نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
طعنه سنگین یحیی گل‌محمدی: پرسپولیس عامل حضورشان در پلی‌آف آسیا بود پس به پَر و پای ما نپیچند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۶ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس گفت: این چند سال پرسپولیس آبرو و اعتبار باشگاه‌های ایران را جمع کرده و اگر باشگاهی هم اگر به پلی‌آف رسیده به خاطر عملکرد خوب پرسپولیس بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط تلفنی با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: ما بازی مقابل آلومینیوم را خیلی خوب شروع کردیم و در ۱۰ دقیقه اول بازی به گل رسیدیم و می‌توانستیم بعد از آن هم به گل دوم برسیم، ولی نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم و در ادامه روی یک صحنه که اعتقاد داشتم خطا نبود گل را دریافت کردیم و گل دوم را هم مثل همان گل اول دریافت کردیم.

«برای ما شکست مقابل آلومینیوم خیلی سنگین بود.»، وی با بیان این جمله افزود: در نیمه دوم هم سعی کردیم فشار بیشتری بیاوریم و سه چهار موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم و در نهایت بازنده شدیم. آلومینیوم هم جانانه دفاع کرد و به آنها تبریک می‌گویم. در هر صورت با یکسری مشکلات در خط دفاعی روبه‌رو بودیم و نتوانستیم خوب دفاع کنیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما باید بیشتر تمرین کنیم و روی کارمان تمرکز داشته باشیم. این باخت یک تلنگر خوب باید برای ما باشد تا نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم و بهتر و بیشتر تمرین کنیم. ما کار سختی را در پیش داریم، ولی شخصاً به بازیکنانم ایمان کامل دارم و حمایت خوبی از هواداران داریم و می‌دانیم که می‌توانیم امسال هم قهرمان شویم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم. ان‌شاءالله نتایجی بگیریم که در خور شأن پرسپولیس باشد.

وی درباره استفاده از مهدی شیری در دفاع وسط مقابل آلومینیوم گفت: بله، مهدی شیری را کنار احسان حسینی بازی دادیم و در نیمه دوم از کمال کامیابی‌نیا استفاده کردیم و شیری را به دفاع راست بردیم. در خط دفاعی مشکلاتی داشتیم، ولی در هر صورت با اتفاقاتی که در بازی با فولاد خوزستان افتاد تیم ما خیلی در استرس قرار گرفت و خیلی اعلام پنالتی به سود فولاد به ضررمان شد و بازیکنان ما در فضای سنگینی بازی کردند و همین مسئله باعث شد که دو سه بازیکن مصدوم داشته باشیم. ما بازیکن کم داریم و سیدجلال (حسینی) و کنعانی‌زادگان را هم از دست دادیم، ولی با همین مشکلات باید مقابله کنیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: ما بعد از جدایی بازیکنان‌مان نتوانستیم دفاع وسطی که در شأن پرسپولیس باشد جذب کنیم. با بازیکنان و باشگاه‌های زیادی صحبت کردیم، ولی از باشگاه‌های دیگر هم توقعی نداریم. آنها هم به فکر تیم خودشان هستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحبت‌هایش در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم که گفته بود تغییرات در هیئت مدیره خیلی دیر رخ داده است، عنوان کرد: اجازه دهید دیگر درباره این مسائل صحبتی نشود، چون همه می‌دانند که چه اتفاقاتی افتاده است. در هر صورت این شرایط وجود دارد و با تلاش هم و با اتحاد باید از پس همه مشکلات بر بیاییم. دیروز هم مهندس صدری به هیئت مدیره اضافه شد و آقای سمیعی نیز تلاش می‌کند. باید به آینده امیدوار باشیم و مشکلات را حل کنیم. مشکلاتی که از قبل بوده ممکن است اثراتی داشته باشد، ولی باید با همه آنها مبارزه کنیم.

وی ادامه داد: اشتباهات داوری برای ما نگران‌کننده شده است. ما به داوران احترام می‌گذاریم، ولی در چند بازی آخر صحنه‌هایی رخ داده که خیلی نگران‌کننده بوده است و باید بررسی و بحث شود. موضوعی که درباره انتخابات فدراسیون و انتخاب داوران مطرح شده است اگر درست باشد، باید یک تأسف زیادی برای فدراسیون بخوریم که به خاطر انتخابات داوران را انتخاب می‌کنند. نمی‌دانم چه چیزی درباره این مسائل بگویم. آنچه که مشخص است داوران ما انسان‌های شریفی هستند و نسبت به آنها من بدبین نبوده و نخواهم بود. امیدوارم اتفاقات داوری از روی عمد نبوده و سهوی باشد. ما به عملکرد داوارن خوش‌بین هستیم، ولی برای ما صحنه‌هایی رخ داده است که خیلی علیه ما تأثیرگذار بوده است. در بازی با استقلال عارف غلامی باید اخراج می‌شد که داور خیلی راحت از آن گذشت. در بازی با فولاد یک پنالتی به ضررمان اعلام شد. در بازی با آلومینیوم هم دو صحنه به ضرر ما رخ داد که این مسائل نگران‌کننده است. داوران باید تمرکز زیادی روی بحث داوری داشته باشند. آنها کار سختی دارند. بازی‌ها فشرده است و شاید آنها اشتباه کنند، ولی اینکه اشتباهات تکرار شود و روی نتایج بازی‌ها تاثیرگذار باشد، درست نیست.

گل‌محمدی درباره برگزاری مسابقات لیگ که خیلی از مربیان می‌گویند به نفع پرسپولیس است، خاطرنشان کرد: ما از فینال آسیا که برگشتیم دوستان گفتند که باید پرسپولیس دو بازی عقب‌افتاده‌اش را برگزار کند بعد از آن ما در دربی بازی می‌کنیم. سازمان لیگ هم گفت چشم، انجام می‌دهیم. بعد از آن گفتند نه، اگر این اتفاق بیفتد از شرایط بازی دور می‌شویم، سازمان لیگ گفت چشم و بازی‌شان برگزار شد. دوباره گفتند که بازی‌های پرسپولیس با فاصله بیشتری انجام می‌شود و بازی‌های ما فشرده است و سازمان لیگ دوباره گفت چشم. بفرمایید این هم برنامه بازی‌ها و در ۲۰ روز ما باید فشرده بازی کنیم. برای ما یک روز در میان هم بازی بگذارند مشکلی نداریم، ولی یک چیزی از سازمان لیگ می‌خواهم که عدالت را برقرار کنند و اقتدار داشته باشند و هرچه که دوستان می‌گویند گوش نکنند.

وی در همین زمینه ادامه داد: باید یک برنامه‌ریزی خوب و جامع تدوین کنند و پایش بایستند. اگر قرار باشد که هر باشگاهی هر چیزی بگوید که درست نیست. ما از اوایل خرداد ماه کارمان را شروع کردیم، لیگ را با قدرت به پایان رساندیم و قهرمان شدیم و بعد از آن جام حذفی را داشتیم و  سپس در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و به فینال هم رسیدیم. ما هفت ماه است که پشت سر تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم و نتوانستیم چهار روز به بازیکنان‌مان استراحت بدهیم و شرایط سختی داریم. در این چند سال اخیر پرسپولیس آبرو و اعتبار فوتبال ایران بوده است و اگر باشگاهی هم توانسته به آسیا و حتی به پلی‌آف برسد به خاطر عملکرد خوب پرسپولیس بوده است. اینقدر به پای پرسپولیس نپیچند. ما این همه بازیکن از دست دادیم و مشکلات عجیب و غریب مدیریتی داشتیم. مگر یک تیم چقدر تحمل دارد؟ نباید اینقدر به تیم ما فشار بیاورند و هجمه‌های بی‌مورد وارد کنند. برخی تیم‌ها کمپین تشکیل دادند و به ما تیم خاص می‌گویند تا فشارهای داوری را علیه ما بگذارند! با این کارها چه اتفاقی می‌افتد؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: متأسفانه یک چیزی باب شده است که همه اعتراض می‌کنند. در کنار زمین، نیمکت تیم‌ها فاجعه است و هر تیمی که اعتراض بیشتری می‌کند سوت داوری‌ها به سمت آنها می‌چرخد. به این شکل نمی‌شود کار کرد. من از کمیته داوران می‌خواهم اگر خود من اعتراض کردم کارت قرمز نشان دهند و خودم می‌گویم دست شما درد نکند. ما در کنار زمین از فوتبال لذتی نمی‌بریم. فقط اعتراض می‌کنیم. متأسفانه برخی تیم‌ها چون سود می‌برند، از این کار خوش‌شان می‌آید. داوران در این زمینه باید با اقتدار بیشتری کار کنند و اجازه ندهند که این همه اعتراض در کنار زمین باشد. ما تمام تمرکزمان را از دست می‌دهیم و باید حواس‌مان به نیمکت حریف باشد که چه می‌گویند. برخی اتفاقات در شأن فوتبال و لیگ برتر ما نیست.

وی ادامه داد: من احساس می‌کنم که از لحاظ کیفی تیم‌ها نسبت به سال قبل کیفیت کمتری دارند. نداشتن امکانات و عدم تمرکز روی کارهای فوتبالی‌ها اثر گذاشته است. تا دلمان بخواهد در فوتبال حاشیه داریم و اتفاقاتی می‌افتد که در خور شأن بازیکنان، مربیان و فوتبال ایران نیست. بعد از کادر پزشکی که خیلی زحمت می‌کشند و باید قدردان آنها باشیم، باید از اهالی فوتبال هم تشکر کنیم که باعث شدند مردم در خانه‌ها از فوتبال لذت ببرند، ولی خودمان این کار ارزشمندی که می‌توانیم انجام دهیم را  زیر سؤال می‌بریم. من از همه دوستان می‌خواهم که بیشتر تمرکزشان روی بحث‌های فنی باشد و کارمان را بهتر انجام دهیم تا جلوه بهتری داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    خبر ورزشی باید توضیح دهد چرا تا این لحظه در مورد گل آفساید آلومینیم و سند مربوط به آن سکوت کرده است!
    • عدالت آزوزی ماست IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      خبرورزشی جولنگاه یه کاربری مرد هزار چهره مثل شکارچی تاریکی کیسه کش شده فقط کامنت های این آقا با هزار اسم با هزار توهین منتشر می کنه اصلا نظرات بقیه کاربران چون پرسپولیس هستند مهم نیست فقط نظر یک کاربر با صدتا اسم برایش مهم هست طبق نظر اون کامنت ها و خبرها منتشر می کند امیدوارم کامنت ما هم در راستای انتقاد چاپ شود
    • حمید علوی CA ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      آقا این خیلی اخلاق غیر حرفه ای و بدیه که مربیان و بازیکنان و همینطور بعضی هواداران، شکستها رو گردن دیگران میندازن. هر تیمی هم به این عادت خو بگیره قطعن شکستهای بیشتری در انتظارشه
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      یحیی گلمحمدی باید مناظره با مهدی رسوال پناه رو قبول کنه در غیر اینصورت همه می فهمن حق با مهدی رسول پناهه. مطمئن هستم یحیی گلمحمدی جراتش رو نداره چون تمامی کارهاش برای مردم فاش می شه. ضمنا یحیی گلمحمدی توجه کنه که تیم تاجیکستانی انصراف داد و سهمیه به ایران رسید چون لیگ ایران هم قوی تره و هم فوتبال ایران در آسیا دومه. مطمئن هستم که العین هم دوست نداشت که در پلی آف با استقلال بازی کنه و بازی با فولاد براشون بهتر بود. العین می دونه که اون استقلالی که بهش 6 تا زد با کلی مصدوم و محروم و با تیم جوانان خودش مقابل العین صد میلیاردی ظاهر شده بود و در فصل های بعد دیدیم وقتی که شفر به استقلال اومد و تیم استقلال کامل شد دیگه توانایی بازی مقابل استقلال رو نداشت. پس اینکه به ایران سهمیه اضافه دادن ربطی به فینال رفتن پرسپولیس نداره. اگه ربط داشت چرا سال 2018 که پرسپولیس فینال آسیا رفت به سهمیه ایران یکی اضافه نشد. پس بهتره یحیی گلمحمدی هر دفعه که می بازه پشت این مسائل حاشیه ای خودش رو مخفی نکنه و قشنگ بگه من مربی نیستم و توی 5 بازی آخر در لیگ 11 امتیاز از دست دادم
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      استقلال و پرسپولیس هر دو 29 دی بازی کردند اما این پرسپولیسه که دو بازی عقب افتاده داره و باید بازی هاش فشرده هر 4 روز یکبار برگزار بشه ولی ما می بینیم که استقلال شنبه 4 بهمن بازی می کنه و پرسپولیس دوشنبه 6 بهمن. یعنی سازمان لیگ به استقلال که دو بازی بیشتر از پرسپولیس انجام داده 5 روز و به پرسپولیس 7 روز استراحت داده. اصلا این خنده داترین چیزی هست که ما می بینیم. پس سهیل مهمدی و بابا کجا قایم شدن چرا خبری ازشون نیست؟ بعد از پنالتی دقیقه 10 دربی که برای استقلال گرفته نشد سهیل و بابا و همه اعضای کمیته داوران و دپارتمان داوری ناپدید شدن؟
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      مهندسی نتایج در لیگ برتر امسال: گلی که پرسپولیسی ها به صنعت نفت زدند نادرست بود. میلاد سرلک باید دقیقه 35 مقابل شهر خودرو اخراج می شد که هنوز بازی صفر صفر بود. یحیی گلمحمدی گفت که به هیچ عنوان مقابل نساجی بازی نمی کنیم و اون بازی باید 3 بر صفر به نفع نساجی می شد. توی بازی استقلال باید دقیقه 10 برای استقال پنالتی گرفته می شد و استقلال 2 بر صفر جلو می افتاد و پرسپولیس دربی رو با نتیجه بدی می باخت و شانس برگشت به بازی رو نداشت. پنالتی فولاد به پرسپولیس کاملا درست بود و توپ به بالای بازوی کنعانی زادگان خورد. اما گل اول پرسپولیس نادرست بود چون توپ به استوک پای چپ بازیکن پرسپولیس خورد و به بیرون رفت. همون اوت رو به نفع پرسپولیس گرفتند و اون توپ رفت و گل شد. باز هم 3 امتیاز مهندسی در حالی که باید بازی یک بر یک می شد. خلاصه حساب کنید چند امتیاز مهندسی شده به لنگیا دادن. من حساب کردم دقیقا 11 یا 12 امتیاز مهندسی شده تا الان گرفتند. ولی از اون طرف تا الان 5 پنالتی واضح استقلال گرفته نشده.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      یحیی جان توی دربی اگه پنالتی واضح و 100 درصدی استقلال در دقیقه 10 گرفته می شد که پرسپولیس با نتیجه بسیار بدی اون بازی رو می باخت. همون یک امتیازی که از اون بازی گرفتید حاصل مهندسی بازی در نیمه اول بود که پنالتی استقلال گرفته نشد و سید جلال حسینی هم کارت زرد نگرفت. برید از رضا کرمانشاهی و کمیته داوران تشکر و قدردانی کنید. ضمنا فرار رو به جلو نکن و حالا که باختی پشت این چیزا قایم نشو عزیزم.
    • میلاد IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      پرسپولیسی ها میگن ما نایب قهرمان آسیا هستیم ولی از نایب قهرمان لیگ یک مفتضحانه باختن و تحقیر شدن
    • روزنامه لنگ IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      ما شکست را بی بهانه می پذیریم چون چند سال مهندسی شده انواع قهرمانی ها و جام های جعلی و کاغذی رو بدست آوردیم و اگه این شکست رو بی بهانه نپذیریم همین یک درصد آبروی باقی مانده از قهرمانی های مهندسی شده ما هم به طور کامل از بین می رود. به رقبا هم می فهمانیم وقتی مهندسی شده باختند و مهندسی شده نتونستند قهرمان بشن اونا هم بپذیرن و مثل ما فهیم باشند و باخت را بپذیرند. رفقا تاکتیک بسیار خوبیه برای بستن دهان تیم های رقیب.
    • جواد IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      یحیی گلمحمدی وجود مناظره را ندارد. والسلام
    • اراکی IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      ایستگاهیا الومنیوم حکم پنالتی داشت
    • مهدی IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      اخه زشت بود دوباره بازی العین با کیسه را از شبکه ۳ پخش بشه این بازی را تو برازرس باید پخش میکردن خداراشکر کیسه رسید فینال اسیا البته از پلی اف تا همین جا برا کیسه افتخاره و اینکه مستقیم امد و با العین بازی نکرد که شبکه ۳ مجبور بشه فیلم پورن پخش کنه
    • کارن IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      دیگه کیه ندونه خیر ورزشی عاشق کی‌روش دشمن پرسپولیس بود بعد اومدن یحیی بخاطر روابط بدش با خبر دشمنیش بیشتر هم شده فقط به نظرات کاربران استقلالی پرسپولیسی نما بخند پرسپولیس فقط باید فاصلشو حفظ کنه نیم فصل دوم دوباره میریم صد بازم قهرمان میشیم
    • اسی 1 IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      مگه اسنادش به بیرون درز کرده
  • 24 IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    ماشالله یحیی
  • آخرای پاپا IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    اصولا فرار به جلو تاکتیک چند ساله مربیان و مدیران و سرپرستان پرسپولیس هستش واسه کسب جامهای پوشالی ولی دیگه کم کم داره نخ نما میشه و بایستی واسه روزهای بی مسعودی خودتون رو آماده کنید
    • علی IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      شما همون جامهای پوشالی و تو خواب هم نمی بینید
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      خب حالا پاپایی الان که شما صدرید در زمان پاپا چرا نگرانید ؟!!!!!!!خداروشکر میلیچ تون هم داره برمی گرده
    • پرچم اراک بالاست IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      فشار رو رسول پناه بهش آورده برای فرار از پاسخگویی به هواداران پرسپولیس داره توپ رو میندازه تو زمین استقلال گل ممد جان اینروزا همه دوره دیده هستن اگه مشکلی نداری مرد و مردانه پاسخ رسول پناه رو بده با استقلال چیکار داری
  • کیسه حکومتی FR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    طبق نظر کارشناسان داوری گل دوم آلومینوم اراک آفساید بود و شریفات اباید اخراج می شد پرسپولیس ۳ بازی پشت سرهم هست داوری ها به ضرر این تیم هست دربی غلامی اخراج می شد پنالتی علیه پرسپولیس در بازی فولادبود و گل دوم آلومینوم آفساید بود و شریفات باید اخراج می شد برعکس آن کیسه بیش از نصف امتیازات آن باکمک داوری و هدیه و کادو بود تبعیض داوری ها راجع به تیم خاص و حکومتی بودن کیسه را برای همه روشن هست پاکترین مقام کیسه سومی مرفاوی هست
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    آقای گل محمدی لطفا وارد هیچ حاشیه ای نشوید به تیم و تاکتیک های آن تمرکز کنید پرسپولیس هنوز شانس اول قهرمانی است برانکو اول دروازه و خط دفاع را قوی می کرد بعد به فکر گل زدن بود بخاطر همین یک فصل با ذخیره ها قهرمان شد نیم فصل اول پرسپولیس را به بالای جدول برسانید در نیم فصل دوم با حضور بازیکنان مطرح حتما سه یا چهار بازی به پایان لیگ مانده پرسپولیس قهرمان زود هنگام خواهد شد
  • هادی IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    حرفهای یحیی برای عوام شیرینه ولی خودش اهالی فوتبال اهالی رسانه و دولت حد و توان یحیی رو می‌دونن همونجور که توان کالدرون براشون مشخص شده بود
  • #بابا مسعود IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    خدایا شرکت که استقلال با منطق هستم لنگی بودن منطقی نبودن یک رابطه کاملا مرتبت دارن
  • 58سال حسرت و حسادت IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    توی همون بازی با استقلال اگر هند پنالتی وحید امیری رو داور گرفته بود که کار توی نیمه اول تموم میشد و همون یک امتیاز هم نمیگرفتی، چی میگی برا خودت مربی همیشه طلبکار؟
  • کرد IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    من تو تمام مربیان ایرانی بعد مصاحبه ندیدم اگه باختند از نا کارامدی خود صحبت کنند و تیم برنده رو تحسین کنند حالا دو توپ اومد رو دروازه گل شد شانس نداشتیم هشتاد دقیقه حمله کردیم میتونستیم این کارو بکنیم داور ضعیف بود ولی اگه ببرند تیم حریف خیلی خوب بود بین دو نیمه این کارو کردیم داوری هیچ ایرادی نداشت بابا یه کم مصاحبه های بعد بازی لیگ انگلیس رو ببینید کم بی سواد بازی درارید یه نگاه به برانکو استرا قطبی کیروش بیاندازید
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      چرا محرم‌نوید کیا
  • صامت US ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    آقایحیی.لطفابس کن.بانصاحبه ودهن به دهن شدن بااین وآن انرژی خودت وتمرکزتیم رابه هم نرن.کارت رابکن وتومربی هستی.تیمت راتمرین بده وفکرراه کاری برای این روزها سخت باش.ماپشتت هستیم .ولی برای هدایت تیم .نه برای جنگ لفظی.جمگ لفظی کارمن هواداره.توکاردیگه ای داری
  • صامت US ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    آقایحیی.لطفابس کن.بانصاحبه ودهن به دهن شدن بااین وآن انرژی خودت وتمرکزتیم رابه هم نرن.کارت رابکن وتومربی هستی.تیمت راتمرین بده وفکرراه کاری برای این روزها سخت باش.ماپشتت هستیم .ولی برای هدایت تیم .نه برای جنگ لفظی.جمگ لفظی کارمن هواداره.توکاردیگه ای داری
  • بلال فرش پور IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    تو تیمتو از ته جدول جدا کن بقیه پیشکش
  • آسمان آبی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    این بابا دوزار فنی بلد نیست میخواد با فرافکنی ناکامی تیمش رو توجیه کنه
  • عارف IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    جهت اطلاع جناب گلمحمدی باید عرض کنم امتیازات لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 به علت شرایطی که پیش اومد محاسبه نخواهد شد...درضمن باتوجه به سیستم امتیاز دهیAFC که براساس میانگین نماینده های هر کشوره،خیلی مهمه که تو دور گروهی همه ی نماینده ها نتیجه ی خوبی بگیرند وصعودکنن(مثل عربستان)...با این توضیحات و با مراجعه به سایت AFC متوجه میشین که پرسپولیس هیچ تاثیری در افزایش سهمیه نمایندگان ایرانی،نه امسال بلکه در۴سال گذشته نداشته است.
  • تاج کبیر IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    اون زمانی که چهار تا نماینده تو اسیا داشتیم صدقه سر کدوم تیم بود اصلا اون موقع شما کجا بودین یادمه بازیکناتون انقد سفر خارجی نرفته بودن واسه اولین صعودتون به اسیا بجای فرودگاه امام رفته بودن فرودگاه مهر اباد شما هر کاری کنید تو اسیا ایرانو فقط با نام استقلال و تاج کبیر با دو تاستاره قهرمانی اسیا و دو تا نایب قهرمانی بدون حرف و حدیث و حمایت افراد خاص مشناسن پس فقط سکوت کنید
  • استقلال قهرمان IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    به عنوان یه استقلالی با تعصب آقای گل محمدی این حرفتون رو اصلا درستو منطقی نیست که تیم ها به خاطر عملکرد پرسپولیس در پلی آف یا آسیا هستن چون الان چندین سالهاست که ایران چهار سهمیه داره در آسیا و هر تیمی فقط مزد زحمتهای خودشو میگیره و منتی سر دیگر تیم ها نباید داشته باشه! ولی حرفهای دیگه شما کاملا درست بود هیت مدیره استقلال و کادر فنی بجای تمرکز روی تاکتیک و روح و روان تیم فقط بلدن بهانه بگیرن اعتراض کنن و داور و بقیه رو مقصر کنن آبروی باشگاه بزرگ استقلال رو دارن میبرن! متاسفانه انتقاد پذیر هم نیستن وبا لجبازی استقلال رو دارن نابود میکنن! باشگاه بزرگ استقلال هیات مدیره و کادر فنی با منطق و سواد فوتبالی بالا میخواد تا به جای حاشیه و بهانه گیری تمرکزشان را فقط رویه تاکتیک و قوی تیم بگذارند! به امید روزهای خوب استقلال...
  • حامد IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بله درسته. حقیقت تلخه ولی اعتبار پرسپولیس تو آسیا خیلی بیشتر از فدراسیونمون به درد باشگاه ها مون خورده
  • کیسه 6+6 IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    کیسه کشا درباره مربی خودتون حرف بزنید ن یحیا ک تیمو برد فینال واقعی اسیا
  • 6 IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    کیسه رفت تو گاراژ.... اون تبم دادزن هوچیگر حلبی هم برو سجده شکر که فرستادیمت پلی اف اسیا رو مزه کنی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی