نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
۰ |
۰
نقطه مشترک پرسپولیس و آلومینیوم؛ خطر تساوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به نتایج آلومینیوم و پرسپولیس که می‌اندازیم یک نکته جلب توجه می‌کند و آن هم تعداد تساوی‌های این دو تیم است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ پرسپولیس و آلومینیوم از چارچوب هفته دوازدهم به مصاف هم می‌روند. دو تیم شرایط متفاوتی در جدول دارند و پرسپولیس به عنوان مدعی عنوان قهرمانی روی سه امتیاز این بازی برای رسیدن به جمع مدعیان حساب ویژه‌ای باز کرده است. البته در جدول شاید اختلاف دو تیم فقط سه امتیاز باشد اما بازی‌های عقب‌افتاده پرسپولیس را که در نظر می‌گیریم شانس برد آلومینیوم کمتر می‌شود. با این حال رسول و شاگردانش که تازه پا به لیگ برتر گذاشته‌اند در خانه قرار نیست از پیش بازنده باشند و پیش از این در خانه فقط در هفته اول شکست خوردند. 

نگاهی به نتایج آلومینیوم و پرسپولیس که می‌اندازیم یک نکته جلب توجه می‌کند و آن هم تعداد تساوی‌های این دو تیم است. پرسپولیس و آلومینیوم در بازی‌های گذشته خود هر کدم ۶ تساوی در کارنامه دارند که تنها سایپا و ذوب‌آهن توانسته‌اند از این دو تیم بیشتر مساوی کنند. ۶۶ درصد بازی‌های پرسپولیس و ۵۵ درصد بازی‌های آلومینیوم با تساوی به پایان رسیدند که با این روال کسب یک تساوی در بازی دو تیم خیلی هم دور از ذهن نیست. 

نگاهی به تساوی‌های دو تیم که می‌اندازیم هر دو با ذوب‌آهن به تساوی رسیدند و تنها نتیجه مهم مشترک دو تیم در تساوی‌هاست. باقی تساوی‌های آلومینیوم برابر تیم‌هایی رقم خورده که یا برابر پرسپولیس شکست خوردند یا با پرسپولیس بازی نکردند که خودش نشان از برتری سرخپوشان تهرانی می‌دهد. 

تساوی‌های پرتعداد دو تیم را می‌شود دلیلی بر احتیاط دو سرمربی دانست و از طرفی رسول خطیبی در آخرین تقابل خود با پرسپولیس در تهران یک امتیاز گرفته و راه متوقف کردن سرخپوشان تهرانی را بلد است اما با این حال روی کاغذ تیم برتر پرسپولیس خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی