج کبیر** IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      بازی کلیدیه اما برای ما سخت نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی