نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
برنامه ۹ دیدار هفته ششم لیگ ۲/ بازی‌های دشوار در انتظار مدعیان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هفته ششم مسابقات لیگ ۲ که از دیروز با برگزاری ۵ دیدار آغاز شده بود، امروز با انجام ۹ بازی‌ باقی‌مانده به پایان خواهد رسید.

خبرورزشیلیگ آزادگان؛ از ۹ بازی امروز ۲ دیدار مربوط به گروه نخست است که طی آن سپیدرود رشت در خانه به مصاف فولاد نوین اهواز خواهد رفت و با توجه به شرایط میزبانی و همچنین اوضاع نامساعد فولاد، شانس نماینده نام‌آشنای رشت برای کسب ۳ امتیاز بسیار بیشتر از حریفش است. در دومین بازی این گروه هم شهرداری بندرعباس که بدون امتیاز است در خانه به مصاف مس نوین کرمان رده نهمی خواهد رفت. 

اما در ۷ بازی مربوط به گروه دوم، ابتدا باید به بازی صدرنشین اشاره کنیم که به بابلسر سفر خواهد کرد تا مقابل تیم شهدای این شهر که هفته گذشته اولین شکستش را تجربه کرد، برود و با توجه به بازی در خانه حریف و همچنین قدرت نماینده بابلسر امکان کسب کامل امتیازات برای مس شهربابک کمی دور از ذهن خواهد بود. 

نفت امیدیه رده دومی هم در خانه باید از تیم عقاب پذیرایی کند نماینده تهران که در هفته گذشته اولین بردش را با زدن اولین گلش جشن گرفت، قطعاً بازی سختی را در خانه حریف پیش‌رو  دارد ولی روحیه خوب این تیم و کسب اولین برد آنها شاید بتواند مشکلات زیادی را برای نفت امیدیه رده دومی ایجاد کند. 

در سومین بازی این گروه نیروی‌زمینی که بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر را به صورت زمینی به بوشهر سفر کرده، باید مقابل تیم شاهین بندر عامری قرار بگیرد. سربازان نیروی زمینی که این روزها روی دور نتیجه‌گیری قرار دارند، انگیزه زیادی دارند تا با کسب ۳ امتیاز این بازی و البته بازی‌های دشواری که تیم‌های اول و دوم پیش‌رو دارند بتوانند صدر جدول را از آن خود کنند اما در این میان بازی در خانه حریف کار آنها را دشوار خواهد کرد. در دیدار بعدی تیم رده چهارمی شمس آذر قزوین به بوکان می‌رود تا مقابل سردار قرار بگیرد، سرداری که در عین ناباوری نتایج مطلوبی نگرفته و این ناکامی منجر به جدایی حسین خطیبی از این تیم شده است. البته سرداری‌ها که همیشه از حمایت هواداران پرشمار خود حتی در این روزهای کرونایی برخوردار هستند، می‌توانند لقمه گلوگیری برای حریف قزوینی خود باشند. 

بازی بعدی در یزد انجام خواهد شد و شهید قندی این شهر به مصاف پاس همدان خواهد رفت. در حال حاضر هر دو تیم در میانه جدول قرار دارند و برای کسب ۳ امتیاز و رسیدن به رتبه‌های بالاتر تلاش می‌کنند. دربی شهرداری‌ها بازی ششم این گروه است و طی آن شهرداری بم و شهرداری ماهشهر در حالی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که میزبان قعرنشین است و اوضاع خوبی ندارد ولی در سوی مقابل شهرداری ماهشهر نسبت به آنها شرایط بهتری دارد ولی آنها هم تا به الان نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. 

و بالاخره در آخرین بازی امروز و این گروه تیم میلاد مهر تهران که با تغییراتی در کادر فنی‌اش روبه‌رو شده، به مصاف اترک بجنورد خواهد رفت. فعلاً هر دو تیم تقریباً از نظر امتیازگیری شرایط مشابهی دارند ولی میزبان هفته قبل باخته و مهمان پیروز شد تا از روحیه بهتری برخوردار باشد. زمان و مکان بازی‌های امروز به شرح زیر است:  

۱۴:۰۰: سپیدرود رشت - فولاد نوین اهواز (سردار جنگل رشت)
۱۴:۰۰: شهرداری بندر عباس - مس نوین کرمان (خلیج ‌فارس بندرعباس) 
۱۴:۰۰: میلاد مهر تهران - اترک بجنورد (کشوری تهران)
۱۴:۰۰: سردار بوکان - شمس آذر قزوین (خاتم‌الانبیا بوکان)
۱۴:۰۰: شاهین بندرعامری - نیروی‌زمینی تهران (شهدای اهرم تنگستان)
۱۴:۰۰: شهرداری بم - شهرداری ماهشهر (متعاقباً اعلام می‌شود)
۱۴:۰۰: شهید قندی یزد - پاس همدان (نصیری یزد)
۱۴:۰۰: شهدای بابلسر - مس شهر بابک (علیزاده بابلسر)
۱۴:۰۰: نفت امیدیه - عقاب تهران (شهدای نفت امیدیه)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی