نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بهمن طهماسبی: ثبت نام علی کریمی مثل ماجرای حجازی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهاجم اسبق استقلال به خبرورزشی گفت: آنالیزورهای تیم نیز باید عملکرد بهتری از خود ارائه دهند تا محمود فکری بیشتر از نقاط ضعف و قوت حریفان اطلاع پیدا کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بهمن طهماسبی مهاجم اسبق استقلال با انتقاد از ساختار دفاعی استقلال، خط میانی تیم را نیز فاقد خلاقیت لازم می‌داند و معتقد است فکری باید بدون توجه به حاشیه‌ها به دنبال تثبیت صدرنشینی پسران آبی باشد. با هم صحبت‌های بهمن طهماسبی را می‌خوانیم:

استقلال و سایپا را چطور ارزیابی می‌کنید؟
دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند که در این میان سایپا منطقی‌تر عمل کرد و مزد تلاش و منطقی بازی کردن خود را با کسب ۳ امتیاز گرفت. استقلال اگرچه با ترکیبی نزدیک به بازی تراکتور وارد میدان شد و پرس از بالا را در دستور کار قرار داده بود اما متأسفانه خلاقیتی که باید، نزد هافبک‌ها به چشم نیامد و این موضوع باعث شد کار به شکل مطلوب دنبال نشود. در جناحین وریا عملکرد بدی نداشت اما محمد نادری خوب کار نکرد.

اما مشکل فقط ناآماده بودن محمد نادری نیست.
بله، استقلال در محوطه جریمه خود نیاز به کار و تمرین بیشتر دارد و تمام تیم‌ها سعی در ضربه زدن به استقلال از این ناحیه دارند. به اعتقاد من فارغ از اینکه ساختار دفاعی تیم باید اصلاح شود، آنالیزورهای تیم نیز باید عملکرد بهتری از خود ارائه دهند تا محمود فکری بیشتر از نقاط ضعف و قوت حریفان اطلاع پیدا کند.

سرمربی استقلال پس از بازی از ناراحتی عده‌ای از صدرنشینی استقلال سخن گفت. تا چه میزان با حرف‌های او موافقید؟
خب من نمی‌دانم منظور فکری چه افرادی هستند. کاش ایشان شفاف‌تر درخصوص این ماجرا سخن می‌گفت اما آنچه باید صورت گیرد، یکدلی و تلاش همه تیم برای حفظ صدرنشینی است و معتقدم سرمربی استقلال نیز بدون توجه به حاشیه‌های اینچنینی باید به دنبال کارهای فنی و نتیجه‌گیری در بازی‌های آینده باشد. همانطور که در چند هفته گذشته توانستند به رغم انتقادها عملکرد مناسبی در بُعد نتیجه‌گیری داشته باشند حالا نیز باید با عزمی راسخ به دنبال اثبات شایستگی‌های استقلال بوده تا افراد منظور نظر محمود فکری تیرشان به سنگ بخورد.

از علی کریمی یاد کردید. نظرتان درخصوص نامزدی او برای ریاست فدراسیون فوتبال چیست؟
اینکه یک فوتبالی در رأس فوتبال کشور قرار بگیرد، اتفاقی است که باید از آن حمایت شود چرا که این افراد از تمامی زوایای پیدا و پنهان فوتبال باخبرند و می‌توانند کمک شایانی به جامعه فوتبال داشته باشند. علی کریمی هم اگر آمد، قطعاً با مشاوران و همکاران کاربلد خود می‌تواند منشأ اثر برای فوتبال باشد اما کاندیداتوری او مرا یاد نامزدی ناصر حجازی فقید انداخت. آنجا که مقابل دوربین‌ها گفت من می‌دانم شانسی برای ریاست جمهوری ندارم اما فقط خواستم به سیاسیون تفهیم کنم همانطور که من نباید در حوزه کارهای سیاسی ورود کنم، افراد سیاسی نیز نباید وارد تصمیم‌گیری‌های فوتبال و ورزش شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    آخ روح ناصر خان و منصور خان شاد . بدبختی ما بعد از رفتن این دو نفر شروع شد . اون موقع کسی جرات زیرابی رفتن نداشت و اگر هم زیرابی میرفت این دو بزرگوار بخاطر تاج رسواشون میکرد
  • اکبر معراجی IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    ایول آقای طهماسبی...توج ونظر همه مردم شریف رو جلب میکنم به منش بزرگ حجازی کبیر که واقعا بزرگ بود ودرد امروز فوتبال ما رو به همگان میگفت اما دریغ ازتوجه مسوولان... حیف شد حجازی همیشه زنده نام ازمیان ما رفت...روحشون شاد...من جای مسولان ورزش بودم مصاحبه های ناصرخان همیشه زنده نام را منشوراخلاقی فدراسیون ها میکردم....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی