نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
۸ |
۵
احسان پهلوان: اشتباهات داوری استرس ما را چند برابر می‌کند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

احسان پهلوان، وینگر تکنیکی پرسپولیس به خبرورزشی گفت: با احترام به همه تیم‌ها به نظرم پرسپولیس بهترین و باکیفیت‌ترین تیم لیگ است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ احسان پهلوان، وینگر تکنیکی پرسپولیس جزو خریدهای موفق این تیم به حساب می‌آید. احسان که خیلی زود در قالب تاکتیکی پرسپولیس جا افتاد، معتقد است تیم‌شان با کیفیت‌ترین تیم لیگ است. پهلوان همچنین ابراز امیدواری می‌کند بتواند خیلی زود برای تیم جدیدش گل بزند. صحبت‌های ما با شماره ١۴ پرسپولیس را در ادامه می‌خوانید. 

می‌خواهیم از بازی با استقلال شروع کنیم. اولین تجربه‌ات در دربی چطور بود؟ 
خب من در دربی‌های مختلفی مثل دربی تبریز و دربی اصفهان بازی کردم ولی دربی تهران با همه آن بازی‌ها فرق دارد. به جرأت می‌گویم دربی تهران بزرگترین بازی لیگ است و نتیجه آن اهمیت فوق‌العاده‌ای برای هواداران دارد. قبل از دربی انگیزه زیادی داشتم تا بهترین عملکردم را در دربی به نمایش بگذارم. به طور کلی تجربه بسیار خوبی بود هرچند دربی با حضور تماشاگران جذاب‌تر می‌شد. به نظرم هر دو تیم نمایش خوبی داشتند ولی انصافاً ما مستحق برد بودیم. نمایش ما به خصوص در نیمه دوم عالی بود و توانستیم خیلی خوب به بازی برگردیم. ولی یک لحظه تمرکزمان را در لحظات آخر از دست دادیم و خیلی راحت برد در دربی را با تساوی عوض کردیم. 

بعد از چهار تساوی مقابل فولاد به برتری رسیدید. از آن بازی بگو. 
به نظرم شایستگی این را داشتیم که حداقل در دو بازی از این ۴ دیدار برنده باشیم ولی با بدشانسی نتوانستیم به ۳ امتیاز برسیم. فولاد تیمی بود که بسیار بابرنامه و محکم بازی می‌کرد. تقابل با این تیم همیشه دشوار است ولی ما فقط از این بازی برد می‌خواستیم و با هدف گرفتن ۳ امتیاز وارد زمین شدیم. خداراشکر با همه اتفاقاتی که رخ داد توانستیم به برتری برسیم و ۳ امتیاز را بگیریم. به نظرم این ۳ امتیاز خیلی برای ما حیاتی بود و با این پیروزی وضعیت‌مان در جدول بهتر شد. 

تو هم یک موقعیت عالی گلزنی را از دست دادی.
بله فرصت بسیار خوبی بود ولی ضربه پای چپم زاویه زیادی داشت و به بیرون رفت. امیدوارم در بازی‌های آینده اگر فرصت گلزنی نصیبم شد، بتوانم اولین گلم را برای تیم محبوبم بزنم. خودم به شخصه خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد و طعم گلزنی برای پرسپولیس را بچشم. 

احسان پهلوان در دیدار پرسپولیس و سپاهان

در بازی با فولاد اعتراض زیادی به داوری داشتید و کنعانی‌زادگان به خاطر صحنه پنالتی کلی خودش را زد. 
خب بنده خدا حق داشت. همه دیدند که آن صحنه پنالتی نبود و توپ به دست محمدحسین نخورد. نمی‌دانم داور چطور پنالتی گرفت. در این فصل در چند بازی از داوری ضرر کردیم و همین اشتباهات داوری کلی فشار و استرس به تیم ما وارد می‌کند. ما نسبت به هواداران میلیونی‌مان مسئولیم و همین اشتباهات داوری استرس ما را چند برابر می‌کند. امیدوارم از این به بعد قضاوت‌ها عادلانه باشد. 

هفته گذشته در تلویزیون گفتی بعضی‌ها نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود و این موضوع در تیم شما مطرح است. بیشتر توضیح می‌دهی؟ 
خیلی علاقه‌ای ندارم بیشتر در این مورد حرف بزنم. به هر حال این حسی بود که وجود داشت و من در آن برنامه عنوان کردم. فقط امیدوارم شرایط و به خصوص داوری‌ها عادلانه باشد. 

به نظرت پرسپولیس می‌تواند در این فصل هم عنوان قهرمانی را به دست بیاورد؟ 
پرسپولیس قهرمان چهار دوره اخیر لیگ برتر است و قدرتش را به همه نشان داده. تیم ما در سه سال گذشته دو بار به فینال آسیا رسیده که کار هر تیمی نیست. با احترام به همه تیم‌ها به نظرم پرسپولیس بهترین و باکیفیت‌ترین تیم لیگ است و اگر عدالت رعایت شود باز هم می‌توانیم قهرمان لیگ برتر شویم. تیم ما پتانسیل خوبی دارد و تنها تیم بدون باخت لیگ هستیم. من فکر می‌کنم با توجه به شرایط جدول و بازی‌های عقب افتاده‌ای که داریم می‌توانیم به صدر جدول نزدیک شویم و اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. 

بازی با آلومینیوم را چطور می‌بینی؟ 
همه تیم‌ها جلوی پرسپولیس به عنوان تیم قهرمان با انگیزه خاصی ظاهر می‌شوند. آنها می‌خواهند بهترین عملکرد را مقابل پرسپولیس داشته باشند همین موضوع کار را سخت می‌کند. آلومینیوم تیم خوبی است و قطعاً بازی در زمین این تیم راحت نخواهد بود. به طور حتم ما هدفی جز پیروزی در این بازی نداریم و برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین می‌شویم. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم با ۳ امتیاز به تهران برگردیم. 

و حرف پایانی؟
جا دارد از همین جا برای مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت خوب فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس آرزوی سلامتی بکنم. از خدا می‌خواهم این دو عزیز و همه بیماران شفا پیدا کنند و سلامتی‌شان را به دست بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    هر کی میاد لنگ اول باید دو واحد هوچیگری پاس کنه
    • لنگی کیسه کش با دقدقه IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      خدای هوچی گری و پروپاگاندا
    • الدوچرخه چی IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      فقط به پماد اکتفا نکن !وقتی کاره شما کیسه کشا از پماد میگذره میتونید به طب سوزنی وگیاهان دارویی هم فکر کنید.این سفارش یه پزشک حاذقه عمل کن نتیجه ش رو میبینی .به دیگر کیسه کشان اطرافت هم توصیه کن.خخخ خخخ
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      اوه اوه شما که دیگه هوچی گر اعظمید همه رو دشمن فرضی خودتون می دونید -:-:))))))
    • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      واقعا احسان پهلوان راست میگه پرسپولیس در دو هفته آخر در دربی و فولاد از داوری ضربه خورد ولی تیم استقلال از داوری ها خیلی سود برده ما هواداران استقلال تا اینجا کار صدرنشین مدیون داوران هستیم و از داوران حمایت می کنیم
    • کیسه حقیر IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      هوچیگرتر و نون به نرخ روز خوردن تر از کیسه کش ها ندیدیم کیسه تنها تیمی هست بیشترین سود داوری برده و بقیه تیم های قربانی داوری تیم کیسه می شوند پرسپولیس دو تا بازی پشت سر هم بازی دربی غلامی اخراج نشد در بازی با فولاد پنالتی اشتباهی علیه پرسپولیس شد همین پنالتی اشتباه باعث شد تمرکز تیم بهم بریزد و استرس به تیم وارده بشه تا تیم نتواند همون بازی همیشگی و هجومی خودش انجام بده داوری علیه پرسپولیس مثل همیشه به سود کیسه هست
  • لنگی خاص IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    راست میگه استرس اینو داره که نکنه هدیه داورا رو هدر بدن بقیه تیما بهشون بخندن. بابا شما دیگه همه مرزهای هوچی گری و پررویی رو جابجا کردید واقعا نوبر همه اید
  • حمید IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    این احسیان خان چند ساله توذوب و تراختور بازی میکرد ولی دریغ از یک هوچیگری .و کلا بازیکن باشخصیت و خوبی بود . ولی فرهنگ یک باشگاه زود اثر میکنه و بازیکن را هوچی گر میکنه و استاد این کارا هم شجاع بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی