پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰
۸ |
۰
وقتی اشخاص، مهمتر از پرسپولیس و استقلال می‌شوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها مربیان لیگ برتر به جای اینکه درباره مسائل فنی تیم‌شان صحبت کنند، شکست های خود را گردن دیگران می اندازند.

خبرورزشی/ فرهاد اشراقی؛ ۱- مدل مصاحبه‌های مربیان ایرانی خیلی شبیه یکدیگر است. یکی که کلاً تمام داوران تاریخ بشریت را علیه خود می‌داند، دیگری همه چیز را گردن مدیری می‌اندازد که دیگر نیست و سومی مدام حرف از فاصله زمانی بازی‌های تیم حریف می‌زند! حُسن این مدل مصاحبه کردن این است که دیگر لازم نیست شما در مورد مسائل فنی و ضعف‌های آشکار خودتان و تیم‌تان صحبت کنید. هواداران هم که با ۴ تا هشتگ در فضای مجازی ساماندهی! می‌شوند و خلاصه تا مدت‌ها اوضاع بر وفق مرداد است.

۲- پرویز مظلومی گفته اگر تیم‌های همگروه ما پرقدرت هستند ما هم استقلال هستیم و دو ستاره آسیایی داریم! هر سال موقع قرعه‌کشی همین حرف‌ها را می‌شنویم اما ۲۹ سال است که استقلال قهرمان آسیا نشده و ۸ سال است که به جمع ۴ تیم آسیا هم نرسیده! مظلومی حتماً می‌داند که فصل گذشته پاختاکور به راحتی استقلال را در همان مراحل حذفی، حذف کرد.

۳- راستش نمی‌دانم چرا این‌ روزها اسمی از برانکو در صفحات هواداری پرسپولیس نیست. او ۷ قهرمانی برای این تیم آورد اما شما اگر به کانال‌ها و صفحات پرسپولیسی‌ها نگاه کنید انگار آن ۷ قهرمانی را گل‌محمدی آورده است! در استقلال هم اوضاع به شکل دیگری بامزه است و یکسری از هواداران بیشتر از آنکه دنبال منافع تیم باشند تحت تأثیر منافع آدم‌ها هستند. یک زمانی در پرسپولیس همه چیز حول محور علی پروین می‌چرخید ولی بعدها «تیم» مهمتر از اشخاص شد. مشکلی که استقلال همیشه داشته و دارد.

۴- ۶۰ نفر در مورد داوری و برنامه‌ریزی مسابقات و... مصاحبه کرده و بیانیه دادند، تازه فدراسیون یادش افتاده که یک اطلاعیه‌ای صادر کند! به طور کلی سال‌هاست که باشگاه‌ها تهدیدهای فدراسیون فوتبال را شوخی تلقی می‌کنند. درست مثل مربیان که کنفرانس مطبوعاتی را شوخی می‌دانند و هر وقت دل‌شان خواست و هوس کردند به این کنفرانس‌ها می‌روند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه حکومتی IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    از نظر کیسه کش ها و فکری بردهای اونها غیرت و تعصب بازیکنان کیسه و درایت کادرفنی هست در باخت های و مساوی کیسه دیواری کوتاه تر از داوری وزیر و پرسپولیس پیدا نمیشه ولی اگر داوری بازی های کیسه نگاه کنید کیسه صدرنشینی خودش مدیون داوران هستند ولی باز فکری غر میزنه و تاکتیک کیسه در زمین بازی فنی نیست بلکه تاکتیک فشار به داوران هست تا حالا از داوری ها خوب نتیجه گرفتند امیدوارم در ادامه بازی های لیگ نتایج کیسه اراده فوتبالی باشه و نتایج آن در زمین رقم بخوره و دخالت داوری در آن تاثیر نداشته باشه شاهد لیگ پاکی باشیم
    • مولر از برلین DE ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
      لایکی. چون حرف زدن در مورد ارکان فوتبال ما نظارت انظباتی ندارد. همه گالیور شده اند. شاه حسینی بود . و امثال برهانی در مورد داوری حرف می زد کل محروم می کرد!!. الان هر کس در مورد داوری نق بزند هفته بعد هدیه می گیرد.!! برای همین هست داوران ما زیر تیغ انتقاد هستند. ارش برهانی در برنامه زنده گفت حق ما را در برابر الومینیوم خوردند!! در ان بازی استقلال 2بر 0 برد ! و دو پنالتی برای الومینیوم گرفته نشد . ایشان به چی اعتراض داشت.!! کل اشتباهاتی داوری که به ضرر که امیر قلعه نویی در تاریخ فوتبال اش داشت در برنامه نشان دادند.!! ایشان فرمودند. من مظلوم هستم!! این برنامه اگه بی طرف بود . کل منفعت قلعه نویی را هم نشان می داد . الخصوص که در استقلال مربی بوده . امیر قلعه نویی بیشترین منفعت را از داوری برده. برای همین هست که استقلالی ها این نوع بار امده اند . اعتراض کن . هدیه بگیر . !!
    • محمودآرپی جی زن IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      تا اونجایی که ما دیدیم اون 7 قهرمانی رو بابا مسعود اینا برای پرسپولیس آوردن نه برانکو از اون 7 قهرمانی و جام تنها جامی که میشه با ارفاق برای پرسپولیس قائل شد اولین قهرمانی لیگ با برانکو بود(فصل 95-96) یعنی روی 6 جام دیگه اصلا شک روی ناپاکیش نداشته باش (دوتا از اون جامها که بدون بازی هبه شد یعنی آخر ناپاکی )
  • الدوچرخه چی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    دمت گرم اقای اشراقی حرف حساب رو زدی.برعکس دیگر همکارانت در کیسه ورزشی که اکثرا مثل یه هوادار کم سن وسال کیسه احساسی وکور کورانه حرفهای صدمن یه غاز میزنند شما حرف درست وراست وحسینی رو درچندسطر گفتی اما اینا باید بدونیم که این طرز گفتار وکردار این جنابان که صحبتشان رفت تا حالا که خوب جواب داده وهیچ کسی از بابت حرام کردن این فرصتها وامکانات ونفرات وکلا سرمایه های کشور ازایشان بازخواستی که نکرده هیچ تازه طلبکار و منت گذار هم هستند!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    دقیقا من با خبر ورزشی کاملا موافقم متاسفانه توی کانال های هواداری یک چیزی به خورد هوادار می دن ، و توقع هم دارن همه مثل خودشون فکر کنند و اتفاقا اکثرا هم حرفشون رو قبول می کنن و مخالفان هم مسدود می شن !!؛ براتون سوال نیست چرا کانال های هواداری به یحیی یادآوری نمی کنن چرا برانکو تونست پرسپولیس محروم رو قهرمان نیم فصل کنه اما یحیی گل محمدی مدام از نبود بازیکن ناله می زنه ؟! چرا یاد آوری نمیشه خط حمله برانکو در شروع مربیگریش دوتا مهاجم جوان به نام طارمی ۲۰ساله و علیپور ۱۸ساله بود و با همین دومهاجم پرسپولیس با بدشانسی نایب قهرمان لیگ شد و‌ استقلال رو چهارتایی کرد ؟! چرا یحیی گل محمدی که چندین بار از رمضانی استفاده کرده و بی حاصل بوده چرا چند دقیقه فرصت به برزگر نداد شاید مثل طارمی می درخشید ؟!!!! چرا‌ این کانال ها به جای اینکه بگن بعد نه سال می خوان به استقلال جام بدن نمی گن چرا ما خودمون تلاش نمی کنیم تا نگذاریم اینا قهرمان شن !!! این تفکر احسان پهلوان که می گفت احساس می کنیم نمی خوان پرسپولیس قهرمان شه نمایی از تفکر بهانه جویی مربی ماست !!! یا آقای فکری همینطور و....!!!
  • فرزاد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    نویسنده در مورد تیم لنگ هم بنویس که هیچی نمیشه تو آسیا. حسرت قهرمانی تو دلش موند.
  • مسعود IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    شما نظرات هواداران لنگی رو بخونی خنده ت میگیره،دقیقا مثل سرمربی و کاپیتانشون فقط هوچیگری یاد گرفتن،عزیزان شما شیاف تون رو بزنید،شما رو چه به نظر دادن راجب به فوتبال آخه،دیگه کل ایران هم میدونن ک همه ارکان فدراسیون و کمیته داوران و سازمان لیگ و حتی هیات وزرا هم فقط کارچاقکن تیم لنگ هستن،خجالتم خوب چیزیه
  • شمسعلی. US ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    آقای اشراقی استقلالی ها اصلا چند ساله هر انتقادی بهشان می شود مانند ضبط صوت تکرار می کنندکه ما دو ستاره داریم ، دو بار قهرمان آسیا شدیم و چهار بار فینال آسیا را دیده ایم والله اینقدر که اینها به این دو قهرمانی عهد دقیانوس خودشان می اندازند اوروگویه به دو قهرمانی حهان خود در گذشته نمی اندازد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی