نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴
۳ |
۰
سایپا لقمه گلوگیر استقلال شد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن طاهری، مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند و طبق خواسته حریف خود در زمین بازی کردند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ بیژن طاهری، درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: سایپا میانه میدان را می‌خواست و در این قسمت از زمین جنگ به راه انداخت. استقلال طبق خواسته سایپا در میانه زمین بازی کرد و تیمش جمع شد. دیاباته و قایدی از دروازه حریف خیلی دور شدند و نتوانستند موقعیت‌های خوبی به دست بیاوردند.

وی عنوان کرد: استقلال از شرایط بازی با تراکتور خیلی دور و دلیل این اتفاق شناخت خوب سایپا از استقلال بود. بلایی که استقلال بر سر تراکتور آورد را سایپا بر سر استقلال آورد و این همان پِرسی بود که در این بازی تیم برنده به خوبی انجام داد. دیاباته پشت ۱۸ قدم استقلال توپ می‌گرفت و این اشتباه خیلی بزرگی بود. هر ۳ مهاجم استقلال از دروازه سایپا دور بودند و موقعیتی ایجاد نکردند.

پیشکسوت استقلال افزود: ممکن است استقلال با این شکست صدر جدول را از دست دهد. در این دیدار نقاط ضعف استقلال برملا شد و تیم‌های دیگر هم متوجه شدند که باید مقابل استقلال چه کار کنند. تا الان اگر استقلال بد بازی می‌کرد، امتیاز می‌گرفت ولی روز گذشته هم بد بازی کرد و هم بد نتیجه گرفت. استقلالی‌ها قبل از مسابقه گفته بودند روی ۳ امتیاز حساب کرده‌ایم و به همین دلیل بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند. همین موضوع باعث شد سایپا لقمه گلوگیر استقلال شود.

طاهری گفت: بازیکنان استقلال باید انگیزه بیشتری داشته باشند و این شکست می‌تواند درسی باشد برای اینکه هیچ حریفی را در این لیگ دست گم نگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبی بیکران IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    دقیقا مرکز زمین شده بود پاشنه آشیل تیم در حالیکه اگه واسه بازیای بعدی به سیستم کیروشی رجوع نکنیم باید از وسطهای جدول به بعد رو جایگاه تیم حساب کنیم و تو آسیا هم ضد حمله خورترین تیم بازیها میشیم
  • علیرضا IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    استقلال این چند امتیاز را هم روی خلاقیت فردی گرفته.و گر نه فکری هیچی نداره. اللخصوص تیمی بسته بازی کند
  • 6 IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    قايدي نباشه تيم هيچي نيست. فعلا با كار فردي و كمك داور و گل بخودي تيما نتيجه بگير تا بعد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی