پیروز قربانی: نتیجه گرفتن در فوتبال ناپاک ما، مخصوص تیم‌ها و آدم‌های ویژه است!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: یک هفته برنامه ریختند گل گهر برنده شود، به عوامل آن برنامه تلویزیونی تبریک می‌گویم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پیروز قربانی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل گل گهر درباره عملکرد داور این مسابقه اظهار داشت: درباره داوری نمی خواهم صحبت کنم اما از بحران درآمدن تیم‌های متمول و پولدار را به تمام افرادی که در این موضوع نقش داشتند، تبریک می‌گویم. امیدوارم فوتبال پاکی که در ایران برقرار است همچنان ادامه پیدا کند. خواهش می کنم دم از پاکی نزنید. 

وی ادامه داد: کاری به بیانیه ها ندارم و فنی حرف می زنم. مربی تیم‌ گل‌گهر استادم بوده و احترامش واجب است اما کجای دنیا چند روز قبل از یک بازی ۳۰ تا ۴۵ دقیقه تریبون به مربی حریف می‌دهند تا اشتباهات ۷-۶ سال اخیر علیه تیمش بولد شود، اسامی داور آورده شود تا غیر مستقیم به کمیته داوران بگویند آنها را برای ما نگذارید. بچه نیستیم و این مسائل را می فهمیم.

مربی تیم سایپا ادامه داد: برای آقایانی که در فوتبال هستند و جرات، جسارت و شهامت ندارند واقعا متاسف هستم. امثال پیروز قربانی باید رئیس فدراسیون باشند تا این فوتبال پاک شود. اعصابم خرد است و نمی خواهم درباره کسی صحبت کنم اما باز هم باخت سایپا را به تمام افرادی که یک هفته برای رقم خوردن این اتفاق زحمت کشیدند، تبریک می گویم.

قربانی اضافه کرد: به مربیان کفتارصفتی که خانه نشسته و به اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا بعد بازی با استقلال پیام می‌دهند که اگر بیاییم بردتان تداوم پیدا می‌کند تبریک می‌گویم. دفعه بدی اسم این  افراد را می‌آورم که مثل کفتار هستند. وقتی غذاخوردن شیرها تمام می‌شود، کفتارها جلو می‌آیند.

وی افزود: خدا را قسم می‌ دهم که هیچ اتفاقی برای فوتبال ایران رقم نزده اید. اکنون که خانه‌تان نشسته‌اید بهترین اتفاق برای فوتبال ایران است. این کارهای کثیف را نکنید زیرا جان بچه‌ام را قسم می خورم که دفعه بعدی اسم تان را می‌آورم. از هیچکس نمی‌ترسم و به کمیته انضباطی و اخلاق هم نمی‌روم. مرا محروم کرده و هر کاری دوست دارید انجام بدهید ولی دم از فوتبال پاک نزنید. 

مربی تیم سایپا تصریح کرد: فدراسیون و دست اندکاران فوتبال ما طرفدار تیم‌های متمول، پولدار و پرطرفدار هستند. خودمان را گول نزنیم و به آدمی که بدون تعارف حرفش را می‌زند، فحش بدهید و محرومش کنید. هرکاری می خواهید انجام بدهید اما تا روزی که هستم برای پاک شدن این فوتبال تلاش می‌کنم.

قربانی ادامه داد: همه می‌دانیم فوتبال ما سراسر ناپاکی است و نتیجه گرفتن در آن مخصوص تیم‌ها و آدم های ویژه شده است. اگر کس دیگری بخواهد نتیجه بگیرد به انواع و اقسام مسائل متهمش می‌کنند. به عنوان مثال یک تیم چند هفته صدر جدول است اما مربی اش را به جادوگری متهم می‌کنند اما اگر خود آقایان صدرنشین باشند، هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی تصریح کرد: قسم می‌خورم و تا آخر ماجرا را می روم. پاک شدن فوتبال ایران کار خیلی سختی است اما این کار را انجام می‌دهیم. برخی عوامل آن برنامه تلویزیونی دوستان من هستند اما به آن برنامه هم تبریک می گویم. به خدا قسم هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی افتد. مقدمات چیده شد تا امروز گل‌گهر برنده شود.

عضو کادرفنی سایپا افزود: نمی‌گویم مهاجم ما خطا نکرد اما کجای دنیا به خطای معمولی یک مهاجم در وسط زمین کارت می‌دهند؟ توجیه داور هم این است که با نشان دادن عدد سه می خواهد بگوید سه بار پشت سر هم خطا کرده است. این توجیه‌ها برای ما که ۲۰ سال است در فوتبال هستیم درست نیست. اسم آن لفظ را نمی‌برم اما ما را فرض نکنید.

قربانی ادامه داد: نمی‌دانم این فوتبال می خواهد به کجا برود اما باز هم تبریک‌ می‌گویم. همه دست به دست هم دادند تا تیم های متمول از بحران دربیایند اما در نهایت حکومت به صالحان می رسد و امثال ابراهیم صادقی که  در این فوتبال پاک کار می‌کنند نتیجه می‌گیرند. شاید باشگاه سایپا مرا یکی دو روز دیگر سر برخی مسائل که من آنها را می‌گویم اخراج کند اما باید از حق رفیقم و افرادی که پاک کار می‌کنند دفاع کنم.

وی تصریح کرد: تا قبل از بازی با ذوب‌آهن ابراهیم صادقی کاملا تحت فشار بود و هیچ حمایتی از سوی مدیران باشگاه ندیدیم. به مدیران سایپا که قابل احترام هستند و برخی از آنها هم پشت ابراهیم بودند می‌گویم حمایت موقعی است که تیم‌تان نتیجه نگیرد. در آن زمان که نتیجه نمی‌گرفتیم باید حمایت می کردند. اصلا برای من مهم نیست که اخراجم کنند. 

مربی تیم سایپا افزود: این حرف ها کاملا واقعیت دارد. من اسم هیچکس را نیاوردم اما فوتبال‌مان پاک نیست. خودتان را فریب ندهید. فوتبال در ذات خود پاک است اما برخی‌ آدم‌های ضعیف سبب ناپاکی می شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کی روش IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    وقتی که ببریم،خودمان بردیم وهمه چی گل وبلبله ،وقتی که باختیم ،همه مقصرن غیر از خودمان،،،حال وروز این روزهای فوتبال ما
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      پیروز جان ناراحت نشو چون تیم امیر قلعه نوعی فنی تر بود و شما فنی بازی رو باختید. الان دیگه باید معنی فنی بودن رو خوب متوجه شده باشی
  • اس اس IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    متاسفانه متاسفانه دارم یواش یواش از پیروز قربانی قطع امید میکنم
  • حمید علوی CA ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    اینکه “سیستم امیرمافیایی” هنوز به فعالیت ادامه میده یه واقعیته. این هم که فوتبال ما بسیار بسیار ناپاک هست هم واقعیته. اینکه امثال علی آقا کریمی یا همین آقای پیروز قربانی باید در مدیریت این فوتبال کار کنن تا کمی به سمت سلامت بره هم درسته. اما تجربه نشون داده هیچ تغییر مثبتی در موارد بالا ایجاد نمیشه و روز به روز بدتر میشه. ضمنن قربانی جان بعد از این همه سال تازه فهمیدی ‘سیستم امیرمافیا” علاوه بر بازیکن حریف و داور و لیدر و نوچه، در رسانه ها هم نفوذ داره؟! عجیبه که انقدر دیر متوجه شدی.
  • مولر از برلین DE ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    حق با شماست اقای قربانی در ان برنامه عدالت اجرا نشد . باید اشتباهات داوری که امیر قلعه نویی از داوری سود برده بود در این چند سال هم پخش می شد . ولی میثاقی یک طرف اجرا کرد . قلعه نویی چرا با برنامه نود مشکل داشت . چون فردوسی پور به کسی باج نمی داد.!! کجای دنیا مربی یک تیم را به برنامه زنوده می اورند . طرف اسم چند داور را بیان می کند که به من ظلم کرده اند!! ان هم اشتباهات داوری کل دوران فوتبالی اش را نشان بدهند. !! فوتبال برتر طرفدار ندارد. دست پا می زنند تا شلوغ کاری کنند . و به دل عده ای بشیند!! اقای میثاقی اگه بی طرف هستی این هفته اشتباهاتی که قلعه نویی از داوری سود برده را هم نشان بده. ان موقعی که سه بازی اخر لیگ باید همزمان می شد . این اقا بازی نکرد . لیگ تمام شد بعد با اشراف به نتایج قهرمان . شد . با امتیاز میلیمتری . اقای قلعه نویی ان موقع فوتبال ما خوب بود.!! یا دربی که با محرمی درگیر شده . 6 ماه محروم شدی ان هم به تعطیلات تابستانی رفتی . ولی محرمی را 3 سال محروم کردند . زندگی اش نابود شد. شاهرودی را دوسال عابدزاده را یک سال....... فوتبال ما هیچوقت پیشرفت نمی کند !!
  • قلعه ژنرال IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    فوتبال بسته و کسل کننده سایپا حال مردم را به هم میزند و محکوم به شکست است
  • قرمز دوست IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    بنده خدا انگار خیال کرده میتونه با مافیا در بیفته...این مافیایی خوب بلده کی ناله کنه ...کی پاچه بگیره ...هر جا رفته به بهانه نتیجه گیری جو رو خراب میکنه بر علیه تیمش ...بعد مظلوم نمایی و توهم اتاق فکر
    • مولر از برلین DE ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      لایکی. از اون لایک ها. باز هم لایکی . اصلا بی نهایت لایکی.
  • shahin IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    آقای قربانی با همون استدلال شما که گفتی پرسپولیس فنی ترین تیم ایران است چون پوکر کرده... قبول کن امیر قلعه نوعی هم فنی ترین سرمربی ایران هست پس فرافکنی نکن اتفاقا این مصاحبتون خیلی خوب بود ووااقعیت رو در لفافه گفتی باهات موافقم حرفهاایی رو میزنی که امیر قلعه نوعی 20 سال پیش میگفت وهمه مسخره میکردن حتی عادل خان فردوسی پور به سخره گرفت و دستهای پشت پرده رو به طنز کشوند ولی بعد خودش اسیر همون دستها شد...موفق باشی وقتی میبرید صحبت از انالبز وبارفنی و..اما با باخت داور وناپاکی و....دیگه نخ نما شده
    • حمید علوی CA ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      شاهین جان داداشم امیر که خودش ماشالا پدرخوانده س. اونوقتا که هنوز کسی نوچه پروری و لیدر پروری و خرید بازیکن حریف و کارکردن رو داور رو بلد نبود، رفیقت اینکاره ای بود واسه خودش، برو‌بیایی داشت. بقیه یه انگشت امیرخانت هم نمیشن داداش
  • فوتبال پاک IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    آفرین قربانی راست میگه فوتبال ایران باید از وجود مافیای فوتبال پاک بشه تا فوتبال دوران پاک خودش برگرده
  • ساسان IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    من گوشه هایی از بازی رو دیدم. الان هم آمار بازیو چک کردم. ممکنه مسایلی در فوتبال ما وجود داشته باشه ولی آمار این بازی گواهیست بر برتری گل گهر . پیروز قربانی به صادقی ضربه میزنه و نباید کنارش باشه. صادقی باید حواسش جمع باشه وارد حاشیه نشه.
  • لنگ حکومتی حقیر IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    وقتی استقلال را با ناداوری شکست دادند آقا پیروز رفته بوده گل بچینه ... سایپا فوتبال بازی نمیکنه بلکه با ضدفوتبال دنبال نتیجه گیریه ... مهاجم نوک سایپا جز خطا و مصدوم کردن بازیکنان حریف هیچ هدفی ندارد دقیقا مانند رافت در زمانهای قدیم
    • نادی الکیسه السعودیه IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
      حرف مفت نزن خوب داوری به نفع کیسه بود اگر داوری به نفع کیسه نبود موقعیت تک به تک سایپا دقیقه ۲۵ آفساید اعلام نمی شد سایپا ۲ برصفر بازی برده بود
  • javad US ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    Gjorbany dorost migoyad, valey bayad inghadr bishtar tamreen konand ke natayejeh kharej az zamin natavanad asary dashteh bashad, Ghorbany vaghean ensaneh khoub va paky hast behamraheh Sadegh, modirateh Saipa nabayd be in 2 javan inghadr feshar biyavarad, maeloum hast ke be kadreh fany feshar avardeand
  • متوهم نباشیم IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    این حرفها همش بهانه س سایپا تیمی نیست که بتونه بازیهاش رو پشت سر هم ببره همیشه نوسان داشته
  • علیمحمد US ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    پیروز قربانی با اجازه کی میتونه اینجوری عربده کشی راه بیندازه اگر کمیته انضباطی محرومش نکنه اونموقع سنگ روی سنگ نمیمونه اصلا عقبه خودتو دیدی بعنوان مربی و سرمربی چی بودی و حالا به لطف صادقی جا و مکان گرفتی و اصلا مربی چهارم تیم چرا اینقدر داد و بیداد راه انداخته اقا داوری که مشکل نداشت اخراج هم درست بود بعد هم گل گهر یک سر و گردن بهتر تیم شما سایپا مطمین بود ابراهیم صادقی هم که بی سر و صدا مربیگری میکرد با وجود تو این فصل پرخاشگر شده از کیانوش رحمتی یاد بگیر
    • نادی الکیسه حکومتی AT ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      چشم! من همین الان به پیروزقربانی زنگ زدم و گفتم که دفعه دیگه قبل از اظهار نظر از شما اجازه بگیره! طفلک گفت اتفاقا خواستم اجازه بگیرم ولی شماره تلفن آقای علیمحمد را نداشتم! آقای علیمحمد لطف کنید شماره تلفن تان را بنویسید تا دفعه دیگه قبل از حرف زدن به شما تلفن بزنه و رخصت بگیره! امر دیگه ای داشتید در خدمتیم!! خخخخخخخ
  • شیری IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    حالا خوبه هیچی نشدی و به لحاظ فنی هم هیچی نیستی انقدر خودت رو می گیری خوب راه گنده شدن رو یادگرفتی حرف خلاف جریان بزنی و به آدمای بزرگ بپری بعد هم قیافه منتقد دانش مند به خودت بگیری تو رو استراماچونی خوب شناخت که کرده بودت مسئول چیدن موانع تو زمین
  • ... IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    والله واقعیت تلخ جامعه و بالطبع فوتبال همین مطالبی هست که این بنده خدا گفتند
  • مولر از برلین US ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    من دربست مطیع حمید علوی هستم حمید علوی خاک پاتم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی