نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بودجه رئال با فروش تضمین می‌شود؛ کهکشانی‌های پول لازم!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئال مادرید برای جذب بازیکن جدید در بازار نقل و انتقالات، باید برخی را بفروشد تا پول کافی به‌دست بیاورد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ اینکه بارسا بد نتیجه گرفته و یا اتلتیکومادرید موفق نبوده باعث شده ضعف رئالی‌ها در فصل جاری پنهان بماند. تیم کهکشانی زیدان در لیگ قهرمانان اروپا هم که تخصص‌شان بود، نتوانستند مقتدرانه ظاهر شوند. بحران مالی کرونا که به زیدان اجازه خرید کردن در تابستان را نداد، حالا دامن تیم را گرفته است. حذف ناباورانه از جام حذفی و ناکامی در سوپرجام هم زنگ خطر را برای نیم‌فصل دوم به صدا درآورده است. رئال باید چندین بازیکن دست به نقد خود را بفروشد تا با پول آن متناسب با نیازش در بازار خرید کند.

لوکا یوویچ
اینکه تیمت در طول فصل ۳۰ الی ۴۰ گل به ثمر برساند و تو نتوانی ۳ گل از آن را سهم داشته باشی، نشان می‌دهد جایت در آن تیم مشکل دارد. او در شروع کار خود با رئال تنها ۲ گل بیشتر نداشت و بازیکن آینده‌داری به حساب نیامد. فروش او با پیشنهادی دست به نقد بود و پول خوبی برای خرید بازیکن جایگزین به رئال می‌رسید. صحبت از ۵۰ میلیون یورو برای فروشش مطرح شده بود. این اولین گزینه‌ای بود که به فرانکفورت رفت تا در آلمان بیشتر بازی کند. اتفاقاً در لباس تیم آلمانی هم در حال درخشیدن است.

ماریانو دیاس
به همان اندازه که عاشق فوتبال و مستطیل سبز است، تفریح و خوشگذرانی در مادرید را هم دوست دارد. او سال ۲۰۱۷ در ترافیک خط حمله رئال مجبور شد به لیون برود و در فرانسه ۲۱ گل در ۴۸ بازی به ثمر برساند. سپس با تماس رئالی‌ها برای بار دوم به مادرید آمد و ۲۱ میلیون یورو هم مبلغ قراردادش بود. در حالی که بیش از ۳ سال از قراردادش باقی‌مانده اما آمادگی کافی برای درخشش در تیم‌های بزرگ رئال را ندارد.

آلوارو اودریوسولا
سال ۲۰۱۸ با ۳۰ میلیون پوند و آپشن از سوسیه‌داد جدا شد و به عضویت رئال درآمد. رئال اما جایی برای پیشرفت او نبود. بعد از اینکه ۴ بازی به‌عنوان بازیکن ثابت در رئال بازی کرد، زمستان گذشته به بایرن قرض داده شد و دوباره به رئال بازگشت ولی در بازگشتش هم زیدان نشان داد اعتقاد چندانی به او ندارد.

مارسلو
در ۵ بازی اخیری که مارسلو در ترکیب ثابت مادریدیستا بوده رئال فقط یک‌بار پیروز شده است. مارسلو ۳۲ ساله دیگر چیزی برای ارائه و اضافه کردن به رئال ندارد. مارسلو خودش می‌تواند یکی از گزینه‌های خروج به حساب بیاید تا از فروشش استفاده مالی شود. از زمانی که زیدان مجدداً به رئال برگشته این تیم مجموعاً ۱۰ باخت داشته که همگی با حضور ثابت مارسلو بوده است.

ایسکو
وقتی مربی به تو اعتقادی ندارد چاره‌ای جز رفتن برایت باقی نمی‌ماند. زیدان علاقه‌ای به ایسکو نداشته و ندارد. همین باعث شده صحبت‌های جدایی‌اش در رسانه‌ها مطرح شود. می‌گویند کارلو آنچلوتی ایسکو را برای اورتون در نظر گرفته و فقط باید از لحاظ مالی طرفین با هم کنار بیایند. باتوجه به اینکه ایسکو پول خوبی از باشگاه می‌گیرد، فروشش می‌تواند حساب باشگاه را بازتر کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی