رسول خطیبی: می‌توانستیم گل سوم و چهارم را هم به پرسپولیس بزنیم/ من به بازیکنانم اطمینان داشتم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما در دقایق آخر بازی می‌توانستیم دو گل دیگر به پرسپولیس بزنیم ولی فرصت‌هایمان از دست رفت.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ رسول خطیبی بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما تغییراتی در ترکیب تیممان داشتیم چون نسبت به تیم حریف نفراتمان را انتخاب کردیم. در بخش دفاعی تمام بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و به جز گل پرسپولیس موقعیت آنچنانی خطرناکی به حریف ندادیم.بعد از آن ۲ گل زدیم و یکی دو موقعیت گل داشتیم که به ثمر ننشست.

وی افزود: سعی کردیم در نیمه اول شکل دفاعی را حفظ کنیم اما در نیمه دوم تغییر تاکتیکی دادیم و نفراتمان را جا به جا کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم. پرسپولیس دفاع راست و چپ خود را رها کرده بود و می‌خواستیم از آن قسمت استفاده کنیم. در ابتدای نیمه دوم این کار را خوب انجام ندادیم اما در بقیه زمان بازی این کار خوب انجام شد. می‌توانستیم حتی گلهای سوم و چهارم را بزنیم ولی به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با غیرت بازی کردند. به مردم اراک هم تبریک می‌گویم چون اولین بازی تاریخ این تیم با پرسپولیس را با سربلندی تمام کردیم. از فردا برای بازی بعدی تمرین می‌کنیم و ان شاالله به این روند ادامه می‌دهیم.

وی با اشاره به آنالیز پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد ولی ما آنها را خوب آنالیز کردیم. می‌دانستیم آنها در کانالها خوب کار می‌کنند و خوب شوت می‌زنند به همین دلیل این کانالها را بستیم و اجازه فرصت به آنها را ندادیم. در مجموع در کار دفاعی خوب بودیم.

خبرنگاری گفت تیم شما چرا در نیمه دوم دفاع می‌کند که خطیبی پاسخ داد:در بازی امروز دفاع نکردیم و در نیمه دوم فرصت داشتیم، در بازی سیرجان هم همین شرایط را داشتیم. در ۱۵ دقیقه آخر می‌توانستیم گل های دیگری بزنیم. فقط در بازی با ذوب آهن و استقلال فقط این مشکل را داشتیم که در ادامه بازی ها این مشکل رفع شد.

خطیبی در خصوص اینکه آیا بعد از گل در دقیقه ۶ مطمئن بود که تیمش به بازی بر می‌گردد عنوان کرد: ما در دقیقه ۶ گل خوردیم ولی ۸۴ دقیقه مانده بود. من به بازیکنانم اطمینان داشتم و می‌دانستم آنها کارهای بزرگی انجام می‌دهند، مطمئن باشید در آینده این موضوع ثابت می‌شود.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه گل‌محمدی مدعی شده میزبان فقط ۲ موقعیت داشت گفت: ما هم به آنها موقعیت ندادیم. شاید آنها در نیمه دوم موقعیت داشتند ولی در ۱۵ دقیقه پایانی اگر بازی را ببینید ما ۲-۳ موقعیت خوب گل داشتیم که از دست رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    مابه خاطرنداشتن دودفاع مون باختیم .رسول هم ازنبودآنهایهترین استفاده راکرد.این ازتیزهوشی رسول بودکه بایدبهش تبریک گفت.
  • میلاد سرخ US ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    آقای گلمحمدی وقتی به یک تیم تازه وارد ببازی آنوقت مربی آن تیم هم به خودش حق می دهد که دروغ تحویل همه بدهد دست از جنگ و جدل بیهوده با رسول پناه و هئیت مدیره بردار ‌وگر نه پرسپولیس را بیشتر غرق می کنی رفتاری نکن که هر دم دوباره آرزوی داشتن برانکو را داشته باشیم من به نتایج برانکو کاری ندارم فقط میدانم هیچگاه مشکلات باشگاه را وارد تیم نکرد و طوری رفتار می کرد که به نظر همه چیز گل و بلبل بود ولی بعدها معلوم شد واقعیت چیز دیگری بوده که هیچگاه به بیرون درز پیدا نکردو باور کنید نتایج درخشان تیم و اعتماد به نفس تیم همه ی ما را به این باور رسانده بود که تیم هیچ مشکل کمبود بازیکن و کمبود مالی ندارددر حالیکه واقعیت چیز دیگری بود و فقط صبوری و تجربه ی برانکو آن آرامش را در تیم به وجود آورده بود پس درس گرفتن از آن دوران پرسپولیس هیچ ایرادی ندارد
  • ناشناس IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    بزرگترین ایراد شما در مربیگری شدت عصبی شماست .
  • تیم مظلوم لنگ IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    هم مربی آلومینیوم رسول خطیبی قبلا بازیکن استقلال بوده... هم دروازه بانشون... در حقیقت بازیکن استقلال هست و به طور قرضی در آلومینیوم بازی میکنه!! آلومینیوم خانه دوم تاج کبیر هست... رسول خطیبی به لنگی جماعت باج نمیده... خطیبی شرف داره. مثل تارتار لنگی(...........) نیست
  • Blue Love IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    ‏تا دیروز صد بار هیستوری مرورگرشون رو پاک می‌کردن تا در انتخاب بهترین مهاجم آسیا، به مهدی عبدی رای بدن حالا که تیمشون باخته میگن مهاجم نداریم اگه عبدی مهاجم نیست، پس بیخود میکنید او رو به عنوان بهترین مهاجم آسیا انتخاب می‌کنید
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    تیمت دو تا سانت کرده دو گل شانسی زدی باز جو گرفتت اگه پرسپولیس دو ماه قبل بهت میخورد بهت میافتیم یه من ماست چقدر کره داره
  • مصطفی IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
    فقط لطفا اقای خطیبی بگو با وجود اینکه پرسپولیس نه مدافع اخر داشت و نه فعلا ال کثیر رو ، دروازه بان شما چند تا توپ رو دفع کرد ؟؟؟؟
  • قهرمان IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    دست یحیی خالی بود تا حدودی درست ولی مگر تیم مقابل ما چلسی بوده نه عزیزم آلومینیوم بوده بعد ما به ارنج بد باختیم چون هنر مربیگری برای این روزها هست وگرنه با مهره کامل ابرام چرخی هم میشه فرگوسن چرا کسی جواب نمیده مرادمند که خودش اومد باشگاه شاگرد یحیی هم بود چرا قرارداد نبست من کم کم دارم به حرفهای مزخرف رسول پناه ایمان میارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی