نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دربی گیلان زیر سایه جدال هوادار با استقلال خوزستان
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

تیم‌های هوادار و استقلال خوزستان که در صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال جای دارند، در هفته یازدهم مسابقات به مصاف هم می‌روند.

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ هفته یازدهم لیگ دسته اول امروز برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی‌ها ملوان در دربی انزلی مهمان شهرداری آستاراست و هوادار و استقلال خوزستان دوئل بالای جدولی‌ها را برگزار می‌کنند. 
هوادار تهران - استقلال خوزستان
رقابت فشرده در بالای جدول باعث شده تا هوادار با یک تساوی به صدر جدول برسد و هم‌امتیاز با استقلال خوزستان در کورس صعود بماند. هر دو تیم ۱۸ امتیازی هستند اما فراز و نشیب هوادار بیشتر بوده است. استقلال خوزستان گاهی روی نوار برد بوده و گاهی روی نوار باخت اما نوسان هوادار بیشتر است. این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت است و با توجه به اختلاف کم بین تیم‌های بالای جدول تیم بازنده چند پله در جدول سقوط خواهد کرد. 

مس کرمان – آرمان‌گهر سیرجان     
مس کرمان در دربی کرمان بازی آسانی مقابل آرمان‌گهر ندارد. سیرجانی‌ها در یکی دو هفته اخیر از بحران دور شدند و حالا به دنبال امتیاز گرفتن از مس هستند تا اوضاع خود در جدول را بهبود ببخشند. مسی‌ها برای اینکه در کورس بمانند باید برنده این بازی باشند و چشم به ۳ امتیاز این بازی دارند. 

نود ارومیه - پارس جنوبی جم
هر دو تیم از شرایط بدی که داشتند دور شدند. پارسی‌ها بعد از سه باخت پیاپی به ۳ امتیاز رسیدند تا بار دیگر به جمع مدعیان برگردند. در سمت مقابل نود ارومیه قرار دارد که بعد از هفته‌ها نبردن و گل نزدن در مصاف با قشقایی شیراز طعم پیروزی را چشید تا امیدوار به کنده شدن از قعر جدول باشد. 

شهرداری آستارا - ملوان انزلی    
یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته را در جدال شهرداری آستارا با ملوان انزلی شاهد هستیم. جدالی که هم با توجه به جایگاه دو تیم و هم دربی بودن، حساس و جذاب خواهد بود. شهرداری آستارا با پایان رأفت شگفتی‌ساز بوده و ملوان هم با وجود پرفراز و نشیب بودن همچنان مدعی است. به دلیل فراهم نبودن شرایط شهرداری آستارا در ورزشگاه خانگی میزبان نیست و باید در رشت با ملوان دربی را برگزار کند. 

شاهین شهرداری‌بوشهر - رایکا بابل     
جدال دو مربی باتجربه از شمال و جنوب دیدنی خواهد بود. رایکا با دست‌نشان رفته رفته شرایط بهتری پیدا کرده و حالا نیم‌نگاهی به نزدیک شدن به مدعیان دارد. در سمت مقابل شاهینی‌ها با کمالوند پرفراز و نشیب نشان داده‌اند و برای رسیدن به ثبات باید برنده این بازی باشند. شاهینی‌ها هفته قبل بازی را به آرمان‌گهر واگذار کردند و حالا محکوم به پیروزی در بازی خانگی هستند. 

فجرسپاسی شیراز - خیبر خرم‌آباد     
فجرسپاسی هفته قبل در مصاف با چوکا تالش شکست خورد تا موقعیت ایده‌آل خود در بالای جدول را از دست بدهد. شاگردان کلانتری این هفته میزبان خیبر خرم‌آباد هستند که رفته رفته با ویسی روند رو به رشد را پی می‌گیرد. خیبری‌ها هفته قبل مقابل استقلال خوزستان متوقف شدند و حالا به پیروزی در بازی خارج از خانه فکر می‌کنند. 

استقلال ملاثانی - بادران تهران     
دو تیم هم‌امتیازند و در میانه جدول حضور دارند اما با یک برد تا صدر جدول هم می‌توانند پیش بروند. استقلال ملاثانی با شکست دادن مس کرمان نشان داد که نباید آنها را دست‌کم گرفت و حالا برای پیروزی مقابل بادران باتجربه هم انگیزه دارد. در سمت مقابل شاگردان محسن عاشوری که هفته قبل نتوانستند خوشه طلایی ساوه را شکست دهند نمی‌خواهند با از دست دادن ۳ امتیاز این بازی از جمع مدعیان دور شوند. 

گل ریحان البرز - قشقایی شیراز     
یک جدال حساس در پایین جدول. گل ریحان هفته قبل در اولین تجربه اصغر مازیار روی نیمکت این تیم طعم شکست را چشید و حالا در بازی خانگی مقابل قشقایی به پیروزی فکر می‌کند. در سمت مقابل شیرازی‌ها برای اینکه از جمع فانوس به دستان خارج شوند باید از بازی ۳ امتیازی حداکثر امتیاز را بگیرند تا موقعیتشان به خطر نیفتد. 

خوشه طلایی ساوه - چوکا تالش     
این بازی هم جدال حساسی در پایین جدول است. دو تیم روند رو به رشدی داشتند اما همچنان پایین نشینی را احساس می‌کنند. چوکا با برد روحیه بخش مقابل فجرسپاسی به مهمانی خوشه طلایی می‌رود در حالی که شاگردان وحید بیاتلو هفته قبل مقابل بادران متوقف شدند و بیش از هر زمانی به ۳ امتیاز بازی خانگی احتیاج دارند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی