نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بهروز یاری: استقلال کشتی را با فوتبال اشتباه گرفته است!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

عضو کادر فنی تیم کشتی استقلال گفت: تیم رقیب حاضر بود بدون کشتی گرفتن پولی بیشتر از استقلال به یونس امامی بدهد و جریمه این ملی پوش خیانت به خانواده کشتی است.

خبرورزشی/ کشتی؛ بهروز یاری، در مورد جریمه ۷۰ درصدی‌اش از سوی باشگاه استقلال اظهار داشت: فکر می‌کنم آنها کشتی را با فوتبال اشتباه گرفته‌اند. اینجا باتلاقی است که نمی‌شود از آن در رفت. ای کاش استقلالی‌ها به حرف این و آن گوش و به توصیه ۴ فرد ناپخته گوش نمی‌کردند. ما که آرزو داشتیم تیم‌های ریشه‌داری چون استقلال و پرسپولیس در لیگ کشتی حضور پیدا کنند، اما اگر قرار است حضورشان به این شکل باشد، ای کاش هرگز در لیگ شرکت نکنند.

لیگ نباید با این مسئولان ناکارآمد استقلال زیر سؤال برود
وی ادامه داد: برهم زدن اصول و مبانی کشتی از سوی هیچ تیمی پذیرفته نیست، حتی اگر استقلال باشد. اینکه یک تیم، کل کشتی را به خاطر منافع خودش زیر سؤال ببرد، کار نادرستی است. منیت و غرض ورزی هم اندازه‌ای دارد، لیگ با این مسئولان ناکارآمد استقلال نباید زیر سؤال برود.

یاری با اشاره به جریمه ۶۵ درصدی یونس امامی از سوی استقلال تصریح کرد: گرفتن این پول از یونس امامی خیانت به خانواده کشتی است. اینجاست که عیار انسان‌ها مشخص می‌شود. استقلال می‌خواهد از یونس امامی پولش را بگیرد، در حالی که تیم رقیب حاضر بود بیشتر از این رقم را به او بدهد. آن هم در شرایطی که هنوز لیگ قرعه کشی نشده و برگزاری و عدم برگزاری لیگ در هاله‌ای از ابهام بود. کیومرث محرابی آن وقت اعلام کرد که یونس امامی را بدون اینکه برای تیمش کشتی بگیرد، می‌خواهد.

نفر سوم کشتی آزاد جهان با اشاره به رقم قراردادش با استقلال گفت: قراردادم سال گذشته ۱۱۰ میلیون بود. امسال وقتی اسپانسر رفت، هادی حبیبی این کار را کرد که ای کاش نمی‌کرد و قرار شد تیم دریاچه ارومیه به استقلال منتقل شود. بعد این رقم خیلی کاهش پیدا کرد، رضا یزدانی هم آمد و سه ۳-۴ نفر هم او به کادرفنی ما اضافه کرد و رقمی که بین مربیان تیم تقسیم شد، بین ۴۰-۵۰ میلیون بود؛ البته در سازمان لیگ نفری ۱۰ میلیون تومان امضا کردیم. از توان ما هم استفاده‌ای نشد. من مدیرفنی بودم و نقشی در این تیم نداشتم.

کمیته انضباطی فدراسیون کشتی وجود دارد؛ از حقمان دفاع می‌کنیم
یاری در مورد اینکه استقلالی‌ها او را به خاطر تنبیه بدنی و زبانی کشتی‌گیران جریمه کرده‌اند، تاکید کرد: حضور ذهن ندارم آنها از چه حرف می‌زنند. من هم مباحث حقوقی را بلدم. تمام این نفراتی که جریمه شده‌اند به خاطر عدم اجرای دستورات در شب فینال است. به خاطر قلبم مجوز پزشکی داشتم و دو جلسه بیشتر سر تمرین نرفتم، اگر مشکلی بود چرا قسط دوم پولم را ریختند؟ برای ما هم کمیته انضباطی فدراسیون کشتی وجود دارد و از حقمان دفاع می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    چهره تیم حکومتی و رانتی استقلالی داره برای همه عیان میشه. بارها گفتم از وقتی فضای مجازی اومده دیگه استقلال نتونست قهرمان بشه . چون همه سریع از همه چیز باخبر میشن
    • فرار رو به جلو به سبک یه لونگی IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      فقط دو تا نمونه مثل میزنم واسه تایید حکومتی بودن لونگ اول تو قضیه هدایتی مگه قاضی نگفت تمام سکه ها و پولایی که هدایتی بین لونگیا شاباش کرده رو پس میگیریم چی شد دوم دیگه از قضیه کلید سازو و اردوغانم واست نگم از اعترافات طارمی و طاهری تو برنامه زنده واست نگم هزار و یک دلیل واسه حکومتی بودن لونگ وجود داره که حس تایپ کردنش نیست
    • مانی دهه نودی گوگولی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      مگه قرار نبود کامنت دهه نودیا رو منتشر نکنید
  • تا ابد سرخ IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    فوتبال رو كه به لجن كشيديد،،با لابي بازي و رانت و رشوه، و داوري،هزار جور كار كيسه منفور حكومتي،بقول حاج محمود فكري،بوى قهرماني كيسه نمياد،اين بوي تعفن،كه بخاطر اعمال و رفتار كيسه كشا از فوتبال مياد!!!! فوتبال رو كه به فنا داديد،اما كشتي،ورزش،اول مملكته،ورزشي،كه يهلواني و فتوت در اون عجين شده،ورزشي كه تختي ها و يورياي ولى ها داشته،،،،جان عزيزتون بيخيال كشتي بشين و همون فوتبال رو آباد كنيد!!!!!
    • تا ابد مافیایی IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      شما از تختی و پوریا ولی حرف نزن از هدایتی و عبده بگو
    • مولر DE ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      قدرت سیاسی استقلال در کشور بیش از اندازه هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی