نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آنتونیو کونته: دربی همین است، درگیری دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنتونیو کونته سرمربی اینتر می‌گوید درگیری در دیداری مثل دربی طبیعی است، چرا که این بازی مثل این نیست که در پارک قدم بزنند!

خبرورزشی/ جام حذفی ایتالیا؛ اینتر موفق شد با استفاده از حواشی ایجاد شده در دیدار مقابل میلان به بازی برگردد و در نهایت دقیقه آخر برد ۲ بر یک را با کاشته زیبای کریستین اریکسن رقم بزند.

آنتونیو کونته درباره درگیری روملو لوکاکو با زلاتان ایبراهیموویچ بیان کرد: «این دربی است، نه قدم زدن در پارک! برای هر دو تیم اجتناب‌ناپذیر بود که تنش را حس نکنند، به همین دلیل می‌خواهیم این برد را به هواداران‌مان تقدیم کنیم، به خصوص آنهایی که در مسیر حرکت اتوبوس‌مان به سمت ورزشگاه آمدند و ما را تشویق کردند. می‌خواهیم این شادی را با آنها سهیم شویم.»

کونته درباره شرایط بازی هم گفت: «میلان تیم بسیار باکیفیتی است، اما حتی زمانی که دو تیم در تعداد نفرات برابر بودند، موقعیت‌هایی برای تغییر اوضاع به سود خود داشتیم. نتیجه بازی تا زمانی که ما به گل برتری برسیم، عادلانه نبود. دوباره در این بازی موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما نتوانستیم به اندازه کافی آنها را تبدیل به گل کنیم که باید روی این موضوع تأمل کنیم. باید مقابل دروازه رقبا مصمم‌تر باشیم و نمی‌توانیم اینطور به کارمان ادامه دهیم یا اینکه در بازی‌هایی که شایسته‌ای نیستیم به پیروزی برسیم.»

بیشتر بخوانید: در درگیری زلاتان ایبراهیموویچ و روملو لوکاکو چه حرف‌هایی رد و بدل شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی