نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
۳ |
۵
وقتی علیرضا بیرانوند روز به روز محبوب‌تر می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا بیرانوند این روزها عملکرد خوبی در آنتورپ از خود به نمای گذاشته و توانسته دل هواداران این تیم را به دست بیاورد.

خبرورزشی/ لژیونرها؛ علیرضا بیرانوند برای رسیدن به ساحل آرامش روزهای بسیار سخت و پرتلاطمی را سپری کرد. بیرو که با کلی امید و آرزو راهی قاره سبز شد طی ماه های قبل نتوانست خودی نشان دهد و همه اتفاقات هم طوری رقم می خورد تا او برای رسیدن به هدفش و فیکس شدن در آنتورپ زمان زیادی صبر کند. بعد از جدایی ایوان لکو که علاقه زیادی به علیرضا نداشت آمدن فرانکی فرکائوترن به عنوان سرمربی جدید آنتورپ ورق را برگرداند و بیرو گلر شماره یک تیمش شد.

علیرضا در ٥ بازی اخیر موفق شد ٣ بار کلین شیت کند و اماری به مراتب بهتر از جان بوتز که پیش از این درون دروازه قرار می گرفت ثبت کرد. رقیب فرانسوی بیرانوند که فعلا مصدوم است در تعداد بازی های به مراتب بیشتر کمتر از علیرضا کلین شیت کرد. علیرضا که سه شنبه شب در ترکیب ثابت تیمش مقابل یوپن قرار گرفته بود در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش عملکرد بسیار خوبی داشت و ضمن بسته نگه داشتن دروازه تیمش چند موقعیت خوب را از حریف گرفت و با کسب امتیاز 8/2 بهترین بازیکن زمین شد.

به نظر می رسد علیرضا بعد از پشت سر گذاشتن روزهای سخت و مصدومیت اعتماد به نفسش بالاتر رفته و همان علیرضایی شده که همه ما می شناختیم و تیم ملی به او نیاز دارد. سرمربی جدید آنتورپ هم بعد از درخشش علیرضا در آخرین بازی تیمش به تمجید از گلر ایرانی خود پرداخت و اعلام کرد بیرانوند یک دروازه بان با کیفیت و مطمئن است. همچنین هواداران آنتورپ که شاید در چند ماه گذشته ارتباط خوبی با علیرضا نداشتند حالا حسابی از بیرو تعریف می کنند و به نظر می رسد علیرضا بین آن ها روز به روز محبوب تر می شود. هواداران آنتورپ بعد از بازی مقابل یوپن در فضای مجازی حسابی از علیرضا تعریف کردند و با مقایسه امار کلین شیت های بیرانوند  و گلر فرانسوی معتقد بودند علیرضا بسیار با کیفیت تر است. تیم ملی ما فروردین ماه بازی های بسیار حساسی در مرحله مقدماتی جام جهانی پیش رو دارد و قطعا درخشش و آمادگی گلری مثل بیرانوند بهترین خبر برای اسکوچیچ و هواداران تیم ملی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    هر جای فوتبال دنیا سخن افتخارآفرینی یک ایرانی باشد، نام یک پرسپولیسی میدرخشد.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    تعداد تماشاگران لیگ درپیتی بلژیک از تعداد هواداران ذوب آهن اصفهان هم کمتره !
  • ناشناس DE ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    خدار و شکر وگرنه باید مهشید تحمل می کردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی