نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
قهر میلیچ به‌خاطر چه بود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال بعد از بازگشت میلیچ به کشورش تلاش کرده در تماس با این بازیکن او را متقاعد به بازگشت به تهران کند و اگر این اتفاق در روزهای آینده رخ ندهد در این خصوص با فیفا نامه‌نگاری خواهد کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ میلیچ بعد از دربی تهران را به همراه اعضای خانواده ترک کرد. ابتدا عنوان شد او به‌خاطر عدم حضور در این بازی اردوی تیم را ترک کرده است‌؛ به خصوص که پیش از این به عدم حضور خود در ترکیب ثابت تیم در بازی با گل‌گهر سیرجان معترض بود. او استوری‌ای در این‌باره بارگذاری کرد که این کار با تصمیم قاطعانه محمود فکری مواجه شد و او به همین بهانه در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت اما به نظر می‌رسد دلیل میلیچ برای ترک تهران چیز دیگری است. او از عدم تمدید قرارداد خود از سوی باشگاه استقلال ناراحت بود و به این بهانه تهران را ترک کرد.

میلیچ در صورت تداوم حضور در لیگ برتر تنها می‌تواند برای استقلال بازی کند چراکه حضور بازیکن خارجی در تیم‌های ایرانی ممنوع است و تنها خارجی‌هایی که هم‌اکنون عضو تیم‌های لیگ برتری هستند، می‌توانند قرارداد خود را تمدید کنند. از آنجایی که قرارداد میلیچ با استقلال تا پایان فصل جاری است او بعد از بازگشت به تهران خواستار تمدید قرارداد خود از سوی باشگاه شد اما باشگاه نیت به انجام چنین کاری ندارد و می‌خواهد در پایان فصل جاری در خصوص تمدید قرارداد این بازیکن تصمیم بگیرد.

باشگاه استقلال بعد از بازگشت میلیچ به کشورش تلاش کرده در تماس با این بازیکن او را متقاعد به بازگشت به تهران کند و اگر این اتفاق در روزهای آینده رخ ندهد در این خصوص با فیفا نامه‌نگاری خواهد کرد. میلیچ در کوران مسابقات و بدون کسب اجازه از باشگاه اردوی تیم را ترک کرده است. البته این بازیکن به عدم حضور خود در ترکیب تیم هم معترض است اما واقعیت این است این بهانه قانع‌کننده‌ای برای ترک اردوی تیم نیست به این خاطر که تصمیم‌گیرنده در این خصوص سرمربی تیم است و بازیکن چه داخلی و چه خارجی باید تابع تصمیم سرمربی باشد و اگر لازم باشد باشگاه استقلال این نکات را هم به فیفا یادآور خواهد شد. جالب اینکه محمود فکری موافق بازگشت میلیچ به اردوی تیم آبی است و بر این عقیده است هرچه نیمکت او سنگین‌تر باشد می‌تواند برنامه‌های مختلفی را در جریان بازی پیاده کند. ضمن اینکه استقلال در روزهای آتی درگیر بازی‌های جام‌حذفی و لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و به همه بازیکنانش نیاز دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    ملیچ قراردادشو فسخ کرده و دیگه نمیتونه به استقلال بگرده
    • {...} IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
      تو چکاره ای لونگی علاف
  • کیسه همیشه کیسه IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    دوپینگی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی