یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۵
۲ |
۰
شکایت باشگاه استقلال از ۷ کشتی‌گیر و ۲ مربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال در نامه‌ای به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از ۷ کشتی گیر و ۲ مربی این باشگاه رسما شکایت کرد.

خبرورزشی/ کشتی؛ احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال در نامه ای به علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی از ۷ کشتی گیر و ۲ مربی این تیم در لیگ برتر کشتی آزاد رسما شکایت کرد.

نادرحاج آقانیا، محمدرضا سرگو، سجاد غلامی، امیرمحمد یزدانی، یونس امامی، عباس فروتن و علی موجرلو، ۷ کشتی گیر تیم استقلال به همراه محمد طلایی مربی این تیم هستند که با شکایت این باشگاه به کسر ۳۵ درصد از مبلغ قراردادشان محکوم شده‌اند. همچنین بهروز یاری یکی دیگر از اعضای کادر فنی تیم کشتی آزاد استقلال بنا بر اعلام این باشگاه به دلیل عدم حضور کامل در تمرینات، پاسخگو نبودن به کادر فنی، اختلال در نظم اردوی اول و تنبیه بدنی و زبانی کشتی گیران این تیم به جریمه ۷۰ درصد از مبلغ قرارداد محکوم شده است.

تصویر نامه احمد مددی مدیر عامل باشگاه استقلال به رییس فدراسیون کشتی را در ذیل مشاهده می‌کنید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ب IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    به نظر میاد آخر فصل کشتی گیرا از جیبشان یه پول دستی هم باید بدهند
  • حامد IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    بابا شما باشگاهتون از اساس شخصیت قهرمانی نداره. حالا هی برید تو رشته های دیگه ریخت و پاش سرمایه گذاری الکی کنید. اینا باعث نمیشه ناکامیتون تو فوتبال فراموش بشه. فقط من موندم شما که هیچ درآمدزایی ندارید و پاداش آسیایی هم در حد ۱۰۰ هزار دلار، چجوریه هر سال گرونترین تیم لیگ و میبندید و فقط به دوتا بازیکن خارجی تون اندازه یه تیم لیگ برتر حقوق میدید و در کنار فوتبال تو رشته های دیگم فعالیت دارید؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی