نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس| آرزوی مهرداد میناوند برآورده شد/ آشتی‌کنان علی دایی و علی کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهرداد میناوند، امروز به آغوش خاک سپرده شد اما بر سر مزارش شاهد اتفاقی بودیم که رویای او بود: آشتی علی کریمی و علی دایی.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ مهرداد میناوند، امروز به آغوش خاک سپرده شد اما بر سر مزارش دو اسطوره باشگاه پرسپولیس یکدیگر را در آغوش گرفتند. امروز علی دایی و علی کریمی، کدورت‌ها را کنار گذاشته و یکدیگر را در فراق مهرداد میناوند در آغوش گرفتند.

آرزوی مهرداد میناوند برآورده شد / آشتی علی کریمی و علی دایی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شکارچی تاریکی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    این دو نفر که دو سال پیش سر بازی سایپا سپیدرود آشتی کردن!!! شاید هم من اشتباه میکنم
    • حمید علوی CA ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      آقای کریمی و آقای دایی، “مشکلات حل نشده “ و به احتمال زیاد “حل نشدنی” دارن و بنابراین در بهترین حالتش میتونن در حالت جنگ سرد بمونن ولی اینکه فکر کنیم آبشون با هم تو یه چوب میره قطعا امکان نداره. البته شخصا معتقدم بین این دو حق با آقای کریمی بوده و هست. بسیاری از بازیکنان در دورانی که آقای دایی تیم ملی رو به دلایل گوناگون در قرق داشت (و پس از اون) در مقابل اضافه خواهیهای ایشون کرنش میکردن اما علی آقا کریمی شخصیتش اینکونه نبود که وا بده و انصافن از نظر فوتبال هم خیلی بالاتر از آقای دایی بود. یادمون نره که بسیاری از استعدادهای خوب فوتبال( یکیش مهندس خوزستانی فوتبالمون) بخاطر اعمال نفوذ آقای دایی از تیم‌ملی دور موندن.
    • کامران5 IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      حمید آقا اهل مغلطه نبودی که اونم شدی! نصف اول از نظرت کاملا درسته ولی بقیش نه ، در نظر داشته باشه که علی کریمی و خیلی بازیکنای دیگه بخصوص اون مهندس خوزستانی اون موقع در اوج فوتبالشون نبودن و فقط یکی مثل علی دایی می‌تونست مدیریتشون کنه ولی این مدیریت و باج به بازیکن ندادن رو نمی‌دونم چرا در دوره کی‌روش خوبه ولی دوره علی دایی بده؟ اضافه خواهی در تیم ملی هر جایی برای بازیکن بکار میره نه سرمربی!
  • مجهول الهویه IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    چقدر زیباست. امیدوارم همیشه همینطور باشد. از محبت خارها گل میشود. ای کاش محبت و صداقت و صمیمیت بیشتری در جامعه علمی هنری فرهنگی و ورزشی ایران حاکم بود. روحت شاد مهرداد میناوند حتی مرگت هم باعث خیر شد.
  • محمدطاها IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
    آشتی بعد از مرگ میناوند چرا اینقدر دیر؟! میناوند گفته بود دایی و کریمی آشتی کنند همه شیرینی مهمان من هستند! فکرش رو هم نمی کرد اون شیرینی که همه رو مهمون خودش کرد حلوای عزای خودش باشه..زندگی همینقدر کوتاه هست قدر همدیگر رو بدونیم..
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    کاش سی سال آشتی نمی کردن اما میناوند سالم وسلامت بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی