هروویه میلیچ‌: دلار نه، ۶۰۰ هزار یورو با قرارداد ۲ ساله!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

از قرار معلوم، هروویه میلیچ اصرار دارد استقلال علاوه بر پرداخت مطالبات معوقه او، عملاً به نوعی تضمین هم بدهد که دستمزد این بازیکن تا پایان فصل دیگر به تأخیر نخواهد افتاد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مدیران باشگاه استقلال پس از برگزاری جلسه، پیرامون وضعیت هرویه میلیچ توضیح دادند و مدعی شدند شرایط برای بازگشت او فراهم شده است. البته بدیهی است بهانه اول مدافع کروات برای ترک ایران، بدقولی استقلال بابت پرداخت دستمزد ماهانه او بوده که شرایط را برای رفتن این بازیکن فراهم کرد ولی حالا به نظر می‌رسد موارد دیگری نیز مطرح شده است. در این رابطه اطلاعات جدیدی به دست ‌آورده‌ایم که برایتان به رشته تحریر درمی‌آوریم.

دریافت مطالبات معوقه
میلیچ چند ساعت پس از پایان بازی با پرسپولیس، ایران را ترک کرد و تقریباً همه می‌دانستند دلیل اصلی ناراحتی او، بازی نکردن در دربی پایتخت است ولی عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن فرصت خوبی را فراهم کرد تا بتواند از ایران برود و استقلال نیز نمی‌توانست در این رابطه کاری بکند. حالا مدیران استقلال به دنبال آن هستند تا با پرداخت دستمزد عقب‌افتاده بازیکن اروپایی خود، زمینه برای بازگشت او را فراهم کنند. از قرار معلوم (البته این‌طور که از داخل باشگاه خبر می‌رسد) اگر استقلال بتواند مبلغ ۳۵ هزار دلار به حساب میلیچ واریز کند، این بازیکن دیگر بهانه‌ای برای ماندن در کرواسی ندارد و باید با اولین پرواز به تهران بیاید تا در تمرینات گروهی شرکت کند. ظاهراً به کادر فنی استقلال نیز خبر رسیده میلیچ طی روزهای اقامت در اروپا به صورت انفرادی تمرین کرده و از نظر بدنی مشکل چندانی ندارد. 

قرارداد ۲ ساله 
مواردی که مطرح شد، سیگنال‌هایی است که از تهران می‌رسد ولی باید شرایط طرف مقابل را نیز در نظر گرفت. از قرار معلوم، میلیچ اصرار دارد استقلال علاوه بر پرداخت مطالبات معوقه او، عملاً به نوعی تضمین هم بدهد که دستمزد این بازیکن تا پایان فصل دیگر به تأخیر نخواهد افتاد. با توجه به سابقه بدقولی استقلال در پرداخت مطالبات، چنین درخواستی حتی اگر به صورت رسمی مطرح شود باز هم چندان دور از ذهن تلقی نمی‌شود چون میلیچ بابت قرارداد فصل گذشته خود نیز با باشگاه دچار مشکل شده بود ولی ظاهراً موارد دیگری نیز مد نظر مرد اروپایی استقلال قرار دارد که بر تحقق آنها اصرار می‌کند. طبق خبرهای رسیده، میلیچ به صورت غیررسمی درخواست تمدید قرارداد خود به مدت دو فصل دیگر را دارد و اصرار می‌کند علاوه بر وقوع چنین اتفاقی، رقم ثبت شده در آن نیز به صورت پلکانی افزایش پیدا کند. 

انتظار ۶۰۰ هزار دلاری
نکته دیگری که البته در قالب شایعه پیرامون این پرونده به گوش می‌رسد، میزان رقم مورد نظر مرد کروات برای قرارداد دوساله‌ای است که دلش می‌خواهد با استقلال تمدید کند. از قرار معلوم، اگر چنین قراردادی منعقد شود، میلیچ بابت اصل و آپشن‌های آن حدود ۶۰۰ هزار دلار (البته در مجموع دو فصل) کاسب خواهد شد! رقمی که اگر صحت داشته باشد، انتظار برای دریافت آن با توجه به سن و سال این بازیکن، تا حد قابل ملاحظه‌ای دور از انتظار محسوب می‌شود. اتفاقاً بحث تمدید قرارداد میلیچ از ابتدای همین فصل مطرح بود ولی مدیران استقلال می‌خواستند شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا آن را فقط به مدت یک فصل و آن هم بدون افزایش رقم تمدید کنند. 

تبدیل پول 
میلیچ ترجیح می‌دهد مبلغ قرارداد خود را به جای دلار، به یورو دریافت کند. با توجه به اینکه یورو واحد پولی اتحادیه اروپا محسوب می‌شود، این بازیکن در صورت دریافت دستمزد خود به یورو دیگر نیازی به پرداخت هزینه چنج پول خود نخواهد داشت و به همین دلیل این درخواست را هم مد نظر قرار داده است. مسئله‌ای که البته چندان مهم تلقی نمی‌شود و اگر استقلال واقعاً بخواهد بازیکن اروپایی خود را حفظ کند، قطعاً برای حل مسئله مورد نظر نیز تدبیری اتخاذ خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ویتوریا IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    انگار مودریچه .ببین چیز دیگه ای نیاز نداری ؟ راحت باش هر چی بخوای تا فردا برات فراهم میکنیم
    • مولر از برلین DE ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      با این عابر بانک هایی که در استقلال هست و بی حساب پول می دهد ایشان پول زیادی نخواسته.! فکری یک ماه ایشان را بازی نداد . تا فیلم هندی کامل شود . گفتند برو بعد پیام پسخام بده. ما هم ذهن هوادار . و تمدید قرار داد. !! تا کسی به قرار داد اش گیر ندهد.!
    • مولر از برلین DE ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      علوی نامی به من تهمت زده که بنده به جای 10 نفر کامنت می گذارم. من به شدت تکذیب می کنم . وقضاوت را می گذارم بر عهده بازدید کنندگان روزنامه وزین خبر ورزشی. اقای علوی در نوشته هایت دقت کن مدیون کسی نباشی . این فوتبال سرگر می هست . کاری نکنیم . فردای روز یوم الحساب شرمنده باشیم!
    • حمید علوی CA ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      قراداد حرفهای یعنی اینکه اگر حتی یک دلار از دستمزد طرف رو به موقع ندی میتونه بذاره بره و شکایت کنه و اصل پول بعلاوه ی جریمه‌های احتمالی رو هم بگیره، نویسنده مقاله خیلی خیلی بایست ساده باشه که فکر کرده اگر میلیچ دربی رو بازی میکرد، نمیرفت. چون الان بزای میلیچ مهم انجام حرکات حرفه ای هست که بتونه حتی درآمد آینده ش رو هم تضمین کنه، همین. میلیچ الان این مطالبات رو‌ مطرح میکنه چون میدونه استقلال بخاطر عدم پرداخت کامل و به موقع، در موضع ضعف هست و اگر میلیچ ۳۵ هزارتا رو بگیره و برگرده اونوقت دیگه نمیتونه از موضع برنده با استقلال چانه زنی کنه.
    • ارتش سرخ IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      بگید ممد هزینه(نادری) پولشو بده
  • مسعود سلطانی فر IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    مشکلی نیست بگین بیاد همه هزینه هاش با خودم..تیم حکومتی هم پرسپولیسه
  • شادوماد IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    خبر ورزشی چقدر راحت دروغ پراکنی میکنی؟ همتون دست به دست دادید تا میلیچ برنگرده؟
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    هافبک خوبیه
  • اس اس IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    دلار انشالله به امید خدا داره یواش یواش میاد پائین میلیچ هم بازیکن به در بخوری هست با اینکه مدافع هست اما مجموع گلها و پاس گلهاش از فورواردهای خارجی لنگ بیشتر بوده بودیمیر / جونیور / اوساگونا وحتی آرمان رمضانی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ... NL ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    به نظرم 200 هزارتا برای دوفصل می ارزه وگرنه لازم نیست برگرده محمود خان فکری اگر به متین کریم زاده میدان بده مطمئن باش نتیجه بهتری خواهی گرفت
  • کیسه 6+6 IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    برای بچه لوس وزارت این پول ک چیزی نیست.
  • 6با IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    حال بود..... طرف میگه 600 تا اینا سرکیسه رو شل کردن واسه 35 تا خخخخخ واقعا که کیسه ای خخخخخ
  • ... NL ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    الان چون پیروزی دیروز باخته دوستان به این نتیجه رسیدند که دوباره جریان میلیچ رو بیاریم وسط هم تنور دعوا هوادارا داغ می مونه و هم تیم دوچرخه سواران یه مقدار حاشیه هاش بیشتر میشه و به هم می ریزه .اگر هم کسی بهشون بگه شما این مبالغ رو از کجا درآوردید و مبالغ تکذیب بشه خیلی راحت میگن خب ما گمانه زنی کردیم .بله دوستان برای پیروزی دست به هر کاری می زنند .کینه شدیدی از دوچرخه سواران دارند
  • بهمن IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    به نظر من می ارزه ،واقعا"بازیکن با کیفیتیه
  • ss IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    فیک نیوز
  • شمسعلی. US ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    امثال میلیچ و دیاباته فقط پول مفت گرفتن بدون جام و قهرمانی حالا حذف از آسیا با این دو نابغه بماند ،البته خودشان متوجه ی همه چی هستند که تا تقی به توقی می خورد قهر می کنند ،می دانتد همیشه پول مفت و بی درد سر در این باشگاه فت و فراوان است ، منم جای میلیچ بودم آینده ی چند سال خانواده ام را با استقلال تامین می کردم
    • ضدمافیا IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
      تا 1400 جام نه از کنار بازیکنان خارجی درمیاد نه بازیکنان داخلی جام رو بابا مسعود و همکاران میارن نه نوابغ
  • shahin IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    طرفدران پرسپولیس به جای پیگیری این مسایل برن پیگیر حاشیه های بازیکن های خارجی خودشون باشن از بریز وبپاشهای انتونی اسکل (البته اسکل کسایی بودن که اوردنش نه اون) تو کاباره های دبی..از مخارج اساگونا برای سفر به صحرای افریقا ودیدن قبیلش ....از پولهای مفت به براندائو که اصلا فوتبالیست نبود...از پچولهای مفت به دی کارمو گل نزن ترین مهاحم گینس..استقلال اگه پول بازکن خارجی داده بیشترشون با کیفیت بودن البته خرید بد هم داشته هنوز لذت بازیهای جانواریو..تیام..جباروف.. رو میبریم...میلیچ گلها وپاس گلهاش از مجموع فرواردهای پرسپولیس بیشتره...دیاباته فصل قبل در حالی که یک سوم فصل مصدوم بود اقای گل شد..تاپ ترین بازیکن خارجیتون بشار بود که اونم لای خورد ورفت موفق باشید قضاوت با شما کدوم خارجیها پول مفت گرفتن؟؟؟؟؟
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    همه می دونند دوپینگی هستی همه اینها هم شو و بازیه برای تطهیر فساد باشگاه
  • ناشناس IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    از همه رسانه های ورزشی خوب کشور خواهش میکنیم پیگیر بشن این مدل بازیکنان چه جوری میان اینجا وپول یا مفت درو میکنند فرقی هم نمیکنه بودیمیر باشه یا میلیچ بابت چی اینا میان اینجا چه خبره بابا مردم به اندازه کافی مشگلات دارن این بازیکان که عمر فوتبالشون تموم شده بابت چی سر از ایران درمیارن جیب چه کسانی از پول بیت المال پر میشه!!!؟؟
  • لنگ خاک بر سر IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    من استقلالی هستم و از ملیچ هم خوشم میاد اما خیلی زور میگه با ۲ ساله مشکل نیست با ۶۰۰ یورو مشکل دارم کل کلش ۳۰۰ تا چخبره مگه میخواد چی کار کنه به جاش حاج صفی با نصف همین پول بیاد شاید در حدش نباشه ولی پولش کمتر هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی