پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها کرکری‌های ۱۴۰۰ را استارت زدند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند که طبق معمول کری‌خوانی‌های هواداران پرسپولیس و استقلال در این مورد هم ادامه دارد.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ از دیروز ظهر که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا انجام شد، کرکری هواداران پرسپولیس و استقلال هم آغاز شد. سال‌ها قبل که استقلال قهرمان آسیا و پرسپولیس قهرمان جام حذفی آسیا شدند، کرکری‌هایی شکل گرفت که جالب بود. مثلاً پرسپولیسی‌ها می‌گفتند استقلال با بردن امثال اندونزی به فینال آسیا رسید و استقلالی‌ها می‌گفتند شما در خود فینال جام حذفی نماینده بحرین را بردید. این کرکری‌ها که بعضاً شیرین هم هست، تا همین دیروز هم ادامه داشت و با قرعه‌کشی دور جدید لیگ قهرمانان آسیا، شدت گرفت. این‌بار گروه آسان پرسپولیس و همگروهی با گوای هندوستان سوژه شد. بازیکنان استقلال در تمرین می‌گفتند انگار خود یحیی قرعه را برداشته و هواداران استقلال هم قرعه آسان پرسپولیس را سوژه کرده و نوشتند الان سیدجلال می‌گوید عده‌ای نمی‌خواهند ما در آسیا از گروه‌مان صعود کنیم! از آن‌سو هواداران پرسپولیس نوشتند استقلال و گوای هند هر دو در سید ۳ بودند اما استقلالی‌ها از صبح دارند تیم هندی را مسخره می‌کنند!

پرسپولیس در ۴ سال گذشته ۲ بار به فینال آسیا رسیده ولی استقلال ۷، ۸ سال پیش فقط یک بار به نیمه‌نهایی رسید که آنجا باخت. در واقع قهرمانی آسیا حسرت پرسپولیسی‌ها بوده ولی خب آنها در سال‌های اخیر تنها آبروی فوتبال ایران بوده‌اند. در عوض استقلال هنوز با ۲ قهرمانی، ۲ نایب‌قهرمانی و ۳ عنوان سومی پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا محسوب می‌شود اما از وقتی جام باشگاه‌های آسیا به لیگ قهرمانان تغییر نام داده، آنها توفیقی به دست نیاورده‌اند. دیروز پرویز مظلومی در واکنش به قرعه نسبتاً سخت استقلال گفت اگر آنها ستاره‌های بزرگی دارند، ما هم استقلال هستیم اما خب با این حرف‌ها هیچ تیمی در آسیا موفق نمی‌شود و آنچه مسلم است، استقلال (مثل پرسپولیس) حتماً باید برای بازی‌هایی که از اواخر فروردین ۱۴۰۰ آغاز می‌شود، تیمش را تقویت کند. فصل گذشته که استقلال پرمهره‌تر بود، به پاختاکور باخت. البته آنها نتوانستند از نفرات جدیدی که گرفته بودند، استفاده کنند و چوب اختلافات سعادتمند و مجیدی را هم خوردند به طوری که تیم با مجید نامجومطلق به آسیا رفت!

 کرکری آسیای ۱۴۰۰ از دیروز در فضای مجازی آغاز شد و مسلماً با شروع مسابقات شدت هم می‌گیرد. اگر از یکسری توهین‌ها بگذریم (که به هیچ‌وجه قشنگ و قابل دفاع نیست) باید گفت کلیت ماجرا جذاب است. اینکه استقلالی‌ها حریف هندی پرسپولیس را سوژه کردند و پرسپولیسی‌ها گفتند استقلال و گوای هند در یک «سید» بودند، هیجان قرعه‌کشی را بالا می‌برد. هیجانی که می‌تواند به جذابیت بیشتر لیگ قهرمانان آسیا کمک کند. البته فولاد و تراکتور هم کار سختی در آسیا دارند و فولاد حتی باید در پلی‌آف با العین امارات بازی کند. سختی کار امسال وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم برخلاف سال‌های گذشته همه تیم‌های دوم گروه‌ها به مرحله بعدی صعود نمی‌کنند و نمایندگان ایران اگر می‌خواهند خیال هواداران خود را راحت کنند، حتماً باید سرگروه شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    خوشحال ترین و ناراحت ترین تیم از این قرعه کشی الهلال عربستانه. از یک طرف خوشحال هستن که به استقلال نخوردن چون استقلال تنها تیمی تو تاریخ آسیا هست که 4 بار پشت سرهم الهلال عربستان رو شکست داده که پرافتخارترین تیم قاره آسیاست. عربستانی استقلال رو غول آسیا می دونن البته این افتخار 4 بار شکست متوالی از استقلال نصیب پرسپولیسیا هم شده که به اصطلاح استقلال مقابل هر دو تیم پوکر کرده و پوکر واقعی به این میگن. از یک طرف هم، الهلالی ها بسیار ناراحت هستند که چرا به پرسپولیس نخوردند چون آخرین بار با 6 گل پرسپولیس رو درهم کوبیدند و با گل هایی که عمر خربین به لنگیا زد آقای گل آسیا شد.
    • شکارچی تاریکی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      دقیقا !! پیشکسوتان عربستان مثل محمد الدعایه و خبرنگارانی مثل سعد الحارثی استقلال رو. خوب میشناسن... استقلال و الهلال دربی آسیاست... البته استقلال در بازی های رو در رو با این تیم موفق تر از الهلال بوده! الهلال باشگاه بزرگی هست... فقط هواداران افراطی داره که خودشون رو کوچیک میکنن! وگرنه الهلال با اصالته
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      عمر خریبین یادتون نره تو الوحده ست و احتمالا همگروه بشین خخخخخخخخخخ
    • شنبه های سیاه لنگ IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      کاملا با شکارچی موافقم! الهلال با شخصیت و با اصالته... منتها طرفدارای این تیم گول جماعت لنگی رو خوردن! هواداران الهلال به خاطر باخت النصر از خود بیخود شدن...و این برای تیمی مثل الهلال زشته
    • مانی IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      استقلالیها از الان میرن تو پیچ گوای هند و بهشون میگن پرسپولسیها گوشت گاو میخورن تا عصبانی و متحد شون کنن
    • کیسه مافیا ورزش IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      من مدت هاست فکر میکنم ما یه هافبک خوب کم داریم بهترین گزینه برای تیممون پیام صادقیان هست.... او یک ستاره بوده.. واقعا بهش نیاز داریم..
    • تیم مظلوم لنگ IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      مانی ناموسا خودت متن خودتو بخون خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • Blue Love IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      مانی جان! سوتی وحشتناکی دادی.... حالا حالا ها جمع نمیشه خخخخخخخخخخخخ
    • Blue Love IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      جناب مانی الکی متن رو عوض کردی!! اصلشو بگو پسر خوب خخخخخخخخخ
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      کار پرسپولیس برای صعود از گروه مرگ با حضور گوای هند به اما و اگر کشیده می شه.
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    سخت ترین گروه و گروه مرگ، گروه پرسپولیس با حضور گوای هند است.
    • Blue Love IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      اگه از نظر لنگیا قهرمانی استقلال تو آسیا معتبر نیست... پس قهرمانی تیم ملی در آسیا هم معتبر نیست چون اونموقع هم بازی ها با شرایط خاص و تیم های کم برگزار شده!!
    • sohrab IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      خطاب ب blue love وسایر دوست‌اس‌دق‌لالی هایی که تنها افتخار جعلی‌شون(مث بقیه عناویک قلابی‌شون) چهارجانبه امجدیه‌ والبته جشن تولدهای بازیکناشونه، بعله درسته دوست عزیز، اون قهرمانی‌ها هم درحال حاضر برای ایران نه شانی در آسیا آورده ونه جایگاه ومنزلتز قهرمانی‌های مربوط ب سالیان دور در خوش‌بینانه‌ترین حالت زمانی قابل اعتناست که که تا زمان حال تداوم داشته باشه کدام طرفدار منطقی‌ای هست که بیاد و فینالیست دو دوره از چهار دوره اخیر تورنمنت باشگاهیه قاره‌،رو با تیم بی‌افتخارش که‌نهایت افتخارش صعود یک‌دوره درمیان از مرحله گروهیه همان تورنمنت هست در یک سطح قرار بده،؟ بگذریم ازینکه اگه الطاف وامدادهای حکومت در راه کسب سهمیه_فساد نمی‌بود اجازه حضور در این تورنمنت رو هم نمی‌تونستید بدست بیارید.
  • مولر از برلین DE ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    در اسیا ما گروه اسان و سخت نداریم . همه تیم ها اکثرا منتخب لیگ های کشور خودشان هستند. در اسیا حرف اول را امکانات و پول می زند.!! تیمی که پول دارد . با خرید دو سه بازیکن بین المللی موفق می شود!! با این نفراتی که چهار نماینده ایرانی دارند . کار تراکتور و پرسپولیس سخت هست . ولی استقلال و فولاد نفرات خوبی از لحاظ بازیکن دارند ولی کادر فنی با تجربه ندارند.. کلا تیم های ایرانی در اسیا کاری نمی توانند بکنند . و هر از گاهی جرقه زده می شود.. پرسپولیس دو بار فینال رفته هر دو بار چوب مدیریت را خورد . و از یک قدمی جام برگشت . سال اول اش قضیه طارمی پنجره بسته..که مدیریت برای ما پخته بود سال دیگر عدم تمدید با بازیکنان که ترابی علیپور شجاع... را مفتی از دست داد... کلا فوتبال ما از اسیا عقب هست!!
  • شکارچی تاریکی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    استقلال سومین تیم پرافتخار آسیاست و گروه مرگ و زندگی براش فرقی نداره.... اصلا به خاطر استقلال اسم این گروه گروه مرگه! ما با شفر الهلال با اون قدرت رو سه بار بردیم.. الاهلی چیزی نیست.. الشرطه هم ضعیفه.. فقط الدحیل خطرناکه... من شک ندارم صعود میکنیم
    • صائقه آبی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      4فینال آسیا و 2 قهرمانی باعث شده استقلال لقب غول آسیا رو بگیره....
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    والا کیسه با علی کریمی و... هم زورش به پاختاکور نرسید امسال که دیگه بدتر استقلال خلا علی کریمی رو داره و کار راحتی برای صعود نداره و ان شا الله به خاطر خیانت ها و کامنت ها برای آتو دادن دست ای اف سی در محروم کردن عیسی آل کثیر بدون امتیاز در گروهش آخر شه تا سزای حسادت رو ببینه برای تراکتور و فولاد آرزوی موفقیت داریم ولی امیدوارم قانون منع جذب بازیکن خارجی برداشته شه چون مثلا من فکر می کنم دفاع وسط خوبی مثل شجاع توی ایران پیدا نمیشه یا استقلالی ها می دونن هافبکی به خلاقی علی کریمی در حال حاضر داخل لیگمون نیست ضمنا یک نکته من کل توییتر سایت گل رو زیر و رو کردم هیچ خبری از اون عکس معروفی که کیسه کشا بابت قهرمانی امجدیه بهش می نازن نبود -:-:)))))))))))
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      جناب ستارگان سرخ لطفا تا مرحله گروهی از یحیی حمایت کنید . اکر یحیی در آسسا نتیجه نگرفت و از گروه صعود نکرد . خود من دست از حمایتش بر می دارم . شما فقط تا بعد از مرحله گروهی از یحیی حمایت کنید
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      کیسه مافیای عزیز مگه میشه پرسپولیسی که چهارسال پشت سرهم قهرمان شده باید لیگ امسال رو مثل آب خوردن قهرمان شه نه که نهم جدول باشه !!! نیکو کواچ بایرن رو یادت باشه وقتی پنج تا از اشتوتگارت خورد اخراج شد و هانسی فیلیک سرمربی بایرن‌شد بایرن‌با این تغییر نه تنها قهرمان بوندس‌لیگا شد که حداقل انتظار مدیران بایرنه بلکه ‍یو سی ال رو فتح کرد !!! ثانیا مگه این هوادار می تونه به کمتر از قهرمانی آسیا قانع شه ما مربی می خوایم که بدون بهانه جویی و با تمرکز روی مسائل فنی ما رو قهرمان آسیا کنه لیگ که حداقل انتظار منه اینکه زدن تیم رو ترکوندن قبول ولی پهلوان یکی مثل احمد زاده است ! وحید امیری یک خط بیاد عقب تر و آریا برزگر بشه زوج خط حمله با عبدی بازیها رو تا نیم فصل دربیارن ضمنا آسیا روی پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز کرده و همه آسیا از پرسپولیس توقع رقیبی سرسخت و در حد نیمه نهایی آسیا حساب ویژه باز کردن آیا بازی های اخیر پرسپولیس اینو نشون می ده ؟!!! النصر آیا از اخراج ویتوریا مربی که بهترین نتیجه النصر رو در آسیا گرفت ترسید و اخراج نکرد چرا کرد !!! در مجموع یحیی می دونه من هوادار ازش قهرمان آسیا میخوام
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      نگاه کن آقای کیسه مافیا عزیز نمی دونم چرا حس می کنیم کانال های هواداری نماینده ما هوادارها هستن اگه عضوی توی این کانال ها نگاه کن توقع دارن همه پرسپولیسی ها یک جور فکر کنن والا مخالفین رو مسدود می کنن !!!ببین منطق اینه تا یکجایی میشه حمایت کرد آیا مساوی با ذوب آهن توجیهی پشت هست ؟! آیا بردن فولاد اونم درحالی که فولاد دو توپ به تیر زد و یک تک به تک رو خراب کرد قابل توجیه هست ؟! آیا باختن به آلومینیوم قابل توجیه است ؟!‌ببین رسول پناه خیلی تیم رو اذیت کرد ولی قرار نیست کم بیاریم ما نایب قهرمانی آسیا رو داریم همه روی ما حساب ویژه ای باز کردن اما پرسپولیس نایب قهرمان آسیا توی چند بازی اخیر در حد نایب قهرمان آسیا بازی کرده ؟! نه !!! نمی دونم مشکل کجاست استراتژی اشتباه ، ضعف روحی ، روانی اما آقای گل محمدی باید این مسائل رو هرچه سریعتر حل کنه کل آسیا از پرسپولیس می ترسن الان ده هفته که فرصت دادیم کمه ؟!!!! نه !!! پس این مطالبه من هواداره که تیمم همون تیم سابق بشه امیدوارم آقای گل محمدی پرسپولیس رو همون پرسپولیسی کنه که می خوایم یعنی نجیب تر از هوادار پرسپولیس وجود نداره بازم #یحیی -تنها-نیست
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      امیدوارم ادمین جان هرسه کامنت رو همزمان چاپ کنه آقای کیسه مافیا عزیز عزیز دل من که گفتم در حال حاضر داخل ایران هیچ کس بهتر از یحیی برای پرسپولیس وجود نداره واقعا هم نداره اما فکر هم نکن وحید هاشمیان و مهدوی کیا گزینه های بدی هستند ؟!!! دوتا شون سالهاست توی آلمان دارن کار می کنن قطعا کسی که سالهای ساله توی فوتبال آلمان کار کرده قطعا توی ایران جواب میدن چون فرق داره مربی که توی اروپا و بوندس لیگا کار کرده با کسی که توی ایران کلاس رفته !!!‌من مثل تمام پرسپولیسی ها متفق ام دیگه دوران مربیگری علی دایی و استیلی و درخشان توی پرسپولیس به سر اومده پس قطعا با احترام به همشون علی الخصوص آقای استیلی و درخشان مورد قبول من هم نیستن و علی دایی هم می تونه مدیر فنی خوبی باشه برای باشگاه مون باشه حیفه بره اورتون و توی ایران و‌پرسپولیس ازش استفاده نکرد . نکته دیگه هم احتمال اینکه آقای هاشمیان و مهدوی کیا که مربی پرسپولیس شن هم تقریبا صفره ولی اگه بیان من مخالفتی ندارم در غیراینصورت باید از یحیی حمایت کرد چون دیگه بقیه اصلا صلاحیت نشستن روی نیمکت پرسپولیس رو ندارن و امیدوارم آقای یحیی مارو ناامید نکنه
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    لنگ امسالم هیچی نمیشه و مسابقات لنگ در آسیا لحظات شاد و مفرحی رو واسه ما تاجیها به ارمعغان میاره خخخ
    • ارتش سرخ IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      امسال هم؟ ؟؟؟؟؟
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    زمین به شدت گرد است
  • امیر DE ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    استقلال برای تیمای گروهش حکم همون گوا هند بره پرسپولیسو داره
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      لنگیا زیاد خوشحال نباشید.... الوحده اگه پلی آف رو ببره با لنگ همگروه میشه... و ستاره این تیم هم عمر خریبین هست خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      نه استقلال و پرسپولیس هم برن تراکتور تبریز رو با فولاد خوزستان رو داریم نترسید❤️
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    هر کی که پرسپولیسیه دمش گرم ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • نادی الانگ الحکومتی IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    شاید همینجوری بشه
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      بله همینجوریه
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    استقلال سرور پیروزیه
    • شکارچی تاریکی IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      کاملا همینه
  • محمدم تاریکی IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    66666666666
    • شکارچی تاریکی IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      خخخخخخخخخخخ محمدم تاریکی....... ایده خلاقانه ای بود.... نادی اللنگ هم خوب بود
  • فوتبال ایران IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    خخخخخخخخخخححخ ایران ❤️
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    هر کی که پرسپولیس رو داره غم نداره
  • استقلال تاج کبیر IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    سید که مهم نیست گروه مهمه استقلال در گروه قهرمانانه پرسپولیس قلابی هم در همان گروهی که باید باشه گروه بی اسم و رسمها
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    کیسه وگوام هند پیوندتان مبارک.امسال مطمئنا اقای گل اسیا از گروه کیسه بیرون میاد.خخخ خخخ
  • استقلال تاج کبیر IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    پرسپولیس قلابی هم در همان گروهیه که باید باشه گروه بی نام و نشانها
  • استقلال تاج کبیر IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    پرسپولیس قلابی هم در همان گروهیه که باید باشه گروه بی نام و نشانها
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      لابد الهلال هم بی نام و نشانه که با شباب الاهلی و استقلول دوشنبه هم گروه شده -:-:))))))))
  • کی روش IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    حقیقتش ،چون این دوره فقط تیم های سرگروه وسه تیم دوم صعود میکنن،نمایندگان ما باید سعی کنن خودشونو از همه لحاظ تقویت کنن ،تا به عنوان تیم اول از گرو هاشون صعود کنن،هرچند خیلی سخته،ولی نشدنی نیست،امیدوارم هرچهارتیم از گروهاشون صعود کنند ودرآخر یکی از نمایندگان کشورمون قهرمان بشه وطلسم بیست وهشت ساله رو بشکنه
  • آسمان آبی IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    بهتره یه مدت به احترام مهرداد میناوند خدابیامرز کری نخونیم به خدا دنیا به آخر نمیرسه
  • لنگه حکومتی AU ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    خوب دوستان یک قرعه کشی دیگه انجام شد و دوباره لنگه حمام که پارسال با تیمه فروشگاه کورشه عربستان هم گروه شده بود، امسال با تیمه جزایره موز و نارگیله شرقه آسیا هم گروهه. این در حالیه که تاج بزرگ باید با سخت‌ترین تیمهایه آسیا هم گروه باشه. خوب البته برایه قهرمانه آسیا نباید فرقی بکنه که کی تو گروهشه و اصلا تاج متخصصه حذف کردنه تیمهایه برزگی مثله الهلال هست. ولی جالبیه کار اینجاست که در شرایطی نابرابر که لنگ رو قهرمان می‌کنن و همیشه قبل از رفتن به آسیا تقویت میشه، متاسفانه ما وقتی میریم آسیا نه بازیکنه جدید میگیرم و نه میتونیم از بازیکنهایه خودمون استفاده کنیم. مدیر تیم هم که گماشتهٔ بابا مسعوده و اصلا کلا اعتراض تو کارش نیست و خودش مسوله اجرای این چیزا هست. با این وجود اگر تاج بتونه این هافبک‌های صد من یک غاز رو بیرون کنه و چندتا هاف بکه خوب بگیره و دفاع رو هم تقویت کنه با همین تیم میتونیم دوباره قهرمانه آسیا بشیم.
  • محمدم تاریکی IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    خخخخخ محمدم تاریکی ایده خلاقانه ای بود
  • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    شانس پولیس همینه گوای هند ........................... یک دقیقه قهرمانی اسیا افتخار بزرگیه
    • ستارگان سرخ اسیا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      آره همینه
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      دوباره این فیک اومد
  • محمدم تاریکی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    اصلاً فوتبال ایران بدرد نمیخوره
  • ستارگان سرخ ایران IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    اصلاً فوتبال ایران فوتبال نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی