نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷
۹ |
۲
 سیدمجید صدری؛ مردی از جنس مخابرات در پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس سابقه سه سال فعالیت به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات را در کارنامه دارد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ وزارت ورزش و جوانان عصر امروز (یکشنبه) اعلام کرد که سید مجید صدری به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.

سابقه فعالیت صدری بیشتر مربوط به حضور در حوزه ارتباطات است. آخرین پست مهمی که وی بر عهده داشت، مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران بود که در آذر ماه سال جاری جای خود را به مجید سلطانی داد.

نایب رئیسی و مدیرعاملی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، ریاست کمیسیون اینترنتی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، مشاور ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشاور رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، مشاور مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران، مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی در سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی، مدیرکل پشتیبانی فنی دیتای شرکت مخابرات استان تهران و مدیرکل مشترکین و متقاضیان دیتا در شرکت دیتا و ... از جمله سوابق عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس به شمار می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    امیدوارم پنجمین عضو هم اقتصادی باشد تا کمک حال پرسپولیس باشد در پرداخت طلب کالدرون و بودیمیر
    • فرشاد IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      مهم اینه که فامیل مدیرعامل محترمه
    • آخرای پاپا IR ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
      امیدوار چند ماهه آخر پاپا جون بودن هم خودش کلی امید هستش
  • عامیرزا IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    این بنده خدا با این ظاهرش بیشتر بدرد مدیرعاملی عستقلال میخوره. از اون لحاظ عرض میکنم.ببینیم نقشه جدید وزیر پرسپولیسی که باید از طریق ایشون پیگیری شه چیه وتا نیمفصل چن تا بازیکن کلیدی دیگه پرسپولیس فراری داده میشن.نکته ضخیم مطلب هم اینه که این حضرت که میمیک چهره شون به همه چی میخوره غیر سواد انفورماتیکی و ارتباطات و رایانه و دیتا وبقیه امورات مدرن و سوسولی دیگه، قراره تو فوتبال با کدوم پروکسی وپهنای باندی وطول موج وفرکانس رادیویی پیشرفت حاصل بفرمان؟! والا ما تاحالا خیری از منیجیرهای عقتصاتی و دست نشانده قبلی مثه پروفسور ترکاشوند و دکتر سیاسی و سرلشکر رویانیان و استاد عررررب و گل سرسبد دهه عخیر،سرور همه مدیران با شخصیت وکاردان و با پرستیژ ، حضرت والامقام دکتر جون دکتر چرا میزنی دور دور، رسول پناه ایمپلنت گذار! ندیدیم.عجالتن یه مدت دیگه هم شاهد عفاضات وتحلیلای بوقی کف خیابونی و پشت فرمونی ایشون برای هواداران دوربین بدست و بقیه جاسوسان خبری وتصویری خواهیم بود.خدا بخیر کنه.الخ
  • پرسپولیسی ابدی IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    دوست ندارم بگم ولی پیشاپیش میگم که متاسفانه بدبخت که بودیم بدبخت تر شدیم رفت. این آقا مدیر عامل مخابرات بود و تازه رفته یا برکنار شده. فقط برید بپرسید الان مخابرات چه خبره؟؟؟ چنان بلایی سر پیمانکارها و این آخری حتی سر کارمندها آورده که حالا حالاها قابل درست شدن نیست. فقط یکی از یادگاریهاش پیگیری نکردن بدهی مخابرات به تامین اجتماعیه که نتیجه اون این شده که الان تمام حسابهای مخابرات به این عظمت و بستند!!! الان هم نوبت پرسپولیس ماست که بره تو مصیبت و بدبختی بیشتر. بازم بگید که وزیر پرسپولیسیه!!!
  • Perspolis IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    الا این اقتصادیه؟ بیکار بوده اوردنش اینجا ی حقوقی بش بدن هیچکسی ب پرسپولیس کمک نمیکنه جز خود هوادار
  • جهانبین IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    این اقای صدر با این همه مشاغل چطور میتونی یک شغل دیگر را هم به خوبی انجام بده واقعا که
  • سپهر IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    فاتحه الموت الصلوات .... این چه ربطی به فوتبال داره؟ بیشتر به درد فیلمفارسی های کیمیایی میخوره...
  • کارمندمخابرات IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
    وافعا متاسفم و تسلیت میگم به خودم به مردم سرزمینم به حوزه ارتباطات به فوتبال و به همه اصناف و صنایع و حوزه ها و سازمانها با این احراز پست های شگفت انگیز ایشون حق و حقوق کارمندای مخابرات را مثل بقیه بالا کشید و همه را به خاک سیاه نشوند کارمندان مخابراتی که به واسطه فشار کاری بالا ، حساسیت و تخصصی بودن کارشون روزگاری بالاترین حقوق ها ی در یافتی را داشتند الان پایین ترین حقوق ها را دریافت می کنند و حتی بخش قابل توجه حق و حقوق ثبت شده برای آنها هم فقط روی کاغذ هست و مدتهاست پرداخت نشده و شاید هرگز پرداخت نشه !!!! و این آقا سهم بزرگی در این بازی کثیف داشته !!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی