سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
۱ |
۵
درخشش مامه تیام در حضور مسوت اوزیل
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فنرباغچه به لطف درخشش مامه تیام مهاجم سنگالی خود، از سد کایسری اسپور گذشت و به رده دوم بازگشت.

خبرورزشیفوتبال جهان؛ هفته بیستم رقابت های سوپرلیگ ترکیه، شب گذشته با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در یکی از این بازی ها، تیم فنرباغچه در استادیوم خانگی خود، شکری سراج اوغلو با نتیجه سه بر صفر از سد کایسری اسپور گذشت و به رده دوم بازگشت.

از آنجایی که بشیکتاش صدرنشین در دیدار این هفته خود به پیروزی رسیده بود و گالاتاسرای نیز با غلبه بر ینی مطلیه اسپور جایگاه دوم جدول را از فنرباغچه گرفته بود، آنها چاره ای جز پیروزی مقابل کایسری اسپور نداشتند و در این راه نیز موفق عمل کردند.

مامه تیام مهاجم سنگالی فنرباغچه که هواداران استقلال خاطرات بسیار خوبی را از حضور او در تیمشان دارند، در این دیدار و در دقیقه ۲۰ روی پاس خوب دیمیتریس پلکاس موفق شد با یک ضربه بغل پای زیبا، توپ را وارد دروازه کایسری کرده و گل نخست بازی را به ثمر برساند.

او در نیمه دوم و در دقیقه ۵۱ نیز با یک حرکت تیمی دیدنی در گوشه محوطه جریمه صاحب فرصت شد و با ارسال تند و تیز به دهانه دروازه، هم تیمی خود امبوانا ساماتا را با دروازه ای خالی مواجه کرد و این مهاجم اهل تانزانیا به راحتی دروازه حریف را باز کرد. در ادامه سیسه گل سوم را برای فنرباغچه به ثمر رساند تا آنها با نتیجه ۳ بر صفر از سد کایسری اسپور بگذرند و با ۴۲ امتیاز در رده دوم قرار بگیرند. بشیکتاش با ۴۴ امتیاز صدرنشین سوپرلیگ ترکیه است.

فنرباغچه که با جذب مسوت اوزیل از آرسنال طی هفته گذشته در صدر اخبار رسانه ها قرار داشت، شب گذشته در حالی به یک پیروزی شیرین دست یافت که اوزیل ۹۰ دقیقه نظاره گر بازی هم تیمی هایش بود تا به احتمال فراوان از هفته آینده در ترکیب فنرباغچه حضور پیدا کند.

مامه تیام مهاجم سابق استقلال نیز در حالی موفق شد ششمین گل خود با پیراهن فنرباغچه را به ثمر برساند که با عملکرد بسیار خوبش در دیدار شب گذشته، عنوان بهترین بازیکن میدان را نیز از آن خود کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال تاج کبیر** IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    بعد از سر و سامان دادن به خط دفاعی نوبت برگرداندن تیامه فکری بجنب خواهشا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی