پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
۰ |
۰
سعید آذری: تمرینات جواد نکونام فوق‌العاده است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: آنچه ما را امیدوار می‌کند این است که یک گروه سخت‌کوش و دارای امکانات خوب هستیم و مربی مان نیز به قواعد بین المللی کاملاً آشنا است.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ سعید آذری درباره مصاف فولاد با العین در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید: «العین یکی از بهترین تیم های امارات است که دو سال پیش تا فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش رفت. تیم های زیادی از کشور ما مقابل العین بازی کرده اند و زمانی که خود من در ذوب آهن بودم، سه بار با العین بازی کردیم که دو بار به تساوی رسیدیم و یک بار متحمل شکست شدیم. در مجموع این تیم، متمول، قدرتمند و دارای امکانات فوق العاده است.»

ادامه حرف‌های مدیرعامل فولاد خوزستان را بخوانید: «با این شرایط باید به جنگ غول های غرب آسیا برویم که همگی پول دار و با امکانات فوق العاده هستند و بر این اساس نیز از همان ابتدا یک جدال نابرابر خواهیم داشت که پیروز شدن در آن دیدارها سخت است. اما آنچه ما را امیدوار می کند این است که یک گروه سخت‌کوش و دارای امکانات خوب هستیم و مربی مان نیز به قواعد بین المللی کاملا آشنا است. بازیکنان ما کم کم در حال رسیدن به شکل خوب فصل قبل هستند. همچنین یکی از دلایلی که فولاد تا این جای کار کمی فراز و نشیب داشته این است که بازیکنانی که امسال به ما اضافه شدند با روش تمرینی نکونام آشنا نبودند زیرا روش تمرینی نکونام خاص و در ایران منحصر به فرد است و هماهنگ شدن بازیکنان جدید زمان بر است. فکر می کنم تا بازی با العین بازیکنان مان به هماهنگی لازم برسند و با تکیه بر بازیکنان وطنی از حیثیت فوتبال ایران، خوزستان و فولاد دفاع خواهیم کرد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی