نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
نخستین جلسه هیئت مدیره پرسپولیس در حضور یحیی گل محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره پرسپولیس اولین نشست خود بعد از معرفی اعضای جدید را امروز (سه‌شنبه) برگزار کرد.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ هیئت مدیره پرسپولیس اولین نشست خود بعد از معرفی اعضای جدید را امروز (سه‌شنبه) برگزار کرد.

این در حالی بود که جعفر سمیعی، پیش از این در مقام مدیرعامل در جلسات حضور داشت.

در این جلسه که با حضور یحیی گل محمدی سرمربی تیم نیز همراه بود، سمیعی به معارفه سیدمجید صدری، عضو جدید تیم مدیریت باشگاه پرداخت. صدری با مصوبه مجمع عمومی باشگاه روز گذشته به اتفاق جعفر سمیعی به عنوان اعضای هیئت مدیره معرفی شدند.

در این نشست محمد فیاض و غلامعباس محمدعلیپور، دیگر اعضای هیات مدیره نیز حضور داشتند. یحیی گل‌محمدی برای دقایقی در بخش ابتدایی نشست هیات مدیره شرکت کرد.

هیات مدیره در جریان این ملاقات ضمن اعلام حمایت و اعتماد خود نسبت به کادر فنی، با توجه به شرایط حساس موجود، بر تسریع در انجام امور و اخذ تصمیم‌های مربوط به پشتیبانی از تیم تاکید کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش CH ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    هرکس با فساد دلالیسم مقابله کنه یحیی دشمنشه!!
  • mohsen IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    یحیی باید بدونه ثبات در تیم یکی از چیزهایی بود که در این سالها در قهرمانی ها که پرسپولیس کسب کرد بسیار اثر گذار بود یحیی باید بدونه تغییر زیاد در یک تیم هماهنگی اون تیم رو کم می کند و پرسپولیس فقط با جذب یک مهاجم خوب یک دفاع وسط,مطمئن و یک هافبک بازی ساز راحت می تونه به کارش ادامه بده و به قهرمانی برسد امید علیشاه یکی از بهترین های تیم هست و یحیی باید به انصاری و آریا اعتماد کنه تیم از نظر بدنسازی بنظرم مشکل داره چون سعید آقایی و چندتا از بازیکن ها در بازی برابر آلومینیوم نفس کم آورده بودند این نشان می دهد که تیم تمرینات کمی داشته یا تمرینات رو بعضی از بازیکن ها جدی نمی گیرن یحیی از نظر فنی مربی خوبی هست برانکو و کالدرون در تمرینات جدی بودن یحیی به نظرم اون جدیتی که برانکو و کالدرون داشت رو نداره یحیی نباید همه چیز رو به شوخی بگیره برانکو حتی در زمان خوب بودن تیم هم هنوز راضی نبود و از تیم می خواست که بیشتر تلاش کنند و در تمر ینات جدی باشند نظم و جدیت در تمرینات یکی از عوامل موفقیت تیم هست و یک بازیکن در تلاش در تمرینات به آمادگی لازم می رسد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی