استقلال برای لیگ قهرمانان آسیا حتماً باید تقویت شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 استقلال در سید ۳ لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته و این یعنی احتمالاً باز هم در گروه سختی قرار می‌گیرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ آبی‌پوشان تا حالا چند بار در گروه مرگ قرار گرفته‌اند که اتفاقاً بهتر عمل کرده‌اند و بارها از مرحله اول صعود کرده‌اند اما مشکل استقلال دقیقاً از مراحل بعدی شروع می‌شود، جایی که استقلال یکی، دو مرحله بالا می‌رود اما در نهایت به جمع ۴ تیم برتر آسیا نمی‌رسد. فصل گذشته استقلال در حالی ۲ بر یک به پاختاکور باخت و حذف شد که انصافاً نمی‌شد گفت بهتر از تیم حریف بود و لایق صعود. البته آنها نتوانستند در آسیا از نفرات جدید خود بهره ببرند و امثال رشید مظاهری، نادری و... را نداشتند اما در مجموع استقلال طوری بسته نشده بود که در آسیا به جایی برسد.

مشکل استقلال قرار گرفتن در گروه مرگ نیست بلکه تفکر استقلال باید آسیایی شود. در یکی، دو دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به محض اینکه استقلال به مراحل بعدی رفت ستاره‌هایش را از دست داد و نتوانست در مراحل حساس‌تر از آنها استفاده کند! جدایی تیام، جپاروف، سیدمجید حسینی و... در سال‌های گذشته از اتفاقات عجیبی بود که در بدترین زمان ممکن رخ داد و حالا امسال باید دید استقلال چطور به آسیا می‌رود و آیا در صورت صعود از مرحله اول باز هم مهره‌هایش را از دست می‌دهد یا برعکس تقویت می‌شود؟!

دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا از فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا آن زمان قطعاً لیگ به هفته‌های پایانی رسیده و استقلال در کورس قهرمانی است. شاگردان محمود فکری برای موفقیت در آسیا و جبران نتایج ضعیف چند سال گذشته باید علاوه بر حفظ مهره‌های کلیدی فعلی، حتماً در یکی، دو پست تقویت شوند. مثلاً خط هافبک فعلی استقلال خط هافبکی نیست که این تیم را به جمع ۴ تیم یا فینال آسیا برساند و این واقعیتی آشکار است. استقلال حتماً باید در نیم‌فصل یکی، دو هافبک بزرگ بخرد و به فکر تقویت خط دفاعی خود هم باشد چه در غیر این صورت امسال هم در آسیا فقط حسرت سهم استقلالی‌ها خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    مهم‌ترین نیاز استقلال یک هافبک بازیگردان خوب هست که متاسفانه در بین بازیکنان حال حاضر لیگ ایران چنین هافبک رو‌نداریم. بهترین بازی گردانهایی که بنده میشناسم و یادمه، آقایان رضا نعلچگر، محسن عاشوری، شادروان قایقران، جعفرآقا مختاریفر، شاهرخ خان بیانی، حمید آقا درخشان، امیر قلعه نویی، مجتبی جباری، محرم نویدکیا، فریدون زندی، اشکان دژاگه، قاسم حدادی فر هستن و بنظرم متاسفانه در حال حاضر دیگه کسی رو در حد نفرات بالا نداریم در لیگ.
  • شمسعلی. US ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    به نظر من هم استقلال در هر پست یک بازیکن دیگر میخواهد حیف که سازمان لیگ برای مخالفت با استقلال قانونی وضع کرده که هر تیم فقط ۲۲ بازیکن بزرگ سال میتواند در تیم داشته باشد در حالیکه این قانون باید به داشتن بینهایت بازیکن تبدیل شود آنگاه قدرت استقلال را نشانتان می دهیم
  • کاج صغیر تیم آخر دسته3 IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    عجب رویی دارید شما کیسه کشای حکومتی
  • سیاوش IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    ارنج تیم طوری چیده میشه که در هر پستی درون زمین بازیکنها از همدیگر حمایت توی زمین ندارند .. مخصوصا وسط زمین تیم برتری عددی و دوندگی نداره ... مثل بازی با سایپا ..بازی با صنعت نفت و بطور وحشتناکی در بازی با لنگیها ...حتی در بازی با تراکتور سازی ( که اگر تعویضهای تراکتور زودتر صورت میگرفت قطعا استقلال برنده از زمین بیرون نمیآمد .) در بازی با لنگیها عدم جا گیری صحیح آقای مرادمند و فاصله زیاد دفاع کنار از ایشون اولین اشتباه فاحش منجر به گل لنگیها شد ... آقای فکری نقطه قوتش رو روی هافبکهای کناریش گذاشته در حالیکه از هافبک وسطهاش پوک و دست خالی هستش ... ایشون چرا از قدرت نفوذ مهدی قائدی از چپ و ارسلان از راست به صورت الاکلنگی استفاده نمیکنه و در وسط هم از فشار گلزنی شیخ و شوت زنی فرشید جا مونده ... دقیقا داره فوتبال علی اصغری و ارسال از جناحین زمان لویی چهاردهم رو تو همه بازیهاش پیاده میکنه ... کادر فنی تیم هم باید بروند مسافرکشی ..اونها لب زمین فقط بلد هستند داد و بیداد کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی