سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
۱۰ |
۴
هروویه میلیچ و استقلال توافق کردند
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد هروویه میلیچ برای امضای قرارداد جدید به تهران سفر می‌کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال تهران اعلام کرد هروویه میلیچ با این تیم روی مدت و مبلغ معین برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است و به همین منظور راهی تهران می‌شود.

حجت نظری در این خصوص گفت: باتوجه به اینکه هم ایشان مدنظر داشت که قراردش تغییر کند و هم عملا چیزی خیلی به پایان قراردادش نمانده، بنابر این شد که قرارداد جدیدی را تعیین کنیم و باتوجه به اینکه ایشان بازیکن ماست عملا قراردادش به عنوان بازیکن جدید شناخته نمی‌شود، صرفا تمدید است.

به خاطر طلب از استقلال رفته بود اما به دنبال قرارداد جدید است؟ نظری در پاسخ به این سوال گفت: اجازه بدهید وقتی ایشان خودش به ایران بازگشت در این خصوص صحبت کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • خسروانی عاشق واقعی تاج IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    مصاحبه مدیران استقلال درباره تمدید و ماندن استراماچونی. تیام . پاوتسی و چپاروف را بخوانید تا بفهمید دوباره دارن دورغ میگن
    • تا ابد سرخ RO ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      يه مدت توي ديد نباش،،آبها كه از آسياب افتاد،برميكردي! باشه بابا،،شما زرنك،و باهوش،مردم و خلق الله هم قاق! اينكه دويينك يه بازيكن بود،ماست مالي كردنش از دوييينك دسته جمعي يه تيم كه سختر نبود،از ماست مالي،ترميناتور در مهرآباد سختر نيست كه،از ماست مالي كردن،قرارداد،مظاهري و مهدى يور و بابك مرادي و بلبلي و وفكري سخت تر نسيت كه! خداييش اين تيم كيسه خيلي قويه،،كارهايي ازش برمياد،كه بارسا و سيتي هم از انجامش عاجزن!! طرف هموني نسيت كه ميكفت با فكري،فوتبال داشت يادم ميرفت!!? دو هفته تحقيق كرد ديد بارسا و رئال و سيتي هم متد تمريناشون رو از كيسه الكو برداري ميكنن!!? سؤال آخر خبرنكار همه جيز رو خوب روشن ميكنه: ايني كه واسه عدم دريافت مطالباتش يهو ول كرد رفت،،الان واسه تمديد به توافق رسيده!!خخخخ حسرت و عقده يه دهه اي جام نكرفتن كيسه،، فوتبال ايران رو به لجن كشيده..ملت درجريان باشيد مجيدي،ميخاست در اوج خداحافظي كنه،يه شبه تصميم كرفت وسط بازيها از فوتبال خداحافظي كنه،اينم،به خاطر عدم دريافت مطالباتش يهو يه شبه از ايران رفت،الانم يه شبه تصميم كرفت تمديد كنه،مديونيد اكه كلمه دويينك به ذهنتون خطور كنه!
  • مولر از برلین ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    دیروز اصل مطلب را نوشتیم. به مذاق عده ای خوش نیامد. سیاست ورزش این هست که با خارجی ها قرار داد نبندد . و از انکه ملیچ خواستار پول زیاد بود . فیلم خوبی بازی کردند . با ذهن هوادار!! و با قرارداد بالا تمدید شد. تیمی که نمی تواند حقوق ماهیانه 35 هزار تومان ملیچ را بدهد. چطوری قرار داد هنگفتی را گردن می گیرد . اصل مطلب ایت هست که باشگاه استقلال به پول هنگفتی وصل هست . فقط خواستن با این شلوغ کاری اعتراض سایر تیم ها بسته شود . پرسپولیس در بی پولی مطلق.و بدهی فیفایی دست پا می زند. انوقت استقلال در ناز نعمت . این هست تیم خواص! پول استرا هم اماده . ولی پول برانکو قرض گرفته شده!
    • لیگ مهندسی مسعود US ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
      دارن با زمینه سازی واسه بازیکن قرارداد داشتمون جاده رو صاف میکنند واسه قرارداد 800 هزار دلاری ترابی تا مثلا بگن این به اون در خیلی راحت و آسوده حالا تا دوازدهم اگه این خبر درست نشدباید در زمره عجایب هفت گانه قرارش داد
  • ویتوریا IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    چه زود توافق کردین .میزاشتین ۲۴ ساعت از اولتیماتومش بگذره بعد ، فردا همه بازیکنا اولتیماتوم میدن .
  • مجهول الهویه IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    مبارکتون باشه ولی خدایی این پولا رو از کجا میارید ؟ بگید بلکه ما هم یاد بگیریم.
  • ناشناس US ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    قشنگ با زرنگی دوپینگ و کثافتکاری جمع وجور کردند اما این زنگ زده بازم زنگ می زنه
  • کردستانی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    تیم سید سه آسیا چه پولایی خرج می‌کنه خدا بده برکت
  • لنگیون IR ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    احسنتم
  • کی روش IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    مبارک استقلالی ها،بخدا من که دوست دارم رقبامون قوی باشن ،چون اینجوری قهرمانی وموفقیت میچسبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی