نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
۳ |
۵
نمره آنالیز بالا و فشار روحی فراوان برای مهدی شیری 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی شیری در دیدار مقابل آلومینیوم اراک بعد از مدت‌ها به ترکیب اصلی بازگشت اما در یک پست عجیب، بازی را برای پرسپولیس شروع کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مهدی شیری در دیدار مقابل آلومینیوم مدافع میانی بود و با اینکه هیچ تقصیری در دریافت دو گل سرخپوشان نداشت اما مقصر جلوه داده شد. بعد از آن که سرخپوشان، بازی یک بر صفر برده را با نتیجه ۲ بر یک باخته، عوض کردند، پست شیری تغییر کرد و مدافع راست شد.

او بابت عملکردش در طول بازی، نمره فنی نسبتا بالایی دریافت کرد اما آماج حملات هواداران شد و فشار روحی شدیدی را تا ساعت ها پس از شکست سرخپوشان تحمل کرد. در دو صحنه‌ای که پرسپولیس گل‌های شبیه به هم دریافت کرد، شیری وظیفه سرزنی نداشت. در هر دو صحنه، یک هافبک و یک مهاجم اشتباه کردند و اجازه سرزنی به مهاجمان آلومینیوم دادند اما به خاطر حساسیت شدیدی که از گذشته روی نام شیری وجود داشت و آن خطای هند معروف در فینال لیگ قهرمانان آسیا، همچنین موضوع پست عجیبی که برای این بازیکن در نظر گرفته شده بود، دوباره مورد تهاجم هواداران پرسپولیس در فضای مجازی قرار گرفت.

شیری شاید به لحاظ فنی، بهترین بازیکن پرسپولیس نباشد اما از نظر اخلاقی، بازیکنی آرام و کم‌حاشیه است که مواجهه او با این حجم از فشار و انتقاد، می‌تواند معرف شخصیت آرام این بازیکن باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صامت US ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    من به پنالتی ای که برابر اولستن داد مشکوکم.اصلاطبیعی نبود.نیازی به دادن پنالتی نبود
  • عباد IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    وقتی از یک تیم نام می برید منظور فقط یک بازیکن خاص نیست تیم عبارت است ازهیات مدیره مدیرعامل کادرفنی تدارکات بازیکنان ودرنهایت هوادار وتیم رسانه ای پس در هر نتبجه ای که حاصل میشود چه شکست چه پیروزی همه این عوامل موثر یا مقصرندپس لطف کنید یک بازیکن را تنها مقصر جلوه ندهید دیگر اینکه نوسانات جدول رادر طول زمان برگزاری مسابقات زیاد جدی نگیرید این نوسانات به منزله چاشنی مسابقات وتنها برای لذت بردن هر از گاهی یک تیم است صبورباشید هفته سی ام که بپایان رسید معلوم میشود کت تن کیست وکدام تیم قهرمان است کدام تیم سقوط میکند...درضمن برای هواداران هر تیمی نقد وبررسی تیم موردعلاقه خودش عاقلانه ترین کار است فضولی در کار دیگران شایسته یک انسان با فرهنگ نیست.4$
  • غضنفر IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    اینم شده اسماعیل حلالی و مهرزاد معدنچی؛ برخی تماشاچیا با بعضی بازیکنان جوری رفتار میکنند ک طرف از فوتبال بیزار میشه، به جاش همون برخی تماشاچیا از امثال رامین رضاییانی که یک تنه باندازه چند سال حاشیه و محرومیت واسه تیم آورد چنان دفاعی میکنند و سینه چاک که انگار طرف بهترین دفاع راست تاریخ بوده (تاکید میکنم دفاع راست)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی