سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
۱۰۶ |
۴
حمله اساسی مهدی رسول‌پناه به یحیی گل‌محمدی: می‌گویم چه کسی با بولدوزر از روی پرسپولیس رد شد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱۷ دقیقه

مهدی رسول‌پناه، رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پاسخی بلند بالا به اظهارات یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان ارائه داد و گفت: مربیانی که در فینال جام جهانی هم بودند، این گونه صحبت نمی‌کردند!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی رسول‌پناه عضو سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در نامه ای بلند پاسخ تندی به یحیی گل‌محمدی که در این چند وقت نقدهای شدیدی به رئیس سابق هیئت مدیره سرخپوشان داشته داده است.

رسول‌پناه به دلیل مصاحبه هایی که در خیابان مقابل برخی خبرنگاران و بعضی هواداران سه ماه قبل انجام داد حاشیه های زیادی را به وجود آورد. فیلم های این مصاحبه ها منتشر شد که در این فیلم ها مشخص شد او علیه بازیکنان و گل‌محمدی صحبت های نامناسبی را مطرح کرد و حتی به شادی مهدی ترابی که با شعار رهبری همراه بود، کنایه زد.

درحالی که همه از وزارت ورزش و جوانان بابت این هتاکی ها توقع برخورد قاطع را داشتند اما مسعود سلطانی فر وزیر ورزش ترجیح داد واکنشی نشان ندهد و در نهایت چند روز قبل اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درحالی اعلام شد که دیگر نام مهدی رسول‌پناه در بین آنها نبود. در واقع او نه استعفا کرد و نه وزارت ورزش با وی برخوردی کرد.

با این حال به دلیل انتقادهای ادامه دار یحیی گل‌محمدی علیه مهدی رسول‌پناه باعث شد تا رئیس سابق هیئت مدیره سرخپوشان این بار سکوت خود را بشکند و جواب این حملات سرمربی قرمزپوشان پایتخت را بدهد. متن جواب رسول‌پناه به یحیی گل‌محمدی، به شرح زیر است:

بسمه تعالی

یکی کار ناکرده را آبرو می برد /// یکی هم گنه کرده را آبرو می خرد
        
متأسفانه اظهارات بی اساس، عاری از حقیقت و غیرمسئولانه آقای یحیی گل‌محمدی همراه به هیئت مدیره باشگاه در مصاحبه اخیر بعد از برگزاری مسابقه دربی ۹۴ و دادن اولتیماتوم به بزرگ ترین مقام وزارت ورزش و جوانان دور از اخلاق حرفه ای و پذیرفتنی نبوده و نیست.

به نظر هم می رسید این صحبت های غیرمسئولانه و غیر حرفه ای بیشتر برای تحت الشعاع قراردادن تعویض پیروزی شیرین شهرآورد با تساوی بوده باشد. با وجود برنامه‌ریزی‌های به دور از انصاف و عدالت و مخفیانه  برخی از  آقایان و انتشارفیلم و ویدئو با نقشه از قبل طراحی شده به جهت حفظ ارکان و نظم باشگاه در آستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا و بازی همیشه حساس با استقلال سکوت اختیار نمودم تا اینکه بهانه  ای به دست بهانه جویان (!) ندهم.

تا آنجا که همیشه حافظ منافع هوادار و باشگاه بودم هرچند هواداران از جزییات مسایل باشگاه مطلع نبودند و به لحاظ حفظ اسرار حرفه ای از اطلاع رسانی آن فعلا معذورم ولی آینده آنچه را که حقیقت است بر همگان آشکار خواهد شد، اما پس از اظهارات آقای گل‌محمدی بعد از بازی با آلومینیوم اراک، تصمیم گرفتم بیانیه ای جهت تنویر اذهان عمومی و اطلاع هواداران عزیز و فهیم تنظیم و به شرح زیر اعلام نمایم؛

۱- ناگفته پیداست اظهارات غیر واقع آقای گل‌محمدی بعد از بازی دربی ۹۴، خطاب به مسئولان باشگاه و هیئت مدیره با اظهارات نامناسب خطاب به وزیر محترم ورزش در تعیین و تکلیف نصب و عزل اعضای هیئت مدیره و تهدید به عواقب عدم توجه به اظهارات خود که خارج از حدود اختیارات و وظایف ایشان بوده و متاسفانه از آن بعنوان سپر دفاعی در پوشش عدم مسئولیت شکست در نقص مدیریت فنی تیم بهره بردند. ضمن مردود شناختن کلیه اظهارات دروغین و غیرمسئولانه ایشان برخود واجب می دانم از وزارت محترم ورزش، هیئت مدیره و هواداران عزیز که شاهد بی حرمتی توسط سرمربی تیم بوده اند، عذرخواهی کنم.

صبوری توام با سکوت اعضای هیئت مدیره در طی این مدت به هیچ عنوان دلالت بر تأیید اظهارات بی اساس بیان شده نبوده و نیست. گرچه آقایان آن را با برعکس جلوه دادن و حمل بر حقانیت خود تلقی کردند.

در یک نقشه نخ نما شده و مظلوم نمایی هر گاه در بازی فوتبال منجر به نتیجه موفقیت در پیروزی نرسیده اند با هجمه ای از الفاظ همراه با اتهامات بی پایه و اساس، تقصیر آن را متوجه باشگاه، هیئت مدیره و مدیرعامل کردند تا ذهن افکار عمومی را منحرف کنند! اما دلیل این بهانه جویی ها چیست؟!

باشگاه اگر تا کنون سکوت کرده بدان دلیل بوده که تمایلی نداشته تیم وارد حاشیه شود، و از هدف اصلی خود که موفقیت و پیروزی است ناکام بماند اما ظاهراً این نجابت و رفتار ماخوذ به حیا از سوی باشگاه و هیئت مدیره باعث برداشت صد درصد اشتباه و ناصواب از سوی آقای گل‌محمدی و دوستان ایشان شده است.

۲- آقای گل‌محمدی! نگاهی به دوره اخیر فعالیت شما، آنجا که به جای پذیرش مسئولیت فنی، فرار رو به جلو را با پشتوانه فضای مجازی که هدایت شده است انتخاب کرده اید، کاملاً ناجوانمردانه است. برای همه هواداران ثابت شده است که عامل ناکامی پرسپولیس با این همه ستاره چیست؟! با اجرای تفکرات خاص خود در هدایت تیم، در بازی آلومینیوم اراک بر همگان ثابت شد که چه زمانی برای استفاده از ستارگان تیم برای پیروزی باید استفاده می شد که صورت نگرفت.

هدایت و مدیریتی اینچنینی در عرصه مسابقات، نتیجه ای غیر از این نخواهد داشت. به ضرس قاطع قول می دهم هر کسی مربی این تیم باشد با این وضعیت این تیم را قهرمان لیگ و قهرمان آسیا خواهد کرد. تا کی می خواهید به جای پذیرش مسئولیت خود در عدم نتیجه گیری، پشت فضای مجازی، خود را پنهان نمایید؟ با توجه به اینکه باشگاه تمام شرایط مالی و امتیازات خاص را برای شما مهیا کرده است تمام مسئولیت بازی به عهده جنابعالی است و نمی توانید آن را پنهان نمایید.

عملکرد شما در تیم های سابق، گواه بر این ادعاست. دیگر این سیاست بهانه جویی ها نخ نما شده است ضمنا شما با همین ترکیب بازیکنان و وضعیت موجود قرارداد بسته اید. اگر واقعا شرایط سخت بود پس چرا قرارداد خود را تمدید کردید؟! این یعنی وضع موجود را پذیرفته اید. اعلام می نمایم اینجانب آمادگی آن را دارم که در هر برنامه زنده که آقای یحیی گل‌محمدی انتخاب کند با ایشان مناظره ای شفاف و روشن برگزار کنم تا هواداران و مردم بدانند چه کسی با بولدزر از روی پرسپولیس رد شده است؟ تا اینگونه حقیقت بر همگان عیان و آشکار شود.

۳- با بررسی برهه زمانی فعالیت سرمربی فعلی در تیم پرسپولیس، می توان به سادگی لحظه بروز این قبیل مشکلات برای باشگاه، بعد از برگزاری مسابقات لیگ را متوجه شد. جرقه اختلافات و مشکلات درست از زمانی زده شد که احدی از مدیران برنامه آقای گل‌محمدی که مدیربرنامه های دو بازیکن هم بودند به دفتر باشگاه مراجعه و اعلام کرد باید قرارداد سرمربی پرسپولیس افزایش یابد!

نامبرده علاوه بر اعلام رقم نجومی و اخذ امتیازات در قرارداد سرمربی پرسپولیس، پیشنهاد دادند تا قرارداد دو بازیکن نیز تغییر کند. با این وصف باشگاه چون با ایشان قرارداد داشت و مهلت آن به پایان نرسیده بود، لاجرم به جهت موانع قانونی و عدم توان مالی باشگاه، از پذیرش آن خودداری ورزید.

در ادامه با پیگیری های مصرانه سرمربی، درخواست قراردادی جدید به شرح فوق بارها و بارها ازسوی یاد شده تکرار شد به نحوی که در طول روز متناوباً ۲تا۳ تماس در این خصوص انجام می شد. این در حالی بود که باشگاه از یک ماه قبل در جریان فهرست ورودی و خروجی ها از سوی سرمربی قرار گرفته بود. گرچه آقای گل‌محمدی در جلسه هیئت مدیره درخواست کرد تا بازی دربی حذفی، این لیست منتشر نشود تا تمرکز تیم به هم نخورد.

در نهایت باشگاه با لیست خروجی که سه نفر بودند ( دو نفر آنها در فینال لیگ قهرمان آسیا ثابت بازی کردند!) موافق نبود اما لیست بازیکنان جدید مورد پذیرش قرار گرفت تا با تمام توان برای فصل نقل و انتقالات تابستانی اقدام شود. از توان مدیریتی و تلاش شبانه روزی آقایان رغبتی و سرپرست تیم در آن برهه حساس همین بس که به محض آغاز رسمی نقل و انتقالات پرسپولیس، ظرف سه روز هفت بازیکن جدید با درخواست کتبی سرمربی به خدمت گرفته شدند.

هفت بازیکنی که به گواه کارشناسان بهترین بوده و پرسپولیس را قهرمان فصل نقل و انتقالات معرفی کرد. هرچند آقای گل‌محمدی در همان مقطع خواهان آن بود که خود شخصا مذاکره با بازیکنان جدید را برعهده بگیرد ولی باشگاه رویه مذاکره شفاف و رسمی را انتخاب کرد.

۴- هرگز فراموش نمی شود در شبی که پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، سرمربی تیم به جای پذیرش مسئولیت شکست مدعی شد که چرا باشگاه بازیکن جدید جذب نمی کند و باشگاه را متهم به خواب خرگوشی کرد! عجبا که هنوز زمان نقل و انتقالات شروع نشده بود و تازه اگر بازیکن جدید هم به خدمت گرفته می شد در جام حذفی حق بازی نداشت! آیا این بدان معنی نبود که اگر پیشنهاد افزایش قرارداد ایشان را پذیرفته بودیم بدون شک این مباحث مطرح نمی شد؟ و اسرار حرفه ای باشگاه در مجاری شبکه های اجتماعی نمایان نمی شد؟

متعاقبا خود سرمربی استارت حواشی بعدی را زده و ضمن مصاحبه کردن، مدیران باشگاه را متهم به دروغگویی کرده و هواداران و باشگاه را تهدید به ترک سمت و استعفا نمودند. تعارض رفتاری ایشان آنجایی مشهود بود که در ساعت مقرر، سر تمرین تیم رفته و اعلام می کرد که با باشگاه خاتمه همکاری داده ام ؛ اما بصورت افتخاری به مسابقات باشگاه های آسیا می روم!

به رغم تمام این رفتارهای غیرحرفه ای و حاشیه ای، باشگاه برای حفظ حرمت و ثبات آرامش در آستانه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سکوت اختیار کرد. با وجود این همه هجمه، در پاسخ به این بی نظمی ها و بروز جو نا آرام که در پی رفتارهای غیرمسئولانه آقای سرمربی در تیم حاکم شده بود، سعی شد با گفتگو مسایل حل و فصل شود تا تیم بیشتر به حاشیه نرود. این در حالی بود که می دانستیم همه چیز در گرو افزایش نجومی قرارداد سرمربی و اخذ امتیازات در قرارداد ایشان است. اما باشگاه قصد تن دادن به این درخواست نامعقول را نداشت.

کما اینکه مشخص بود با افزایش مالی قرارداد یحیی گل‌محمدی و پذیرش شروط غیرمنطقی جو، به ظاهر آرام شده و حواشی به اتمام می رسد.

۵- برای تنویر افکارعمومی و هواداران، در خصوص وضعیت بازیکنان جدا شده باید بیان شود که ورود و خروج هر یک از بازیکنان از تیم با نظر سرمربی صورت گرفته است. در قضیه بشار رسن، آقای گل‌محمدی ! شما کاملاً در جریان بودید و به هتل محل اقامت بشار رسن رفتید که با او صحبت کردید، اما بشار نپذیرفت. بلافاصله با مدیر برنامه اش تلفنی تماس گرفته و صحبت کردید که به جایی نرسیدید اما مدت ها عنوان می کردید از جدایی بشار رسن خبر نداشتید! خدا را شکر در نهایت بشار مصاحبه کرد و گفت که " از دو ماه قبل همه در باشگاه می‌دانستند که می‌روم."

حالا چرا اظهار بی اطلاعی کردید؟ خودتان بهتر تاکتیک فرار رو به جلو در صورت ناکامی احتمالی را شناخته و می شناسید! اگر بر فرض حافظه ضعیفی هم داشته باشید که ندارید بشار تمرین نمی کرد و راه می رفت! هیئت مدیره باشگاه، آقای علیپور را برای گفت وگو با جنابعالی فرستاد و ایشان یکساعت راجع به این موضوع با شما صحبت کرد.

بشار رسن پست گذاشت، ویدئو گذاشت و از هواداران خواهش کرد به جدایی او کمک کنند. این بازیکن دو بار از ایران رفت و به زحمت برگردانده شد و شما هم عیناً در جریان کامل بودید. اما مثل همیشه وقتی در فینال آسیا تیم نتیجه نگرفت ( در حالی که باشگاه تمام شرایط مخصوصاً مالی را برای شما فراهم کرده بود تا جلوی بهانه جویی گرفته شود) به جای پذیرش مسئولیت شکست، پشت مساله بشار رسن پنهان شدید و از پذیرفتن مسئولیت شکست خود برابر اولسان کره جنوبی شانه خالی کردید.

با مروری بر تصمیمات گذشته شما، شاهد بر آن بودیم که تعداد ۹ بازیکن به دستور مستقیم شما جذب شده اند، اگر همه چیز در گرو بودن یک بازیکن است، خوب اعلام قاطعانه می کردید تا باشگاه بازیکن جدید به خدمت نگیرد تا به یک بازیکن پول هنگفت بدهیم و شما نتیجه بگیرید؟! چگونه فراموش کرده اید که روی جذب و رفتن تک تک افراد، شخصا تماس می گرفتید و حتی قبل از رفتن به باشگاه های آسیا اصرار داشتید لیست پُر شود.  این همه باشگاه اصرار داشت یک جای خالی در لیست نگه داریم که بعد از برگشت از بازی ها و شناسایی نقطه ضعف احتمالی در آن پست، بازیکن بگیریم اما زیر بار نرفتید و در برگشت هم دو بازیکن جدید دیگر خواستید.

تازه از لیست خروجی شما، باشگاه سه نفر را نگه داشت وگرنه به طور یقین خواسته های خودتان را بنام هیئت مدیره می زدید که بازیکنان را رد کرده اند! همه هواداران می دانند و در طی سالهای گذشته درک کرده اند با درایت، سیاست و تدابیر مربیان بزرگ دوره های قبل، معمار قهرمانی‌های پرسپولیس در این تیم بزرگ، حضور و بقای بازیکن مشروط به علاقه و خواست بازیکن است. حتی در مواقعی که پنجره نقل و انتقال باشگاه بسته بود هر بازیکنی برای باشگاه شرط می گذاشت یا قصد جدایی داشت، کنار گذاشته می شد. این بعنوان یک قاعده اصلی و رمز پیروزی های متوالی در پرسپولیس نهادینه شده بود.

۶- مربیان اسطوره باشگاه پرسپولیس همواره تأکید ورزیده بودند بازیکنی که دلش با تیم نیست، با صد زنجیر و بند و قرارداد هم نخواهد ماند. دو مربی که نسبت به آنها می دانیم حساسیت زیادی دارید و در مراسم استقبال از تیم فینالیست آسیا را بر نتابیده و نسبت به آن به صورت خصوصی انتقاد کردید! در خصوص آقایان محسن ربیع خواه و انصاری، شما نامه جدایی ایشان را بر باشگاه ارسال کردید که تمایلی بر ماندن آنها ندارید هر چند باشگاه بر ماندن آنها اصرار داشت. در خصوص آقای محمد نادری بعد از چندین بار مذاکره، ایشان اظهار داشت که سرمربی اعتقادی بر حضور اینجانب در تیم ندارد و باشگاه چرا اصرار بر ماندن من دارد. ولی در نهایت ایشان پس از چندین جلسه از باشگاه جدا شد.

۷- آقای گل‌محمدی! مدارک و شواهد موجود حکایت از آن دارد که صد در صد قرارداد سال قبل بعلاوه تمامی آپشن‌های آن را بدون کم و کسر گرفته اید. مازاد بر آن، بابت بازی های جام باشگاه های آسیا بابت تک تک بازی ها، پاداش جداگانه و به روز دریافت کرده اید که رقمی نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان می شود.

اما قبل از رفتن به فینال اصرار به تعیین پاداش نایب قهرمانی داشتید که با مخالفت باشگاه روبرو شد. چرا؟ اولاً؛ هدف پرسپولیس قهرمانی بود. ثانیاً؛ پاداش رسیدن به این مرحله را حتی بیشتر از قرارداد خود گرفته بودید، وقتی مطمئن شدید دیگر بابت یک بازی پاداش مضاعفی نمی گیرید، شروع به بهانه جویی کردید!

۸- آقای گل‌محمدی! بیایید منصفانه و عاقلانه در این رهگذر به مسایل دوره مربی گری شما نگاهی بیاندازیم، بلکه تا شاید برای سوالات بی پاسخ در ذهن هواداران فهیم چاره ای بیاندیشیم، تا آنجا که به شعور هر مخاطب توهین نشود و از تشویش اذهان آنها کم و امکان تفکر صحیح از مخاطب گرفته نشود.

ببینیم آیا محروم شدن سه بازیکن از فینال آسیا به بحث مدیریت شما در اداره کردن و کنترل بازیکنان مربوط می شود یا به هیئت مدیره؟ در حالی از هیئت مدیره سایر باشگاه ها تعریف می کنید که شما، سایراعضای کادرفنی و بازیکنان در فصل گذشته و سالهای قبل را تسویه کامل کرده، پاداش مضاعف پرداخت شده. از فصل جدید نیز ۱۰ درصد گرفته اید.

این را مقایسه کنید با مصاحبه بازیکنان سایر تیم هایی که از آنها تعریف می کنید تا ببینید چقدر از شما بیشتر دریافتی داشته اند؟ آقای گل‌محمدی! راستی چرا پس از افزایش قرارداد خود دیگر برای پول و مطالبات بازیکنان مصاحبه ای انجام نداده اید؟! به عنوان مربی تحت قرارداد باشگاه، تا کنون تعهدات حرفه ای خود را زیر پا گذاشته اید و با این رفتار روحیه بازیکنان را تضعیف کرده و اعتماد به نفس آنها را کاهش داده‌اید.

وقتی مدام می گویید این بازیکن رفته است، آن بازیکن رفته است، یعنی به ۲۵ بازیکن فعلی پرسپولیس اعتماد ندارید ؟! با این رویه، روحیه تیم را پایین می آورید. اجازه بدهید که پرسپولیس نفسی تازه کند و به پشتوانه اصالت چندین ساله اش راه موفقیت را طی کند. همه در دربی ۹۴ شاهد بودیم که چقدر پتانسیل تیم بالاست و اگر از موقعیت هایش استفاده می کرد، نتیجه تاریخی تکرار می شد. این تیم همچنان شانس اول قهرمانی است و تک تک بازیکنان پرسپولیس ستاره هستند. ما و هواداران به آنها اعتماد داریم و شما هم ایمان بیاورید، صعود به پنجمین قهرمانی کاملا در دست پرسپولیس است. بدانید و آگاه باشید مربیانی که در فینال جام جهانی هم  بازی کرده بودند و سوابق درخشانی داشتند، این گونه صحبت  نمی کردند که به وزیر و باشگاه اولتیماتوم بدهند و تعیین تکلیف کنند. 

۹- آقای گل‌محمدی ! قبل از ورود شما، با نگاهی بر گذشته درخشان تیم در پیروزی های پی در پی، پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ برتر شده و ۷ جام برد. وقتی هم که به تیم پیوستید، پرسپولیس با اختلاف سه امتیاز صدرنشین لیگ بود و با حفظ صدر نشینی قهرمان شد. هرچند قهرمان دوره قبل جام حذفی هم بودیم که امسال تکرار نشد، اما بعد از قهرمانی اصرار بر آن داشتید تا برخی از ارکان باشگاه با نظر شما منصوب گردند!

اگر به خواسته شما گوش داده بودیم الان بیشتر پُست های باشگاه از جمله مدیریت حقوقی، روابط عمومی، سرپرستی تیم، معاونین باشگاه و ...  را باید از نفرات مورد نظر شما انتخاب می کردیم. ولی هیئت مدیره مخالف بود. شاید حالا خیلی ها متوجه شوند که چرا در این مدت از این افراد و منتصبین باشگاه انتقاد کردید.

۱۰- آقای گل‌محمدی! برکسی پوشیده نیست در عرصه حقوقی و حفظ اعتبار بین المللی باشگاه نیز موفق بوده ایم . تا آنجا که در پرسپولیس ۱۳ پرونده بین المللی داشتیم که ۹ مورد از جمله برانکو و دستیارانش که بزرگترین بدهی باشگاه بود به خوبی و قبل از مسابقات لیگ و به لحاظ جلوگیری از کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقال تمام توان خود را به کار بستیم و هیئت مدیره با اقدامات موثر خود این چالش سنگین را به خوبی پشت سر گذاشت.

هرچند خود را به خواب خرگوشی زده و باور ندارید، همگی حل شده و می دانید هیچ کدام به این دوره مدیریت مربوط نبودند. ولی با مدیریت قاطع به خوبی مرتفع شد. قرارداد بودیمیر که مشخص است چه زمانی بسته شده و اصلا مربوط به این دوره نیست. جدایی کالدرون را هم که شما بهتر از هر کس جزئیات آن را می دانید چرا که سوار بر موفقیت نیم فصل اول این مربی آرژانتینی در لیگ نوزدهم شدید! از مصاحبه‌ها و پست های آقای کالدرون همگان می فهمند چه اتفاقی افتاده است؟!

۱۱- آقای سرمربی! چه خوب بود تمام توان خود را در حیطه تخصص ورزشی در سرمربیگری پیاده می کردید. دخالت ها و اشارات نابجا که هر کدام اساس تمرکز تیم و خود شما را برهم می ریزد فاصله می گرفتید. ای کاش برای کسب موفقیت و کامیابی و سربلندی تیم قدم بر مسیر موفقیت های مکرر و متوالی تیم برمی داشتید.

ورود به برخی مسایل غیر مرتبط جایگاه و شان شما را در خطر سقوط حرفه ای نمایان خواهد ساخت. به نظر نمی رسد زیبنده یک رفتار سرمربی بزرگترین تیم ورزشی باشد تا مداخلاتی که در تصمیمات هیئت مدیره است را داشته باشد. تا آنجا که حتی نسبت به معاون اجرایی باشگاه وقتی که مربیان اسبق تیم پیام تبریک قهرمانی لیگ را دادند ( ایشان به پاس قدردانی از پیام تبریکشان تشکر کرد و از آنها برای حضور در جشن قهرمانی دعوت کرد.) شما چه هیاهویی در باشگاه به راه انداختید که چرا پیشکسوتان و مربیان قدیمی را دعوت کردید و خواهان کناره گیری آنها شدید. اما نامبرده با توجه به اینکه آرامش و تمرکز تیم بهم نخورد، نجابت به خرج داده و استعفا داد.

همچنین شما با معاون اقتصادی بهتر از هر کسی می دانید که چه رفتاری داشتید؟! دلیل این همه هجمه در داخل باشگاه و در فضای مجازی برای هواداران پرسپولیس چیست؟! 

۱۲- متاسفانه در دقیقه ۹۳ این دربی و دقیقه ۹۱ دربی جام حذفی شاهد بودیم که پرسپولیس نبرد. آیا این بی توجهی به هیئت مدیره ربط داشت؟! به جای پاسخگویی و قبول مسئولیت شکست، بهانه جویی کردید. آیا در دربی جام حذفی همه بازیکنان و بشار رسن نبودند که متاسفانه شاهد باخت پرسپولیس شدیم؟ بازی با فولاد خوزستان یک بار دیگر ثابت کرد، پرسپولیس بازیکنان قهرمان و خودساخته ای دارد که می توانند هر نتیجه ای را برگردانده و پیروزی را از آن خود کنند. بازیکنانی که با فرهنگ دویدن، جنگیدن و فداکاری برای برد رشد کرده و نشان داده اند، جملگی ستاره هستند که باید به آنها افتخار کرد.

۱۳- چگونه و با چه شرایطی می شود فضای مجازی را به یکباره بعد از هر شکست تیم با ایجاد استوری، پست و هشتگ، هجمه ای سراسر افترا و توهین و هتک حرمت به مسئولان باشگاه روانه کرد ؟ چگونه هدایت افکار عمومی برای جذب هواداری و انحراف افکار اشخاص، به جای لمس لذت پیروزی با روشهای تخیلی جو را متشنج و منحرف ساخت؟ باید گفت باشگاه تحت تاثیر این مسایل قرار نمی گیرد و منافع هوادار و باشگاه را با این مسایل حاشیه ای، چوب حراج نخواهد زد. این تیم با اصالت تر از آن است تا مورد خدشه ای وارد گردد. 

۱۴- اینجانب به همه هواداران محبوب پرسپولیس اعلام می نمایم در طول دوره تصدی خود در باشگاه، تمام توان خود را در جهت حفظ حقوق و منافع باشگاه بکار بسته و به هیچ عنوان تحت تاثیر خواسته های غیر منطقی و متضاد با منافع باشگاه قرار نگرفته و با توجه به تمام هجمه ای که علیه اینجانب انجام شد در این مدت از انجام وظیقه قانونی خود کوتاه نیامدم.

امیدوارم مدیرعامل محترم با توجه به اهداف برنامه اعلامی کاری خویش در سایه الطاف الهی در جهت مبازره با فساد و دلالی موفق و پیروز باشد.

در پایان آرزوی صحت، سلامتی و شفای عاجل برای همه مردم فهیم و نیز پیشکسوتان پرسپولیس را از درگاه ایزد منان خواستارم. علیهذا خاطرنشان می شود نسبت به تمامی عوامل تهیه فیلم خصوصی و انتشار آن و همچنین مرتکبین اظهارات کذب و افترا و ... علیه اینجانب، از طریق مراجع قضایی اقدام قانونی و قاطع انجام خواهد شد.

گفت شیخـــا هـــر آن چه گویی هستم /// آیا تــــو چنــان کـــــــه می‌نمایی هستی

مهدی رسول‌پناه

بیشتر بخوانید: طعنه سنگین یحیی گل‌محمدی: پرسپولیس عامل حضورشان در پلی‌آف آسیا بود پس به پَرو پای ما نپیچند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    هوادار به هوش باش. این اگه دوستدار موفقیت پرسپولیس بود الان بعد از باخت این بیانیه رو نمیداد. از فبلم آماده شده بود. این آخرین حربه وزیر و دست نشاندشه برای زمین زدن پرپسپولیس. لطفا با دشمن های پرسپولیس همراه نشید. هرچند خیلی هایی که چه اینجا چه تو اینستاگرام کامنت میذارن علیه یحیی هوادارای الاستقلال و سپاهان و تراکتور و کلا دشمن های پرسپولیسن. فقط با شمام هوادار واقعی. پشت یحیی رو خالی نکن. بله اونم اشتباه داره و تو نتایج مقصره. ولی رسول پناه قبلا ثابت کرده جنسش چیه و هدفش چی بوده. مگه بعد از برد النصر تو فرودگاه نگفت قسم میخورم اگه شجاع بره منم میرم! چرا نرفت پس؟؟ موند که ماموریتشو کامل کنه. بشار و فراری بده. توروخدا کمی بصیرت داشته باشید.
    • مانی IR ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      مقصر همه اینها وزیر و اون دستور مسخره ممنوعیت مربی و بازیکن خارجیه که باعث شداکثر بازیکنان خوب برن خارج و قیمت بازیکنان و مربیان بی کیفیت بالا بره بالا. معنی مدیریت همینه
    • مولر DE ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      اقای چجوری نتوانستی از بین علیپور ترابی رسن شجاع یکی را نگه داری . چرا استقلال نگه داشت ولی شما نه. چه کسی دستور سقف قرار داد را برای شما داده بود. پول برانکو را از قرض دادی. خودت هم دستی پول داده ای پول شفر نقدا داده شده. یک ریال از انتقال ترابی علیپور... نگرفتی
    • حمید علوی CA ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      دوستان پرسپولیسی؛ شاید حس و‌ برداشت بنده غلط باشه، اما همیشه وقتی حرفای آقای رسول پناه رو گوش میدم حس میکنم یه صداقت و راستی در حرفهاش هست. یعنی بنظرم آدم دروغگویی نیست و آنچه میگفت دروغ و دغل نبود. البته همونطور که گفتم شاید اشتباه کنم چون شناخت قبلی از ایشون ندارم. بویژه وقتی دیدم آقای گلمحمدی اصرار دارن که رسول پناه باید برکنار بشه و باختهاشون رو هم گردن ایشون میندازن، بیشتر احتمال میدم که آقا یحیی از موندن و بودن رسول پناه واهمه داره و این شاید به دلیل “اسرار”ی هست که رسول پناه میدونه. بقول حضرت حافظ: آن عزیزی که از او گشت سر دار بلند، جرمش آن بود که اسرار هویدا میکرد..
    • باحقارت و شرمساری لُنگی ام US ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      چی شده؟؟ اونوقت که یحیی هر چی خواست رسول پناه براش فراهم کرد تیم تون رو رسول پناه با کمک سلطانی فر برد فینال آسیا و با گرفتن ۷ تا بازیکن ستاره و بهترین اردو و برنامه و... حالا که پته دلال بازی های بحیی رو ریخته رو آب ناراحت شدید؟؟!!!!
    • فرشاد IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      آقا حامد،تا وقتی که توهم توطئه داشته باشی و دیگران و هوادارای تیمای دیگه رو مقصر بدونی،یحیی و امثال یحیی کار خودشون رو میکنن و به ریش ما میخندن.درود به شرف رسول پناه که تن به باج خواهی و گردن کلفتی مافیا نداد.
    • فرشاد IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      آقا یحیی بعداز هر باختی یه بهونه آوردی،بعداز باخت دربی حذفی گفتی مسئولین لیگ و کمیته داوران طوری برنامه ریزی کردن تا استقلال قهرمان جام حذفی بشه! ولی نشد،بترس از روزی که دستت برای هوادار رو بشه،بترس.
    • آدم همین جوری IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      چی شد؟همه کاسه کوزه ها سر ایشون شکست؟تو نظر سنجی که از دروازه بان تا حمله تو آسیا اول شدن،حالا بی بازیکن شدین؟مگه همین آدم تو دو روز ۷ بازیکن جدیدنخرید ولی شجاعیان رو محض احتیاط کنار نذاشتن؟تو ۳ شماره ۷ بازیکن ثبت و پرداخت شد کار کی بود؟غیر از ایشون؟فینال آسیا و قهرمانی اخیر در زمان چه کسی بود؟دوست عزیز،اندازه مربی ایرانی همین هست که می بینی،اسمش هم فرقی نمیکنه،حالا که ورود خارجی ممنوع هست جا برای هرچی بیسواد بازتر شد،بخصوص که این آدم که سر سفره برانکو نشست و بقول رسول پناه شیتیل بگیر هم هست،وزیر هم با عزل دونفر طرف یحیی رو گرفت،حالا وزیر آدم بده شد؟
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      هواداران پرسپولیس ما دو راه بیشتر نداریم . راه اول حمایت از یحیی است . راه دوم هم رفتن یحیی و سرمربی شدن حمید استیلی و حمید درخشان است . ما الان این دو راه را داریم انتخاب با خود شما هواداران عزیز پرسپولیس هست . هواداران پرسپولیس اکر یحیی برود . حمید استیلی و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس می شوند. اشتباه سال ۹۲ تکرار نکنید . سال ۹۱ از یحیی حمایت نکردیم و باشگاه افتاد حمید درخشان و حمید استیلی و پرسپولیس نابود شد و وضعیت خراب و افتضاح شد . هواداران پرسپولیس اگر یحیی برود و حمید استیلی و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس می شوند و وضعیت پرسپولیس مثل دهه ۸۰ می شود. انتخاب با شماست پرسپولیسی ها . یا حمایت از یحیی . یا سرمربیگری حمید استیلی و حمید درخشان و باید بگیم اون وقت سلام دسته یک . سلام نابودی .سلام منحل شدن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      یکی از کاربران پرسپولیسی سایت کامنت زده بود که برانکو ۲ باید به پرسپولیس بیاید . حالا من از ایشان سوال دارم برانکو ۲ از کجا به پرسپولیس بیاید . برانکو ۲ وجود ندارد اگر یحیی برود استیلی و حمید درخشان سرمربی پرسپولیس می شوند . ما باید تا آخر فصل حامی یحیی باشیم . آخر فصل که قانون منع خارجی ها را برداشتند . خود برانکو واقعی به پرسپولیس بر می گردد . ببینید هواداران پرسپولیس ، تیم ما گزینه خیلی خوب برای جانشینی یحیی در این زمان و شرایط ندارد . تنها گزینه ها بیکار استیلی و حمید درخشان هستند . که اگر سرمربی پرسپولیس شوند . ما پرسپولیسی ها باید بگیم سلام دسته یک . سلام نابودی . سلام منحل شدن . تا آخر فصل از یحیی حمایت کنید هواداران پرسپولیس. بعدش که قانون منع خارجی ها را برداشتند . برانکو کبیر را بر می گردانیم رفتن یحیی = آمدم استیلی و حمید درخشان به پرسپولیس = نابودی پرسپولیس و دسته یک رفتن پرسپولیس
    • شادوماد IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      لونه فسادی که چند ساله داره خون بقیه تیمها رو میمکه داره یواش یواش سر خودشون خراب میشه. حالا بشینید کلیپ بسازید با آهنگ غمگین و آه وناله کنید که ما مظلومیم.واقعیت چیز دیگریست گویا
    • یحیی مضلو نما IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      متوهم بگم قایدی بیاد یا الومنیوم بیاد ضربه ایستگاهی بزنه؟
    • مولر از برلین DE ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      این عریض طویل از چند روز بیش نوشته شده . فقط منتظر بوده تا یحیی شکست بخوره . و ذهن هوادار را با خودش ببره . به اون طرف. !! رسول پناه عمدا پرسپولیس را نابود کرد رفت حالا هدف اش چی بود خدا داند. ولی تیم برانکو را شخم زد . رفت .
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      کیسه کش کسی هست که در روز باخت پرسپولیس می گوید . یحیی سیستم برانکو را نابود کرده . میراث برانکو توسط یحیی نابود شده و از این حرف ها . ولی وقتی که برانکو مصاحبه می کند کیسه کشا میگن سیستم فقط سیستم بابا مسعود هست . اصلا برانکو سیستم نداشته . اصلا میراث برانکو وجود ندارد و از این حرف ها . این یعنی کیسه کش. هواداران واقعی پرسپولیس ما باید از يحيی حمایت کنیم . رفتن یحیی یعنی نابودی پرسپولیس. یعنی دسته یک رفتن پرسپولیس. یعنی بازگشت حمید درخشان و حميد استیلی به پرسپولیس. یعنی بازگشت به وضعیت افتضاح دهه ۸۰ . پس از یحیی حمایت کنید . حمایت نکردن از یحیی یعنی خوشحالی کیسه کشا . همین که کیسه کشا از رسول پناه حمایت می کنند و ضد یحیی هستند خودش نشان می دهد یحیی کارش درست هست و راه را درست رفته
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      سلام دوستان . فقط یه نکته بگم فقط ب پرسپولیسی ها: اگر شک کردی کی درست میگه کی غلط فقط نگاه به رفتارهای رقیب بکنید اونجا که همه طرفدار و عاشق سینه چاک رسول پناه هستن و همه مخالف و دشمن یحیی... تو خود بخوان حدیث مفصل.... نکته دیگه اینکه این اتحاد ما بود که این سالها قهرمانی آورد نه برانکو و نه یحیی... شاهد به حرفم اکانت های فیکی که رقبا با ظاهر اکانت پرسپولیسی زدن برای تخریب اتحادتون پس حواستون جمع باشه اگر کمی فوتبالی باشید میفهمید اگر اتحاد از دست بره دوران درخشان از رگ گردن نزدیک تره... از من که بالای ۱۰ عاشق پرسپولیس به شما گفتن و هشدار بود... اگر اتحاد بره برگشتش ۸ سال حداقل زمان میبره هوشیار باش...
    • حمید علوی CA ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      دوستان دقت کردین کاربر: احمد، میثم، علی، مولر، فرچیپ همشون در واقع یه نفرن؟! زشته داداش زشته، زشته با اسم ده نفر میای هی میکی فلانی خوبه بهمانی بده. یه ذره احساس شخصیت کن داداش. حتی من شنیدم از علائم یکجور اختلال شخصیته. داداش به خودت بیا. زشته برا تو.
    • R IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      چرا چشم بسته از یحیی حمایت کنیم؟تمام حرفهای رسول‌پناه واقعیت داره.قسم میخورم اگر رسول‌پناه میماند قهرمانیمون حتمی بود.یحیی یحیی اگر نتیجه گرفت بخاطر افکار برانکو بود.امسال افکار یحیی تو تیم پیاده شده و نتیجشو میبینیم. چرا بازیکنایی مثل رمضان‌زاده و شجاعی باید جذب تیم بشن؟ مگر فصل قبل این بازیکنا چه‌کار خاصی انجام دادن که جذب تیم شدن؟ چرا احساسی قضاوت میکنیم؟ به مربی چه ربطی داره که در انتخاب اعضای مدیریت دخالت میکنه؟
    • مجید اس اس IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      معلومه تو از افراد نزدیک یحیی هستی چون هرکی این پست خونده باشه حق به رسول پناه میده چون هیت مدیره چه ربطی به کارهای فنی تو بازی داره اخه معلومعه دست مزدش بالا نرفته حیی چپ افتاده معلومه که تو از افراد نزدیک یحیی هستی
  • پیمان GB ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    این اظهارات بدون تعصب، جای تامل دارند.
    • حمید علوی CA ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      پیمان جان داداش مشکل همینه که اصولن ما مردمی هستیم که مطلقن اهل “تأمل” نیستیم!! ما اول هندونه رو‌ میبریم بعدن میکشیم!
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      خب بیاد برنامه فوتبال برتر تا قضیه ثابت شه کی راست میگه ؟!!!! بعدشم با یک بخشی از صحبت های آقای رسول پناه موافقم درسته چند بازیکن تا از بازیکنان تیممون رفتند ولی واقعا این تیم و بازیکن هاش در حد بازیکنان صنعت نفت نیست که الان نهم هستیم ؟!!!! می ترسم از یحیی توی کانال های هواداری انتقاد کنم چون مسدود می شم ولی اینجا امیدوارم بتونم چند بازی هست تیم طراوت و جنگندگی سابق رو نداره من بعید می دونم با این وضعیت زورمون به ماشین برسه از طرفی مس رفسنجان هم که خیلی ها میگن تیم ضعیفیه اصلا اینطور نیست این تیم فوتبال خوبی ارائه می ده بااین اوضاعی که من می بینم به زور بتونیم پنج امتیاز بگیریم !!! متاسفانه آقای گل محمدی اصلا به جوان ها بها نمی ده آریا برزگر و سعید حسین پور ثابت شده ان حداقل اینه که فرهاد مجیدی(آذری-رضا کریمی) و منصوریان(برزای -اسماعیلی) به عنوان مربیان رقیب شهامت استفاده از بازیکنان جوان رو داشتند تیم نیاز به شوک داره و باید وحید هاشمیان و مهدوی کیا جایگزین یحیی گل محمدی شن به نظرم ده تا بازی انجام دادیم به اندازه کافی امتیاز از دست دادیم این تیم بیست درصد تیم پارسال هم نیست بی تعارف
    • بختیاری IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      خخخخخ دوست عزیز جامهای اسنپی وزیر یادتون رفته حالا وزیر میخواد تیم لنگ را از هم بپاشونه ؟ ساقیت کیه ؟
    • مولر از برلین DE ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      اقای علوی شما طرفدار استقلال و محمود فکری هستید . فکر نکنم موضوع گل محمدی به شما ربطی داشته باشد . هر اسم یحیی نوشته می شود . فورا یک حرفی باید زده باشی!! برو با تیم سوگولیت ناز کن. که هرچه بود امسال برای شما داده شد. رسول پناه یک استقلالی بود که به هر طریقی خود اش را به پرسپولیس رساند . امپراطوری برانکو را نابود کرد رفت.!!
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      ستارگان سرخ جواب بده . چطور یحیی مربی بدی هست در صورتی که کیسه کشا ضدش هستند . ستارگان سرخ چطور کیسه کشا دارن بهت لایک می دهند . ستارگان سرخ اگر واقعا پرسپولیسی هستی بدان راهت را اشتباه رفتی چون کیسه کشا دارن حرفت تایید می کنند . اگر که دوچرخه سوار هستی که دیگه هیچ. هیچ پرسپولیسی واقعی سریع پشتت تیمش را خالی نمی کند . اصلی ترین دلیل من برای اینکه تو هوادار استقلال هستی این خست که رفتار و حرف هایت شبیه آنها هست . فقط یک دوچرخه سوار بعد باخت تیمش ضد سرمربی اش تیمش می شود
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      درسته من از یحیی انتقاد کردم ولی امیدوارم تیم مشکلات نتیجه گیری اش رفع شه دیگه جای اشتباه نداریم به نظرم‌به اندازه کافی به آرمان رمضانی و... اعتماد شده‌واونا این فرصت رو از دست دادن کافیه وقتش هست که به جوان ها اعتماد شه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      آقای کیسه مافیا عزیز من کیسه کش نیستم ولی ده هفته گذشته از لیگ ، یک سوم لیگ رفت و ۶تساوی گرفتیم و ۱باخت و ۳برد آیا در شان پرسپولیسه که به آلومینیوم باختیم ؟! و ۷تساوی گرفتیم !!!!؟!؟!! این تیم پانزده درصد توان فصل پیشش نیست من کیسه کش نیستم ولی با این وضعی که‌من می بینم تیم حالا حالاها نمی بره بدون تعارف با توجه به قدرت گرفتن سپاهان هر امتیازی که از دست بدیم به ضرر خودمون تموم میشه‌الحق و الانصاف هم امسال تیمی در حد قهرمانی نیست بهتره بگم ما پرسپولیس پارسال نیستیم والا اگه شصت درصد تیم پارسال باشیم می تونیم حداقل در پایان نیم فصل جزو سه تای اول باشیم در صورتی که چنین چیزی دیده نمیشه بازم صبر می کنیم ولی من بعید می دونم اوضاع بهتر شه در حال حاضر فعلا کم‌و بیش از یحیی حمایت می کنم اما لازمه انتقاد بهش کرد جای پرسپولیس نهم جدول نیست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      جناب ستارگان سرخ . من خودم هم می دانم پرسپولیسی هستی . ولی باید بدانیم پرسپولیس با تقویت در نیم فصل دوباره می تواند قهرمان لیگ شود . بعدش هم اگر یحیی بره . بهتر از یحیی نمی آید بلکه استیلی و حمید درخشان می آیند .البته دوباره عذر خواهی می کنم از این که تهمت زدم که شما هوادار استقلال هستید . دوباره عذر می خوام لطفا ببخشد
    • کیسه حقیر IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      کیسه مافیای ورزشی این کاربر ستارگان سرخ کیسه کش هست اون موقع شجاع نامرد دو سال قراردادش با پرسپولیس فسخ کرد به جای اینکه مدافع پرسپولیس باشه مدافع شجاع شد الان با این حرف های خودش و تخریب گل محمدی برای کیسه کش ها خودشیرینی می کنه تو خبرها مربوط کیسه بیشتر از کاربران کیسه از کیسه کش ها حمایت می کنه نمی فهمه که دشمن اصلی پرسپولیس کیسه کش ها بودند باعث محرومیت آل کثیر و شکایت النصر همین کیسه کش ها بودند ستارگان سرخ یه نفوذی کیسه کش هست و طرفدار کیسه الریان و شجاع لگوبوس هست و دشمن پرسپولیس هست
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      خودم من هر روز گل هایی که شجاع برای پرسپولیس زده را نگاه می کنم . گلی که به الاهلی زد را هر روز نگاه می کنم . واقعا هر روز دلم بیشتر برای شجاع تنگ می شود.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      کیسه حقیر متاسفانه دیس لایک دادم . کاربر ستارگان سرخ پرسپولیسی هست . روری که شجاع خلیل زاده رفت یکی از دلایلش توهین رسول پناه به شجاع خلیل زاده در باشگاه بود
    • کیسه حقیر IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      کیسه مافیای اصلا من به لایک و دیسلایک توجه نمی کنم ولی این بدون دلیل رفتن لگوبوس دلار بود توهین دندون پزشک بهانه و عوامفریبی بود چون شجاع قول به هواداران داده بود به پرسپولیس برگرده این فایل صوتی پیراهن عثمان کرد من مثل شما فکر می کردم وقتی شجاع لگوی عربی تیم الریان بوسید از شجاع دلارزاده و لگو بوس متنفر شدم
  • شنبه های شیری IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    سوالی که پیش میاد اینه که تا کی قراره پشت داوری و رسول پناه و خیلی چیزای دیگه قرار بگیره و دلایل خنده دار بیاره؟ اینکه بازیکن ۱.۶۰ رو میزاری دفاع آخر و دو تا هم میخوری نه کار داوره نه رسول پناه نه هیچ چیز دیگه.اینکه ۹ تا بازیکن خریدی یکیش دفاع وسط نبوده هم مقصرش رسول پناه نبوده. به نظرم فقط مقصر این قضیه پیروز قربانیه :))
    • کیسه حکومتی FR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      همون دلایلی فکری و برهانی میاره کیسه کش آنقدر ضرر داوری ندید فقط سود داوری دید خیلی زبان تون دراز شده بازی با نفت آبادان گل صحیح نفت آبادان آفساید اعلام شد در بازی ذوب آهن پنالتی ذوب آهن سوخت در بازی آلومینوم اراک هم دو پنالتی این تیم نمی گیرند در بازی گل گهر ظرف ۲۰ دقیقه برای کیسه ۲ تاپنالتی می گیرند دربی غلامی اخراج نمیشه بازی با شهرخودرو با کادو و هدیه باتبانی بازی می برید بیش از نصف امتیاز کیسه با کمک داوری و کادو بود دفاع کیسه مرادمند غلامی یزدانی دانشگر ۲ برابر پرسپولیس دفاع دارند یا مهاجم کیسه دیاباته مطهری قایدی مهاجم پرسپولیس یه عبدی ۳۰۰ میلیونی هست همین رسول پناه از اولش با فراری دادن بیرانوند علیپور ترابی نادری شجاع و بشار بیش از نصف قدرت پرسپولیس فرازی داد تنها بازیکنی که از کیسه رفت علی کریمی بود تبعیض و تفاوت را احساس کنید
    • علی IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      شما بفرما که کی رو بزاره دفاع آخر
    • مهدی آبی IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      قشنگ گفتی دوست عزیز،زیبا بود بدلم نشست،پیروز قربانیتم زیبا بود
    • گراز پناه IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      وقتی شجاع و کنعانی و سید جلال داشتیم چرا دفاع وسط بخریم تیم مهاجم باتجربه نداره همین گراز پناه بود که شجاع رو فراری داد وقتی بهترین دفاع لیگ رو فراری دادن و دو تا دفاع اصلی تیم مصدوم هستن بنظرت کی رو بیاره دفاع بزاره تا قبل از این بازی که میگفتین یحیی از بازیکنای جوان استفاده نمی کنه که استفاده کرد و نتیجه نگرفت اگه گراز پناه براش منافع باشگاه مهم بود اون حرف هارو پشت سر بازیکنان و مربی تیمش نمیزد و دوما با شجاع هم تمدید میکرد نه اینکه فراریش بده راستی چرا اسمی از شجاع نبرده تو مصاحبه اش چون میدونه گند زده یحیی بدون هافبک بازیساز داره بازی میکنه تیمش این بازی هم بدون دفاع وسط بازی کرد انتقاد بجا خوبه ولی انتقاد بعد یک باخت کاملا غیرمنطقی هستش
    • محمود IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      سوال مهم اینکه جنابعالی که از اسمت مشخصه کیسه کش هستی چطور روت شده بیای درباره تیم ما اظهار نظر کنی.اونم تو وضعیتی که دوروز قبلش تیم میلیاردیتون اونجوری وا داده.ولی جوابتو میدم.درباره سوال اولت اگر تو بازیکن دیگه ای میشناسی که برای این پست بیشتر بدرد میخورد معرفی کن.درباره سوال دومت پرسپولیس تا یک هفته قبل شروع لیگ سه تا از بهترین بازیکنای ایرانی تو پست دفاع وسط داشت.سید جلال ،کنعانی و خلیل زاده.تو بدترین حالت ممکن یکیشون میتونست تو بازی باشه.همون رسول پناهی که جنابعالی براش داری یقه پاره میکنی فقط یک هفته قبل شروع لیگ خلیل زادرو فراری داد.و باز اگر یادت باشه گلمحمدی تا قبل از رفتن خلیل زاده دغدغه مهاجم داشت ولی بعدش بی خیال مهاجم شد و دنبال این بود که یه مدافع جذب کنه.
    • محسن IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      گلایی که پرسپولیس خورد روی ضربات ایستگاهی بود که بازیکنای قد بلند پرسپولیس هم توی محوطه بودن و ربطی به دفاع قد کوتاه نداره. یحیی همونه ک پرسوولیسو برد فینال آسیا و بهتر از من و شما میدونه کیو بذاره دفاع کیو نذاره اگه هوادار پرسپولیس هستی باید بدونی که با حمایت فقط میشه موفق شد اگه یحیی بره کی قراره بیاد؟ حمید درخشان؟؟
    • کامران5 IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      پروفسور پیمان خان وقتی به یحیی قول دادن قرارداد بازیکنای قبلی رو تمدید می‌کنه خب معلومه دیگه تو اون پستها بازیکن نمیگیره، مشکل اینجا بود که زد زیر قولش و بازیکنا رو فراری داد چون از اول نقشه همین بود، وقتی کریم باقری بی حاشیه ترین فوتبالیست ایران یه حرفی میزنه معلومه چه خبره، این آقا تابلو بود اومده پرسپولیس رو شخم بزنه که زد حالا طلبکار هم شده! ولی از الان گفته باشم هر چی خدا بخواد پیش میاد و «تیمت» با این کارا بجایی نمی‌رسه چون«باشگاه» پرسپولیس بزرگتر از نامها و اسمها هس و دچار حاشیه نمیشه
  • نوید IR ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    درود بر مرد شریف فوتبال ایران . ماه تا همیشه پشت ابر نمیمونه دست این دلال هم رو خواهد شد همه چیز رو به خدا واگذار کن خودش جواب دلال گل محمدی رو میده
    • شمسعلی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      حالت خوبه؟ شما بفرمایید این بنده خدا از کی تو فوتبال بوده حالا بقیه نظرت رو بعدا صحبت میکنیم ! دقیقا و حتما مشکل فوتبال ایران از همین انتصابهای عجیب غیر فوتبالی شکل میگیره یعنی اینقدر بی در و پیکر هست که دایی باید بره دنبال بازرگانی و بیزینس، بیزینس من میاد داخل فوتبال!! حالا دایی ناخواسته رفته اونجا و نذاشتن کار کنه ولی این آقا ..... بگذریم این اتفاقات و نظرات فوتبال ویترین جامعه هس یعنی چه در جامعه میگذره و عکس العمل چی هس!
    • کیسه السعودی IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      خدایی گلمحمدی مربی بدی نیست همون مربی هست که تیم بردفینال اسیا وبه دواشتباه بچه گانه بازیکنهاش باخت مطمعن باش اگر مهاجمی باخصوصیات الکثیر وجود داشت باهمین دفاع افتضاح سه چهارگل به. المینیوم میزد. چرا طرفدارا احساسی به مسئله نگاه میکنند بهترین زمان تیم باخت. مطمعن باشید دوباره باحمایت طرفداران واقعی دوباره به راه اصلیش برمیگردم شک نکنید ودو برابر گذشته حمایت کنید ومطمعن باشید همیچی روبراه میشه.. خدایی حمایت کنید ومطمعن باشید که رسول پناه اگه راست میگفت.. ازبازیکنهای که به خاطر مشکلات مالی درحال جدا شدن بودن حمایت میکرد. شک نکنید رسول پناه دوست خواه پرسپولیس نیست. فقط برای شناخته شدن ومادیات خودشو به این تیم چسبونده بود.. ویه مثل که شکتون. برطرف شه چراالان به فکرطلبش افتاد درزمان باخت تیم.. وچراالان بیانیه که نه ولی کتاب چندین صفحه‌ای منتشر کرده.. دقیقا مثل همون شکایت 1200 صفحه‌ای از برانکو... خواهشن گول شخصیت دورنگی این دندونپزشک نخورید.. که غیر از سیاهی رنگی نیست
  • مهدی IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    خدایی من کار ندارم رسول پناه چی کار کرده و نکرده.خداوکیلی ربتن بازیکنایی مث علیپور و بشارو ترابی و شجاع هم نندازید گردن این بابا.ایناخودشون میخاستن برن و بقول معروف دنبال بهونه بودن.رفتن ک رفتن رفته هاشون هیچ خیری ندیدن ک اینا ببینن.ولی این نکته رو عارضم ک اقا سالیایی ک برانکو مارو قهرمان میکرد ن میگف هیعت مدیره ن ال ن بل این اقای گلمحمدی هرچی نتیجه بده داره میگیره میگ فلانو بهمان این تیمی ک دست یحیی هست کم ستاره نداره بخدا این اقا تا رسول پناه بود میباخت میگف تقصیر این.الانم ک رفته میگ با بولدزر رد شده .اخه سرمربی ک کارش دخالت در هیعت مدیره نیس کار این فقط ساختن تیم واس برده نتیجه تو بازی رقم میخوره ن بیرون اینا همشششش حرفه تا خودشو تبرعه کنه نمیگم یحیی بده و .... خوبه ولی هرگند کاری میکنه تو بازی میگ رسول پناه .همین رسول پناه اگ بود تو روزایی ک فردا پسفرداش پرسپولیس پنجرش بسته میشد نمیفتاد تا دیقه اخر بازیکن بخره.لک.سرلک.پهلوان.آقایی.عیسی....خو خدایی حرف حق بزنید اینم میتونس مث مدیرای قبل ول کنه به امون خدا ولی نکرد حد اقل خرید والا این تیم دست برانکو بود قهرمان اسیا هم شده بودیم...
  • میثم DE ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    هرجا تیم برنده شده ستاره‌ها و بازیکن‌ها بودن اونجا هم که تو فینال آسیا با دوتا اشتباه بچگانه بازی رو دادیم باز مربی مقصره نداشتن بازیکن هم اصلا به اینا مربوط نیست لعنت همیشگی هواداران پرسپولیس همراه تو هست جناب رسول پناه البته اینا دلیل بر نقد نکردن عملکرد گلمحمدی نیست پرسپولیس با پرکردن لیست بازیکنانش بیخودی دنبال گزینه‌های درجه چندم رفت مربی عوض اعتماد به ستون‌های اصلی تیم برانکو اون‌ها رو کنار گذاشت و برای نمونه محمد انصاری رو ماه‌ها میتونه استفاده کنه و برای همچین روزی آماده کنه ولی این کار رو انجام نداد تا امروز با استفاده از شیری در مرکز خط دفاع دوباره تیم ببازه جذب بازیکنان اشتباهی مثل آرمان رمضانی و ... هم هست هرچند سقف هیئت مدیره برای قرارداد‌ها و تز اون طرف پیشنهادهای عجیب سعادتمند در استقلال که هر قرار داد رو با آپشن و ... دو برابر پیشنهاد پرسپولیس میکرد هم در رفتن بازیکنان به استقلال بی تاثیر نبود. اما این‌ها همه نشون میده در حال این روزهای باشگاه پرسپولیس شخص رسول پناه و رغبتی بیشترین سهم رو دارن و نوشتن این نامه‌ها هم ادبیات چاله میدونی جناب بلدوزر رو از بین نمیبره
  • آرش AU ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    یه نکته ریز داشت این بیانیه، اینکه از سمیعی خواسته که به اهدافش همون رسیدگی به فساد ورود کنه که همون دلالی مربی تیم خاصه، آقای گلمحمدی به امید خدا داره دستت رو میشه
  • مهدی IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بابا بخدا من پرسپولیسیم دروغه ک میگیم یا اتقلالیم با سپاهانو ....واقاآدم باید حق رو هم بگه اص رسول پناه بدترین مدیر .مگ این تیم کم مهره داره.توپ به عبدی میرسه میزنه بیرون .به نورالهی میرسه میزنه بیرون .عالیشاهم ک دلش میخاد از جلوی لک توپ برداره و بره تا گل بزنه بابا ب خدا داریم سر اشتباهات چینش این اقا یحیی ضربه میخوریم.بازیکنی ک توپ خراب کنه ن یکی ن دو تا باید بشینه رو نیمکت تا حالش جا بیاد والا حالا اون رمضانی دیقه ۸۰ میاد انتظار داریم ۱۰دیقه ای گل بزنه یه توپ نصفه و نیمه میرسه خراب میکنه همه میخان بخورنش ولی این عبدی ۲۴ساعته تو بازیه و انگاااار ن انگارنورالهی هم توپ بدن بزنه تو اسمون .والا کالدرون هم بسبک برانکو یکی میزد و ۳ امتیاز جم میکرد.آدم باس یه سوزن به خودش بزنه یه جوالدوز ب طرف.اقا یحیی شما یه سوزن بزن ب خودت ببین داری با چ ارنجایی تیمو میفرسی داخل بازی بعد بیا بگو رسول پناه اخه اینهمه بازی کن شیری مال دفاع وسطه مسلمون یا نورالهی ماااال گلزدن
  • 24 IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    این یارو چی میگه خودش داره اقرار میکنه پرسپولیس تو بازی با فولاد و دربی ها و ..... پتانسیل بالایی از خودش نشون داده/// با 50 درصد تغییرات تیمو برد فینال میفهمی یعنی چی به قرآن اگه بفهمی!!!!/// دکتر قلابی این تاثیر کادر فنیه دیگه ولی قطعا کم تجربه هستن و بهتر میشن /// علیپور و ترابی و شجاع و بشار در زمان مدیریت شما جدا شدن که حداقل باید دوتاشونو نگه میداشتین//// بعضی مهره ها رو نمیشه به راحتی جایگزین کرد مثل شجاع خلیل زاده که اگر بود الان قهرمانی آسیارو هم گرفته بودیم///// قطعا یحیی علیه السلام نیست و بهترین مربی ایرانی حال حاضره و خودشو تو تیمهایی که بوده ثابت کرده//////
  • Ahmad DE ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    چه هماهنگ منتظر بود پرسپولیس نتیجه نگیره و بلافاصله تخریب کنه ، یه حرف با هوادار پرسپولیس ، یحیی بره کی بجاش بیاد خارجی که ممنوعه پس میمونه امثال تارتار و درخشان و استیلی اگه دوست دارین اینا بیان هم جهت شین با بیانیه سراسر دروغ رسول پناه
  • افی IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    خب حالا حرفات تموم شد با یه خدافظی خوشحالمون کن.
  • داش علی US ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    گلمحمدی هیچ زمان در حد و اندازه پرسپولیس نبوده و نخواهد بود. رسول گوگول خودش هم همچین بی تقصیر نیست و صحبت در مورد بعضی چیزها رو نکرده مثل رفتن ترابی، یا شجاع ؟؟ آقا اینها رو هم‌توضیح بده دیگه‌چرت فقط در مورد بشار میگی؟؟ نتیجه هر دوشون فکر میکنن مردم شوت هستن هم گلمحمدی هم رسول پناه . کور خوندین خودتونید . گروهی آمده تر بزنه به تیم خلاصه همه آماده باشین.
  • علیمحمد US ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    خدا نبخشدت گل محمدی اگخ حتی یک درصد این حرفا درست باشد
    • حمید علوی CA ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      علیمحمد جان دادا فکر میکنم خیلی بیشتر از یه درصد این حرفا درست باشه. چه بسا حد اکثر یه درصدش درست نباشه‌ و ۹۹ درصد درست باشه!
    • امیرعلی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      کاری به رسول پناه ویحیی ندارم تاوقتی این تیمهادولتین همین آش وهمین کاسه تمام
  • علی IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    تاسف واسه کسی که اراجیف لمپن‌هایی مثل رسول‌پناه رو باور کنه و کلا مشروعیتی قائل باشه واسه همچین غریبه‌هایی با دنیای فوتبال
  • فرچیپ DE ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    یحیی تنها نیست
  • پیام پرسپولیسی CA ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بنظرم کسی که عفت کلام نداره شایسته پست و مقام نیست....
  • علی IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    تو که همه بازیکنا رو دادی رفت اخه چی بگم حالا اومدی حرفم میزنی کاری ندارم از کجا پول گرفتی که کله پرسپولیسو زیر آب کنی . ولی عامل اصلی باخت تو هستی که الان ما یک مدافع آخره درست نداریم تو که وسط بازی ها میزاری مدافع وسطط بره معلومه سواد فوتبالی نداشتی فقط با رانت اومدی بالا شر همه شما از سرما کم شما موفق شدی امسال پرسپولیسو از قهرمانی دور کنی بزاری برای استقلال نامردی شما از اینجا معلومه
  • مهدی US ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    آقا یحیی من تو رو دوست دارم ولی رسول پناه بی راه نمیگه...
  • عباس IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    دقیقا آقا یحیی از حالا به بعد جایی برا بهانه آوردن نیست رمضانی وشجاعی و....با نظر شما اومدن دیگه بهانه آوردن جایز نیست این رو هم بدون سال قبل بقیه تیم ها تیم نبودند ولی امسال سپاهان و استقلال تقویت شدند و حاشیه ندادند
  • علیرضا IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    رسول پناه هم مثل یحیی دنبال کندن یه چیزی از پرسپولیسه، یحیی پول میخواد رسول پناه شهرت، فقط بیچاره ما هوادارا که فقط تیممون مهمه، فرقی هم نداره چه استقلال چه پرسپولیس، قربانی زیاده خواهی یه عده میشن
  • MGH IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    تو اگر بگی ماست سفیده ما میگیم سیاهه. دیگه حنا ت رنگی نداره.
  • عادل IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    عالی بود بیانیه. گل محمدی هرچی خواست و گفت شد. بدور از اخلاق حرفه ای تیم مشهدی رو ول کرد اومد پرسپولیس. کلی پول بیزبون خرج همین کاررشد. 7تا بازیکن سریع براش جذب کردند.هی ترابی تزابی میکرد اونم که نیم فصل دارن میارن. دلال به معنای واقعیست گل محمدی. کسی که کالدرون و مهدوی کیا رو هم فراری داد.
  • علی IR ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    واقعا جای تعجب که چرا هوادار هنوز دست گل محمدی براش رو نشده.... واقعا فکر میکنید کی فیلم از رسول پناه گرفت. و چرا. گل محمدی دلال است و بس.
  • محسن GB ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    يحيي تا كي ميخواد عدم نتيجه گيريشو بندازه گردن رسول پناه؟؟؟ اقا يحيي تيمت افتضاح بازي ميكنه ، از بعد از بازي النصر يه بازيه خوب نديديم از پرسپوليس ... جلوي استقلالم اگه اشتباهات خنده دار مدافعان استقلال نبود ، پرسپوليس موقعيتي بدست نمياورد ، واقعا يكي از ضعيفترين و ترسو ترين مربي هايي هستي كه تاحالا ديدم
  • شهرام US ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    حمله اساسی!!!! مث اینکه خیلی خوشحالید
  • هادی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    پرسپولیس باید هر دو هفته یکبار بازی کنه یحیی گفته باشه
  • شاهین GB ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    به نظر شما وقتی تیم سه تا از بهترین دفاع وسطهای آسیا روداره واسه چی باید بگیره بعد جناب فرگوسنهای وطنی کدام مدافع وسط خوب میاد تو تیمی که سید جلال،شجاع وکنعانی رو داره شجاع رو بعد از نقل و انتقالات همین گراز فراری داد به کل مردم مازندرانم توهین کرد احمق نباشید بله بشار رسن میدونستند میره ولی کی اجازه رفتن داد چرا با صد هزار دلار بازیکن سه میلیون دلاری بره نادری چی نکنه یحیی فروختشون این بازیکنا همه بعد از اتمام نقل و انتقالات رفتن پس مربی مقصر نیست مقصر دست نشانده های بالادستی بودن که بهشون توصیه شده بود تیم رو نابود کنن و موفق هم شدن راستی گراز پناه می گن حسینیه داره برید واسش سینه بزنید
  • کجا از اینجا بهتر IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    حرف حساب جواب نداره. آقا یحیی دیگه همه شناختنت
  • هوادار فوتبال IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    این همه حرف زدی یک خط هم در مورد نحوه جدایی شجاع می گفتی چقدر در موردش دروغ گفتی؟ چطور فضای مجازی رو بر علیهش کردی تا فراریش بدی؟ چطوری دو قطبی محمد انصاری و شجاع راه انداختی و تو فضای مجازی بهش فحش دادی؟
    • 24 IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      شجاع بازیکن خیلی خوبی بود و حق خودشو میخواست یه دفاع مثل شجاع که تا این حد با کیفیت باشه الان تو بازار بخوای بگیری باید حداقل یک میلیون دلار بدی در صورتی میشد با 300 400 هزار تا نگهش داشت قرار نیست همه مثل هم پول بگیرن تو این چند سال هیچوقت افت نداشت قهرمانی آسیا رو به خاطر بی تدبیری شما از دست دادیم جنا رسول پناه
  • محمود IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    رفتن و اومدن بازیکن به یه باشگاه یه موضوع عادیه.تو همه باشگاه های دنیا ستاره ها یه روزی وارد باشگاه میشن و یه روزی هم میرن.ولی سوال اساسی اینجا است که رفتن یا بهتر بگم فراری دادن ترابی ،خلیل زاده و رسن عادی بود؟اونم در شرایطی که هیچکدومشون حق رفتن نداشتن.پرسپولیس پارسال بیرانوند و علیپورم از دست داد.این بازیکنا هم ستاره بودن ولی کسی بابت رفتنشون بحثی نداره.چون علیپور و بیرانوند به خواست خودشون برای اینکه بتونن تو لیگ اروپایی بازی کنن رفتنو طرفداراهم اینو درک کردن.تا وقتی فیلم های این آقا بیرون نیومده بود ما طرفدارا از دست ترابی و خلیل زاده عصبانی بودیم.ولی الان صرفا از دستشون ناراحتیم ،چون داریم میبینیم چه توهین هاییی از طرف ایشون به اونا شد.حتی شاید باید به غیرت بقیه بازیکنا احسنت بگیم که این موجودو تحمل کردن.گلایه گلمحمدی از این نیست که چرا بازیکنا رفتن
  • صن صن IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    چقدم رو داره با اون همه کلیپ های کوچه بازاری . خجالت م خوب چیزی والا ...حداقل تو باتلاق زیاد دست وپا نزن و کمی درک کن و بفهم که متاسفانه تو قشر محترم دندانپزشکان هم اسمت هست و اونا مهم و با ابرو هستن و فکر نکن هنوز تو کوجه و بازاری. خدا میدونه مدرکت تو با چه لابی و چه هیاهو و فتنه ای گرفتی. یک نیست بگه آخه بی محتوا تو الان هرچه بخوای درست م باشه بخوای بگی یا توجیه کنی کی برات ارزش قایله .از کلیپ هات هم مشخصه که تو حتی خودت برا خودت ارزش قایل نبوده و نیستی که توچه مسولیتی بودی وبه چه حرفه ای وصل هستی و خیلی ابرودارن تو اون حرفه.... وقتی کلیپ های صوتی و تصویری و گفتار و کردار بچگانه و موذیانه ت خود مستند همه جا پخش شده وخودتو خودت بی شخصیت و رسوا کردی . الان چی میخوای میخوای بااین کارا کلیپ های رسوایی و و شان کوچه بازراری تو پاک کنی ؟؟ بخداحرف نزن که مثل باتلاق میمونه بدتر میشه .
  • جک تری دی IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    اقای رسول پناه تیم رو با حمایت وزارت نابود کردی تا تیم دیگه قهرمان بشه چون پرسپولیس چوب خطش پر شده ... فقط شما یه جواب بدید چرا شجاع خلیل زاده جدا شد که ما یه بچه و دفاع راست با صد و شصد سانت قد دفاع جلو زن تیم باشن باخت دیروز مقصر شمایید که وقتی شجاع رفت از حود نپرسیدی این دوتا دفاع اگر مصدوم یا محروم شوند چه اتفاقی خواهد افتاد الان فهمیدد .........چرا نگفتین ترابی بخاطر دویست میلیون از تیم جدا شد وووووو امدی و تیم را نابود کردی ... الانم وقتی تیم به ارامش نیاز داره باز ول کن ماجرا نیستی ما تا اخر از یحیی حمایت میکنیم ....... جماعت پودری کیسه کش هم بیایین منفی بزنن
  • اولتیماتوم دوروزه IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    جناب گل‌محمدی رسول پناه بابولدوزورازروباشگاه ردشددرست ولی شماچرامربیگری یادت رفته چرانمیگی دلیل اصلی شکستتت تعویض امیری وپهلوان بودچیزی که تیم حریف درخواب هم نمیدید
  • کیسه 6+6 IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    نود درصد حرفای این اقا رو اگه منصافانه نگاه کنیم با حقیقت منافاتی ندارد. . اقای گل محمدی دیگه شورشو در اورده.
  • پرسپولیسی IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    دست نویسنده این متن درد نکنه ولی آقای رسول پناه در فیلم های منتشر ‌شده شخصیت و ادبیات شما کاملا مشخص است به علاوه شما تهمت های فراوانی به بازیکنان زده اید که باید پاسخگو باشید و در این متن سعی کردید بازیکنان رو همراه خود معرفی و مقابل یحیی قرار دهید که اینگونه نیست. ضمن اینکه اعتراف کردید باشگاه بر خلاف نظر سرمربی در خصوص لیست خروج عمل کرده است بنابراین در مسئله فنی که به شما ارتباطی نداشته در کار کادرفنی دخالت کرده اید در حالی که اعتقاد دارید سرمربی نباید در کار مسائل مدیریتی دخالت کند. مرد هزار چهره کاملا برازنده چهره و شخصیت شماست.
    • hamed US ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      دوست عزیز، مکالمات خصوصی این بنده خدا منتشر شده. هر کدوم از ما در مکالمات خصوصیمون ممکنه الفاظی به کار ببریم که نتونیم عمومیش کنیم! خصوصی اسمش روشه، خصوصی! این بنده خدا هم در اون مکالمات به پرسپولیس حرف نزده که! بلکه به بازیکنان یا مربیانی که برای پرسپولیس ناز میکردن حرف زده!
  • بهمن US ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    مانمیگوییم رسول پناه دروغ و یاراست میگن خداداند ولی ایااین که هفت بازیکن درمدت مانده به محرومیت دروغ بود! ایامن هوادار خبرداشتم رسن دیگه دلش باتیم نبودگفته جدابشه ولی گل محمدی خبرنداشت! ایاارمان باچارمیلیارد که همه فهمیدن بازیکن نیست ایاقراردادشیری که اصرار کردیحیی به هشت میلیارد دروغ بودکه هیت مدیره مخالفت کرد شیری دسته گل به آب داد! ایاانصاری بهترین وباتعصب ترین بازیکن نبودبه خاطرتیممان به این روز.. ایابازی نمیده ازلجبازی یحیی نیست!!!! ایابرزگربهترین بازیکن لیک یک باخواهانهای زیادعاقبت تیممان نیامدکه یحیی داره فوتبالش نابودمیکنه!! ایاقبل ازهربازی اقانمگه بااختلاف می‌بریم وتامساوی ودیروزشکست مفتضحانه ای که به مامیخندند داورووزمین وخلیل زاده وبشارونادری ویاداور میکنه ایاانادروغه اگه هست خدایی قضاوت کنیدوبگید وخیلی اتهامات دیگرکه به خاطرتیمم نمی‌گویم چون پرسپولیسی به یحیی وغیره نیست بزرگه... اماشان انسانها درمواقع بردوباخت مشخص میشه جناب. جنتلمن
  • 58سال حسرت و حسادت IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بشکنه دستی که 30میلیارد بدهی برانکو رو پرداخت کرد و توی یک روز هفت تا بازیکن تاپ لیگ رو جمع کرد و ریخت توی پیروزی، بشکنه دستی که گل محمدی رو از شهرخودرو به زور و ارعاب و تهدید و تطمیع آورد پیروزی و کمکش کرد رسوندش به فینال آسیا حالا هم همون مربی براش شاخ شده
  • کانتونا IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بدون شک بدون تعصب و عوام بودن بهترین مدیر عامل بعد ازعابدینی بعدها عواقبشو میبینیم
  • احسان IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    آقای رسول پناه اون موقع که سعادتمند تو استقلال برای حفظ بازیکنان تیمش قراردادهای خوب می بست و مثلا دانشگر قرارداد 13 میلیاردی بسته بود شما با تعیین سقف قرارداد سه و نیم میلیاردی ترابی و علیپور رو فراری دادی اون موقع که تو استقلال وریا و قایدی و عارف غلامی و... با وجود داشتن قرارداد مبلغ قراردادشون چند برابر شد شما جلوی شجاع (بهترین مدافع آسیا) ایستادی که بازرس اجازه نمیده قراردادش تغییر کنه و اگر می خواد بمونه باید با قرارداد نصف امثال آرمان رمضانی بمونه تا تعصبش رو ثابت کنه وگرنه هوادار رو رو سرش خراب می کنی که کردی. بشار قرارداد داشت مگه می تونست بره اگر حق و حقوقش رو به موقع میدادین چرا بشار رو تهدید به شکایت نکردین؟ منتظر یه باخت بودی تا بیای موضع گیری کنی؟ در مدتی که سرپرست بودی چند تا اسپانسر جذب کردی؟ کدام منابع مالی رو به باشگاه آوردی؟ اینکه کارگزار پول بده و شما فقط تقسیم کنی چه هنری از سمت شما بوده؟ به جای فرافکنی پاسخگو باش هوادار واقعی چهره واقعی شما رو در فیلم هایی که حواست نبوده دیده نه اون چهره دروغین که سعی داشتی تو برنامه های ورزشی تلویزیون به مردم نشون بدی.
  • عرفانی IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    صرف نظر از شخصیت حقیقی طرفین دعوا از نظر حقوقی تمام حرفهای این آقا جای فکر و تأمل داره......
    • دادرس دارعلی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      سلام اکثر باخت های پرسپولیس مقصرش مربعی بوده نه کسی دیگری چون بلد نیست تعویض کند می ترسد البته من طرفدار رسول پناه نیستم چون ایشان لیاقت نداشت در این تیم برزگ بماند بدلیل رفتارهای نا شایستش اگر گل محمدی می گوید دستم خالی است باید حاله حاله شاگردی کند ایا ایشان دستش خالی است یا اقا برانکو که با نو نفر ان هم با جوانان پرسپولیس را قهرمان کرد وبه اسیا برد اقای گل محمدی برای پرسپولس مربعی کوچکی است اگر در دو بازی اینده برنده نشد باید سریع اور ا عوض کند چون دیر می شود ما پرسپولیس قهرمان می خواهیم همین. بس نه اینکه دیگران را مقصر کنید چون بلد نیستی ارنج تیم ببندید
  • بیطرف IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    دوستان اگر کمی به نوشته های آقای رسول پناه دقت کرده باشید متوجه میشوید که ایشان هم به وجود امتیازات خاص اشاره کرده اند پس دوستان پرسپولیسی اینقدر انکار نکنند که بالا ترین مقام باشگاه هم نا خواسته مجبور به اعتراف شده پس لطفا اینقدر به شعور مردم توهین نکنید طرفداران تیم پایتخت نشین وقتی اینهمه تیمهای دیگر اعتراض میکردند که به یه تیم خاص امتیازات ویژه ای قائل میشوند زود انکار نکنید
  • peyman IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    به نظر من بعضی از حرفهاش درسته. یحیی مرد روزهای سخت نیست. همه مشکلات تیممون به هیات مدیره مربوط نیست. وقتی اس اس دقیقه آخر از باخت فرار میکنه به هیات مدیره مربوطه؟ یحیی نمیتونه پرسپولیسو قهرمان کنه. برانکو با پنجره بسته تیمو برد فینال آسیا و در ایران قهرمان شد. یحیی این کاره نیست
  • کیسه 6+6 IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    اقای گل محمدی قبول کن تو چینش ارنج و انتخاب تاکتیک مناسب برا هر بازی مشکل داری.وقتی شیری ١۶٠سانتی رو میذاری دفاع وسط و دو گل رو همون نقطه میخوری. . . وقتی تو وقت اضافه دربی ۴تا تعویض داری و از اونا برا وقت کشی و از تب و تاب انداختن حملات بی امان حریف استفاده نمیکنی. . . بابا اینارو دیگه نباث پای رسول پناه نوشت
  • مهدی IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    اینم از مکتب لنگ
    • H IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      هیچ شخصی به غیر از هواداران پسرسپولیس حق احضار نظر نداره شما کیسه کشا فکر میکنید باید همه جا نظر بدید نخودای هرآش واقعا واستون موتاسفم بچه های دسته سه فهمشون بیشتر شماست البته شما ها هم رفتید دسته سه یکی از افتخاراتتونه دسته سه ولی رسول پناه کل تیما به اتیش کشید ما خودمون سلاح تیم خودمون را میدونیم پرسپولیسم 51میلیون هوادار داره فکر نکنم دیگه نیازیزبه شما باش
  • کی روش IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    چه حوصله ای داشت اینقدربنویسه ،خخ
  • عارف IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    این دعوا فقط باعث اعصاب خورد شدن ماست وبس یحیی پولشو گرفت و رسول پناه هم مشهور شد ولی این وسط تیمه که داره داغون میشه و یحیی هم باید تمام فکرشو بزار برای تیم مگر اینکه بخواد بره دنبال درآمد بیشر و دلالی و بحث و جنگ و جدل اقاا یحیی تو هم شدی فکری که میکه همه میخوان اس و بزنن و شما هم همش بکو هیت مدیره بسه دیکه با اعصاب ما بزی نکن
  • هادی IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    منطق استقلالیها فتحی فوتبالی با30سال سابقه استقلالی بودن بحاطر تمدید نکردن پاتوسی میشه موجود کثیف ودلال ودست نشانده وزیر رسول پناه دندادنپزشک وزیر بدون سابقه فوتبال با نابود کردن پرسپولیس عدم تمدید بهترین بازیکنان میشه مرد شریف فوتبال ایران! میخوام برم سفارت بورکینا فاسو پناهنده بشم حتی شاید آنگولا
  • ابد IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    ما دیروز خوب نبودیم و باختیم قبول ولی رفقای پرسپولیسی مراقب هواداران و حتی مدیران نفوذی بقیه تیمها باشن که سالهاست منتظر همچین فرصتی بودن تا ضربه آخر و بزنن!!!ما ضمن طلب کردن یک بازی مقتدراته از تیممون در ادامه لیگ مثل کوه پشتیبان کادر فنی و بازیکنانمون هستیم.به امید موفقیت پرسپولیس کبیر❤️
  • پیمان IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    پرسپولیس دیگه اون تیم ترسناک نیست. اگه کیسه دفاعش سوتی نبود شاید الان دربی را هم داده بودیم. بازی فولاد را هم بازیکن اونا دروازه خالی را زد تو ساعت. پرسپولیس یه راه داره اخراج یحیی ... هر چی دیرتر بشه بدتره. کیسه امسال مال سهمیه هم نیست ...
  • امپراطور یحیی خان IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بهترین مربی ایران وآسیا رو دستش نیست ونخواهد بود تو 9ماه یه قهرمانی لیگ ویه نایب قهرمانی آسیا امسالم که صددرصد قهرمانیم پرسپولیس سرور کل ایران❤️❤️
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      همه پرسپولیسی ها حامی یحیی هستند
  • علی DE ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بوی دلالی میاد اخر مصاحبه
  • انصاف IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    قرمز و ابییایی که دنبال سروصدا هستن نخونن تورو خدا با خودتون رو راست باشین یحیی مشکل داره مطهری مشکل داره شجاع مشکل داره بیرانوند مشکل داره علیپور مشکل داشت ترابی... کریم باقری هم مشکل داره که میگه رسول پناه بره من نمیگم صددرصد مشکلات رسول پناه هست ولی خداییش مدیریت یعنی این همه بازیکنی که توی پرسپولیس به آسیا معرفی شدن به این مفتی برن با این مدیریت های غیر فوتبالی دوستان استقلالی هم منتظر رفتن شیخ وقایدی باشن
  • Gh. J IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    واقعا برای رسول پناه متاسفم و کسانی که آقای گل محمدی رو قضاوت میکنن خیلیا گفتن که آقای گل محمدی داره باخت پرسپولیس رو گردن این و اون میندازه در صورتی که اینطوری نبود و اگه مصاحبه شون رو کامل گوش میدادن داشتن به سوال خبرنگار در مورد مدیر جواب میدادن و نه تهنا گردن کسی ننداختن بلکه گفتن باید بیشتر تلاش کنیم. واقعا حرفشون درسته آقای رسول پناه به پرسپولیس خیلی بد کرد.بعد خیلی عجیبه که به آقای رسول پناه بر هم میخوره، در آخر بگم، شما برو به همون دندون پزشکی برس و دست از سر پرسپولیس بردار وگرنه آه هوادارا دامنت رو میگیره
  • فرشید شهیدی NL ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    آقای رسول پناه اشتباهات زیادی داشته، ولی یحیی هم باید مسئولیت‌پذیر باشه. این که دائم از پیش، احتمال شکست رو به گردن دیگران بندازی، یعنی آماده شکست خوردنی و بازیکن‌ها رو برای شکست آماده می‌کنی، نه برای پیروزی.. چیزی که پرسپولیس از برانکو یاد گرفت اینه که مسیر موفقیت همون مسیر مسئولیت‌پذیریه. این میراث ارزشمند یک مربی خوبه که باید قدردان‌ش باشیم و فکر کنم یحیی وقتی میراث‌دار برانکو شد، هیچوقت این قدردانی رو بطور واضح و مشخص ابراز نکرد
    • حمید علوی CA ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      در مورد اینکه آقا یحیی تیمش رو از پیش بازنده میکنه فرمایش آقا فرشید رو قبول دارم. بویژه در فینال آسیا، حرفا و رفتارها ی آقای گلمحمدی (و‌ تا حدی پیروانی) باعث‌ ترس بازیکنا از رقیب شده بود. و‌ نتیجه ی اون ترس و اضطراب رو هم در حرکات مدافعین تیم دیدیم.
  • رضا شاهانی IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    من تمام حرف های آقای رسول پناه را تایید می کنم.
    • Amir perspolisi US ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
      قبول ندارم
  • دیانا IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    به نظر من اقای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس خیلی واسه پرسپولیس زحمت کشیده و ما باید از او حمایت کنیم و اینم بگم من قول میدم پرسپولیس امسال قهرمان میشه و اینم بگم واسه کیسه کشا که خیلی خوشحال هستن که پرسپولیس روز به روز داره ضعیف تر میشه دارن اشتباه میکنم اگر پرسپولیسی ها دیروز باختن شما ها کیسه کشا از سایپا یه گل خوردین
    • Amir perspohisi US ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      دیانا عوض شده شد سپیده
  • gaber IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    سعه صدر کاشانی کجا این آقا کجا ؟
  • shahin IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    دوستان پرسپولیسی نگران نباشید من شنیدم یحیی دنبال ترکاندن بمب نقل وانتقالاته با توجه به این که شنیدم راموس با رئال مادرید تمدید نکرده فکر کنم هدفش راموسه خوبه اخه پورسانتش(ببخشید پول دلالیشم) خوبه...احتمالا اگه بعد از کرونا بازیها با تماشاگر باشه یحیی دانمارکی از تماشاچیای استادیوم هم یه چیزایی(درصد) بخواد مراقب جیباتون باشید البته افشین(محمد علی) فرشچیان هم یادتون نره با خودتون فرش وزیرانداز به استادیوم نبرید ممکنه از زیرپاتون بکشه ...دیانا جان ما به سایپا باختیم که حداقل یه بار قهرمان لیگ شده ولی شما به یکی از قطعات سایپا(آلومینیویم) باختید..رکورد جدید دیگر برای شما بعد از گل خوردن در دقیقه اول واخر بازی تو دربی....نایب قهمران لیگ اسیا به نایب قهرمان لیگ یک باخت....شب بخیر تیم خا.................صصصصصصصصصصص

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی