نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رحمان رضایی امروز برکنار می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد در جلسه امروز هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن حکم برکناری را به دست رحمان رضایی بدهند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تصور می‌شد به خاطر اشتباه داوری در بازی ذوب‌آهن با نفت مسجدسلیمان پروسه برکناری رحمان رضایی از هدایت تیم ذوب‌آهن بایگانی شود چراکه اگر داور گل صحیح ذوب‌آهن را در این بازی مردود اعلام نمی‌کرد، این تیم به سه امتیاز بازی دست می‌یافت و به مصوبه اعضای هیئت‌مدیره باشگاه نزدیک می‌شد. اعضای هیئت‌مدیره باشگاه ذوب‌آهن مصوب کرده بود اگر تیم در ۵ هفته پایانی دور رفت ۱۱ امتیاز بگیرد رحمان رضایی برکنار نخواهد شد. بعد از این مصوبه ذوب‌آهن به سایپا باخت و در مصاف با نفت مسجدسلیمان مساوی کرد. 

رسول کربکندی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در این باره می‌گوید: «تصمیماتی در این خصوص گرفته شده اما امروز هیئت‌مدیره و کارخانه جلسه‌ای دارند که باید ببینیم در آن جلسه چه خواهد گذشت و نتیجه‌اش مشخص خواهد شد.»

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن درخصوص مذاکره باشگاه استقلال با میلاد جهانی هم توضیحاتی داد و در این باره گفت: «مذاکره استقلال با جهانی غیرحرفه‌ای است و نمی‌دانم چگونه به خود اجازه می‌دهند با بازیکنی که قرارداد دارد، صحبت کنند. این مذاکره غیرحرفه‌ای است چون این بازیکن با ما قرارداد دارد. نامه‌ای هم برای باشگاه ما نیامده و تا آنجا که من اطلاع دارم چنین چیزی نه امکان‌پذیر است و نه اقدامی شده است. اگر بخواهند اقدامی کنند، باید با باشگاه مذاکره کنند با این شرایطی که تیم دارد قطعاً بازیکنی را از دست نمی‌دهیم و دنبال این هستیم که در نیم‌فصل چند بازیکن جذب کنیم تا مشکلات‌مان حل شود.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مصطفی IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    بابا کیسه قدرت فراقانونی داره بار اولش نیست بازیکن بقیه تیم هارو کلکی میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی