پرویز برومند: رشید مظاهری جایگاه ملی استقلال را پس بگیرد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سنگربان اسبق استقلال گفت: امیدوارم مظاهری کیفیتش را بالاتر ببرد تا سنگربان اصلی تیم ملی شود چون در دهه‌های گذشته بیشتر دروازه‌بان‌های اصلی تیم ملی از باشگاه استقلال بوده‌اند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ سنگربان خاطره‌انگیز استقلالی‌ها عملکرد این تیم را از نظر نتیجه‌گیری بهتر از چند فصل گذشته دانست و گفت: درباره نمایش‌های استقلال اظهار نظرهای مختلفی شده اما در فوتبال ۳ امتیاز متعلق به تیمی است که خوب گل بزند، سخت گل بخورد و با پیروزی از میدان خارج شود. مسلماً همه ما طرفدار فوتبال زیبا هستیم ولی برای‌مان قهرمان شدن تیم در اولویت قرار دارد. مهم اینجاست که استقلال در این فصل از نظر جمع‌آوری امتیاز و کسب نتیجه مقبول عملکرد بهتری در مقایسه با چند سال گذشته داشته است و در صدر جدول حالا از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. 

برومند درخصوص عملکرد محمد رشید مظاهری گفت: او در مجموع عملکرد خوبی داشته و نمره قبولی گرفته است و دروازه استقلال در مقایسه با سال گذشته باعث دلگرمی بازیکنان و هواداران شده و امیدوارم مظاهری کیفیتش را بالاتر ببرد تا سنگربان اصلی تیم ملی شود چون در دهه‌های گذشته بیشتر دروازه‌بان‌های اصلی تیم ملی از باشگاه استقلال بوده‌اند و این انتظار را از رشید دارم که با تلاش بیشتر بتواند جایگاه ملی استقلال را پس بگیرد. 

برومند در پایان درباره بیماری سخت مهرداد میناوند گفت: مهرداد خوشقلب اما حسابی شوخطبع است. در حال حاضر بسیاری از هموطنان دوستی، آشنایی یا عزیزی داشته یا دارند که درگیر این بیماری خطرناک شده و از پروردگار برای همه آرزوی شفا و سلامتی دارم و از صمیم قلب دعا میکنم مهرداد عزیز هرچه سریعتر سلامتی کامل خودش را به دست بیاورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    شخصیت مظلومیت جنتلمنی دل پاک انسانیت و همه صفات پسندیده و نیکو از آن آبی هاست مطلقا
    • حامد IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      خصوصا شخصیت :)))))))) خصوصا برومند :)))))))) میگم فقط باعث خنده هستین، از پیشکسوت گرفته تا مربی و هوادار.
    • مهشید IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      واقعا تقصیر عبدی بود نقطه ضعف مظاهری به همه یاد داد مالکی مثل عبدی با یه سرتوپ رشید نابود کرد از موقعی که عبدی شلیک به قلب رشید کرد دیگه اون رشید مثل سابقه رشید نخواهد شد
  • حامد IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    "چون در دهه‌های گذشته بیشتر دروازه‌بان‌های اصلی تیم ملی از باشگاه استقلال بوده‌اند" :))))))))))))))))))))))))))))) این روزها این الاستقلالی ها فقط موجبات خنده مارو فراهم میکنن. کنتور که نمیندازه میگن دیگه.
  • ناشناس IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    آب که سر بالا بره غورباقه آوازه خوان می شه به عبدی می گم بیاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی