نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرنوشت سیدجلال حسینی برای بازی فردا/ گل‌محمدی: آن پنالتی برای ما سنگین تمام شد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایط جدول به نحوی است که به این سه امتیاز نیاز داریم ولی باید بدانیم مقابل یک تیم خوب بازی داریم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوازدهم لیگ برتر اظهارداشت: قبل از اینکه در مورد بازی صحبت کنم جا دارد از تمام هواداران اراکی مان بابت استقبال گرم تشکر کنم. بازی راحتی را نداریم. با توجه به اینکه شرایط جدول به نحوی است که به این سه امتیاز نیاز داریم ولی باید بدانیم مقابل یک تیم خوب بازی داریم. بازی‌هایی که از آلومینیوم دیدم خوب بود و فکر می‌کنم بازی سختی در پیش داریم.

وی افزود: تیم‌مان با توجه به پیروزی اخیر مقابل فولاد با روحیه است و تمرینات خوبی را هم برای بازی فردا انجام دادیم. این سه امتیاز برای ما مهم و ارزشمند است و برای کسب آن باید تلاش کنیم و تمرکز خوبی در طول بازی داشته باشیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت مصدومیت کنعانی‌زادگان و حسینی گفت: متأسفانه در بازی با فولاد با توجه به اینکه استرس و هیجان بازی زیاد شد، بعد از پنالتی که علیه ما اعلام شد، بچه‌ها دچار هیجان و استرس شدند و ما سه مصدوم دادیم. زاهدی‌فرد بعد از مسابقه عذرخواهی کرد، ولی این عذرخواهی دردی از تیم ما دوا نمی کند و تبعات آن اشتباه سه مصدومی بود که ما دادیم. بعد از آن پنالتی تیم ما عصبی شد و استرس زیادی را تحمل کرد. در همان جو هم سه مصدوم دادیم و این قابل جبران نیست. وضعیت بازیکنان مصدوم زیاد مشخص نیست. کنعانی‌زادگان فکر می‌کنم دوره درمانش طولانی باشد و حسینی و کامیابی‌نیا هم هنوز مشخص نیست که به بازی فردا برسند یا نه. در هر صورت تبعات آن پنالتی برای ما سنگین تمام شد.

 گل‌محمدی در واکنش به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود مهدی ترابی در آستانه بازگشت به تیم پرسپولیس قرار دارد، عنوان کرد: راجع‌به بازی صحبت کنیم بهتر است.

وی در ادامه در مورد اینکه تیم آلومینیوم در این فصل در اراک شکست نخورده است، توضیح داد: همانطور که گفتم مقابل یک تیم خوب بازی داریم. به هر حال آلومینیوم میزبان است و از شرایط میزبانی استفاده می‌کند. ما فقط برای بردن یک راه داریم، آن هم این است که با تمام وجود بازی کنیم و تمرکز خوبی داشته باشیم و از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

 «با توجه به کیفیت ورزشگاه اراک آیا از سیدجلال حسینی با وجود مصدومیت در بازی استفاده می‌کنید؟» سرمربی پرسپولیس بار دیگر در واکنش به این پرسش یادآور شد: وضعیت این بازیکن تا فردا مشخص می‌شود و هنوز چیز مشخصی نیست. یک روز هم برای ما یک روز است تا جلال حسینی استراحت کند و با استفاده از تجهیزات فیزیوتراپی بتواند به بازی برسد و به تیم کمک کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    آقا یحیی چه به بازی که ببری ما هواداران پرسپولیس پشتت هستیم . ما هواداران پرسپولیس در هر شرایطی حامی یحیی هستیم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      استقلال و پرسپولیس هر دو 29 دی بازی کردند اما این پرسپولیسه که دو بازی عقب افتاده داره و باید بازی هاش فشرده هر 4 روز یکبار برگزار بشه ولی ما می بینیم که استقلال شنبه 4 بهمن بازی می کنه و پرسپولیس دوشنبه 6 بهمن. یعنی سازمان لیگ به استقلال که دو بازی بیشتر از پرسپولیس انجام داده 5 روز و به پرسپولیس 7 روز استراحت داده. اصلا این خنده داترین چیزی هست که ما می بینیم. پس سهیل مهمدی و بابا کجا قایم شدن چرا خبری ازشون نیست؟ بعد از پنالتی دقیقه 10 دربی که برای استقلال گرفته نشد سهیل و بابا و همه اعضای کمیته داوران و دپارتمان داوری ناپدید شدن؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      مهندسی نتایج در لیگ برتر امسال: گلی که پرسپولیسی ها به صنعت نفت زدند نادرست بود. میلاد سرلک باید دقیقه 35 مقابل شهر خودرو اخراج می شد که هنوز بازی صفر صفر بود. یحیی گلمحمدی گفت که به هیچ عنوان مقابل نساجی بازی نمی کنیم و اون بازی باید 3 بر صفر به نفع نساجی می شد. توی بازی استقلال باید دقیقه 10 برای استقال پنالتی گرفته می شد و استقلال 2 بر صفر جلو می افتاد و پرسپولیس دربی رو با نتیجه بدی می باخت و شانس برگشت به بازی رو نداشت. خلاصه حساب کنید چند امتیاز مهندسی شده به لنگیا دادن. من حساب کردم دقیقا 9 یا 10 امتیاز مهندسی شده تا الان گرفتند. ولی از اون طرف تا الان 5 پنالتی واضح استقلال گرفته نشده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      پنالتی فولاد به پرسپولیس کاملا درست بود و توپ به بالای بازوی کنعانی زادگان خورد. اما گل اول پرسپولیس نادرست بود چون توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به بیرون رفت. همون اوت رو به نفع پرسپولیس گرفتند و اون توپ رفت و گل شد. باز هم 3 امتیاز مهندسی در حالی که باید بازی یک بر یک می شد.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      پنالتی که رضا کرمانشاهی در دربی برای استقلال نگرفت بسیار برای استقلالی ها سنگین تموم شد و باعث شد بازی که می تونستیم با نتیجه بسیار پرگلی ببریم رو در نیمه دوم با کلی استرس شروع کنیم و شیرازه تیممون از هم بپاشه و اگه گل دقیقه 92 قایدی نبود داور بازی 3 امتیاز رو تقدیم لنگیا کرده بود. اون 3 امتیاز حق استقلال بود. ضمنا داور بازی از استقلالی ها اصلا عذرخواهی نکرد و تازه طلبکار هم بود.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      یحیی داره مغطله می کنه مگه برای هر تیمی یک پنالتی بگیرن تیم مقابل سه تا مصدوم میده. مصدوم دادن به علت عدم آماده سازی و بدنسازی قبل فصله و ارتباطی به پنالتی نداره. یحیی می خواد داور بازی فردا رو تحت تاثیر قرار بده تا به نفع تیمش قضاون کنن
  • محمدم IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    پرسپولیس مظلوم ترین تیم جهاااان
  • محمدم IR ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    محمدم ولی یحیای چیپ زن دقیقه93 مهدی قائدی چیکارت کرد که دیگه هیچ وقت نتونستی تیم پیروزی را جمع و جور کنی
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    به امید موفقیت تیم محبوبم پرسپولیس !!! البته مشکل از آقای زاهدی فر نیست باید گفت مشکل از نبودن VAR هست
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    عرب ماند . برانکو رفت . انصاری فرد ماند . کالدرون رفت . یحیی ماند . رسول پناه رفت . بار سوم اجازه ندادیم تاریخ تکرار شود . با اتحاد هر کاری می شود کرد . قدرت اتحاد سرخ را نشان دادیم .
  • علی IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    از اون پنالتی های بیشماری که 40 پنالتی در این 4 سال بود بگو که پوکر کردی مرد باید وجدان خدایی داشته باشد
  • مافیا کوچولو IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    از قرار معلوم گل ممد بعد از تغییر و تعویض ! اعضای هیئت مدیره پرسپولیس در کمیته داوران هم میخواد تغییراتی ایجاد کنه !!!!!!!!
  • منطقی باشیم IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    آن خطای ناحق که منتج به گل دوم شد هم باعث خاص شدن شما شد اگه بخوایم حق رو بگیم
  • نسترن US ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    اقای گل محمدی کاشکی از سید جلال حسینی استفاده میکردید؟بهتر بود؟چه را پرسپولیس این روزها نتیجه نمیگیره؟فقط ما هوادارها باید حرص و جوش بخوریم؟عزیز دلم حداقل یک بر یک مساوی میشدیم بهتر بود ؟تا اینکه ۲ بر ۱ به نفع الومینیوم شد؟بازی بعدی سید جلال حسینی وکنعانی زادگان است؟یا نه؟چونکه ما هوادارها میخواهیم بدونیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی