ابراهیم صادقی: من هم مثل پیروز قربانی می‌گویم باید درباره پرسپولیس صادقانه صحبت کنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا گفت: این موضوع به یک استراتژی تبدیل شده که برخی مواقع ۶-۵ نفر از یک کادرفنی با اعتراض به داور می خواهند وی را تحت تاثیر قرار بدهند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ ابراهیم صادقی درباره شکست ناپذیری سایپا مقابل تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، سپاهان و برد این تیم برابر استقلال توضیح داد: ما طرفداران زیادی نداریم و برخلاف تیم های دیگر که برد خود در چنین بازی هایی را به هواداران شان تقدیم می کنند، برد مقابل استقلال را به کارگران و کارمندان خوب و زحمتکش گروه خودروسازی سایپا تقدیم می کنم. همچنین باید از سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی تشکر کنم که در دو سال اخیر از باشگاه سایپا حمایت کرد. این باشگاه در خیلی از رشته ها فعالیت و به ورزش ایران خدمت می کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: فصل قبل هم یقه خیلی از تیم های بزرگ را گرفته و توانستیم از آنها مساوی بگیریم اما این فصل استقلال صدرنشین که ۹ هفته نباخته بود و بازیکنان بزرگ و کادرفنی خوب و باتجربه ای دارد، شکست بدهیم. خدا هم کمک مان کرد زیرا حریف در ۳۰ دقیقه پایانی خیلی فشار آورد اما بچه ها هم تمرکز لازم را داشتند و هم با تمام وجود کار کردند.

صادقی درباره اظهارات محمود فکری علیه داوری پس از این مسابقه توضیح داد: بعد از این مسابقه هم گفتم این موضوع به یک استراتژی تبدیل شده که برخی مواقع ۶-۵ نفر از یک کادرفنی با اعتراض به داور می خواهند وی را تحت تاثیر قرار بدهند تا برای این تیم پنالتی و خطای نزدیک محوطه بگیرد. امیدوارم تمام داوران به ویژه داور چهارم در این زمینه مقتدرانه تر عمل کنند.

وی ادامه داد: در برخی بازی های این فصل هم اشتباهات داوری علیه تیم سایپا بوده اما تیم های دیگر برخلاف ما با اشتباهات داوری بیانیه می دهند و مسئولان شان مصاحبه می کنند که این امر داوران را برای دیدارهای بعدی آن تیم تحت تاثیر قرار می دهد. برخی تیم ها کنار خط ۴-۳ نفر را دارند که با کوچک ترین خطایی اعتراض شدید می کنند. در بازی با ذوب آهن از این اتفاق ضرر کردیم و کادرفنی حریف آنقدر اعتراض کردند که دقیقه ۸۸ داور یک پنالتی اشتباه به سود این تیم گرفت. طبیعی است وقتی در هر صحنه ۶-۵ نفر به داور اعتراض می کنند شاید صحنه پنجم یا ششم از دست وی در برود. امیدوارم اقتدار داوران در این موضوع بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره توئیت حسین ماهینی پس از برتری مقابل استقلال با مضمون«سایپا، مطمئنم» عنوان کرد: این شعار گروه خودروسازی است که البته درباره باشگاه و تیم مان هم صدق می کند. همه می دانیم تیم فوتبال ما جزو پنج تیمی است که همیشه در لیگ برتر حضور داشته است. چهار بار قهرمان ایران شده ایم. سایپا باشگاه باشخصیتی است که برای فوتبال ایران سازندگی داشته و باید دید از زمانی که این گروه وارد فوتبال ایران شده از طریق باشگاه چند بازیکن پرورش داده و به فوتبال کشورمان و تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس تحویل داده است.

صادقی افزود: بازیکن برند باشگاه ما علی قلی زاده است که از ۹-۸ سالگی وارد سایپا شد. از رده نوباوه‌گان در تمام رده های باشگاه ما و تیم های ملی بازی کرده و الان هم بازیکن تیم ملی و یک لژیونر موفق است‌ که در اروپا خوب بازی می کند. امیدوارم بار دیگر در این زمینه خوب عمل کنیم.

وی در گفت‌وگو با برنامه «سلام صبح به خیر» درباره اظهارات اخیر پیروز قربانی که سبب دلخوری هواداران استقلال شده است، گفت: قبل از شروع فصل با قربانی صحبت کردیم و وی با لطفش پیشنهاد مرا پذیرفت و اکنون به ما کمک می کند. پیروز علیه استقلال صحبت نکرد و فقط گفت «تیمی که چهار دوره متوالی قهرمان شده و دو بار به فینال آسیا رفته قابل احترام است. پرسپولیس از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و ما به عنوان مربی باید مسائل را فنی نگاه کنیم. نباید به حواشی کاری داشته باشیم».

سرمربی تیم سایپا اضافه کرد: برخی از این اظهارات قربانی خوش شان نیامد اما وی صادقانه حرف زد و سعی نکرد به شکلی صحبت کند که برخی خوش شان بیاید یا نیاید. باید به پرسپولیس احترام بگذاریم زیرا در چهار سال گذشته خوب کار کرده است. فکر می کنم هواداران هر تیمی به دلیل تعصب به تیم شان سعی می کنند فقط نکات مثبت آن را بگویند اما به عنوان مربی باید دیدگاه مان متفاوت باشد و فنی تر نگاه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    تو هم لنگی هستی
    • مانی IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      طبق نظر تو نه تنها وزیر بلکه فدراسیون و داوران و afc... خلاصه همه پرسپولیسی هستن حتی تیم استقلال هم پرسپولیسیه
    • تا ابد سرخ IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      هر كس حقيقت رو بكه و ذره اي فوتبال بفهمه يرسيوليسيه،،،برهاني خوبه كه فقط حقيقت هارو ميكه،،داور ،داور كارت قرمزش رو ميخاست دربياره،فكري و حنيف و كل نيمكت كيسه،جنان بدبخت رو دوره كردن،،اكه راه داشت كارت زرد اولش رو هم يس ميكرفت!!!!!!ساييا مطمئن!!!!خخخخخخخ
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    سایپا مطمئن.سایپای کیسه سوراخ کن.حالا که سایپا کیسه رو سوراخید به پراید سواری افتخار میکنم.البته مدیران سایپا نباید از این پیروزی بر کیسه سواستفاده کنند وبازم قیمت پراید رو گران کنند چون این روزها بردن کیسه همچین افتخاری هم نداره.
  • 4444 IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    یه سال نشده مربی شدی فکر کردی مورینیو شدی تو هنوز زوده در مورد تیمها نظر بدی حتی خود پیروز قربانی پیروز قربانی کیه دیگه کمک مربی تو عه بابا با یه برد جلوی استقلال فکر کردین دیگه سرمربی تاپی شدین که باید فنی حرف بزنین پرسپولیس رو وزیر پرسپولیس کرده اگه وزیر نبود تیم سابقت الان باید سجده بقا میرفتند مثل اینکه اصلتون یادتون رفته تو هم بزرگ شده همون لنگی مگه غیر اینه
    • 666666 IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
      نتایج تیم های ایرانی در لیگ آسیا مشخص می کند کدام تیم فنی ترین تیم و قدرتمندترین تیم آسیا و ایران هست پرسپولیس با دو بار فینالیست آسیا فنی ترین تیم ایران هست کیسه با حذف در مرحله یک هشتم و ۶ تایی شدن مقابل العین فنی بودنش همه دیدند
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    سایپا مطمئن کیسه‌سوز ، پیروز قربانی و‌ابراهیم صادقی پرسپولیسی نمی خوایم نمی خوایم
  • javad US ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    Sadeghy va ghorbany kamelan dorost migoyand, valey motasefaneh Esteghlalyha hamechiz ra bar akse mibinand, dorost mesleh entekhabateh amrica, Esteghlalyha faghat donbaleh bahaneh hastant va hesadateh ziad in team ra be hashieh bordeh, perspolis ham motasefaneh modaty hast ke bad bazy mikonad va kadreh fanyash donbaleh bahaneh hast

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی