مجید جلالی: بعضی‌ها اشتباهی اینجا آمده‌اند/ نساجی تیم دلسوخته‌ها است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: از فردا ترمیم نساجی را شروع می‌کنم چرا که بعضی‌ها اشتباهی آمده‌اند و در قواره این تیم نیستند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ مجید جلالی پس از شکست ۳ بر ۲ خانگی تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری گفت: بازی خیلی آزاردهنده و غافلگیرانه‌ای بود. شاید تیم حریف ۳ بار به سمت دروازه ما نیامد. یک بار به تیر و ۳ گل زد. حدود ۱۰ روز است که روی وضعیت‌های دفاعی کار می‌کنیم تا به حریف موقعیت ندهیم. زیر ۳۰ ثانیه اول گل خوردیم ولی توانستیم زود به بازی برگردیم، اما احساس می‌کنم قواعد بازی در این فصل فرق کرده است و آن چیزهایی که امروز کنار زمین دیدم به هیچ وجه پذیرفتنی نیست. این چیزی است که متاسفانه با آن مواجهیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی ادامه داد: قطعا این تیم نیاز به ترمیم دارد، من به هواداران می‌گویم نگران نباشید و از همین فردا ترمیم نساجی را شروع می‌کنم. بعضی‌ها هستند که اشتباهی به نساجی آمده‌اند و در قواره این تیم نیستند. نمی‌گذارم که به نیم‌فصل برسد و خیلی سریع این تیم را ترمیم می‌کنم. باید نگاه‌مان به آینده باشد، امیدوار باشیم و به هیچ وجه نباید تسلیم شویم. این تیم، تیمی است که باید از آن مراقبت کرد. نساجی تیم مردم و دلسوخته‌ها است، به هیچ وجه از پا نمی‌نشینیم تا به روزهای خوب و شایسته نساجی برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بودجه کافی برای ترمیم تیم در اختیار دارید، گفت: از نظر بودجه مشکلی نداریم، از نظر یارگیری مشکل داریم. در نیم‌فصل قواعد یارگیری خیلی سخت‌تر از اول فصل است. اول باید باشگاه را راضی کنیم که کار سختی است. تا آنجا که شرایط به ما اجازه دهد این کار را می‌کنیم. با حدادیان (مالک باشگاه) صحبت کردم و از نظر بودجه مشکلی نداریم و امیدوارم بازیکنان بهتری پیدا کنیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که از بازیکنان پایه نساجی که مقابل ذوب‌آهن بازی کردند راضی است؟ خاطرنشان کرد: کاملا راضی بودم، از جوادیان که در دفاع چپ بازی کرد، راضی هستم. قطعا به این روند ادامه خواهیم داد و جوانان بیشتری را بازی خواهیم داد و ترمیم تیم‌مان را شروع خواهیم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    واقعا متاسفم نساجی به این حال و روز افتاده کم کم داره نزدیک میشه به سقوط..اکثر بازیکنا بی کیفیت هستند،نه دفاع درست داره نه گلر خوبی داره.. صد درصد فکری هم‌ تو‌ به وجود اومدن این اوضاع تاسف بار نساجی نقش اصلی رو داره هر چی بازیکن لیگ یکی بود جذب کرد..به غیر از حامد شیری ، ممشلی، نجفی ، بقیه بدرد نساجی نمیخورن نیم فصل باید چند تا بازیکن باکیفیت جذب بشه..
  • غضنفر IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    آدمهای اشتباهی نساجی مدیرانش هستند.
  • کیسه ی مظلوم ومنفور IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
    فکری که فقط فکر خودش ورفقاش بود این تیم رو بیچاره کرد و رفت به کیسه ی پایتخت.اما حالا کیسه کشا هم دلخوشی ازش ندارند وبه نیم فصل برسه و اخراج نشه خیلی هنر کرده.اما درکل ظلمی که به نساجی وهواداراش کرد در تاریخ ویاد مردم مازندران خواهد ماند‌.ادم به این نمک نشناسی فقط میتونه یه کیسه کش باشه وبس!
  • کامران IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    تیمی که‌مدیرش از صبح تا شب فکر ذکرش استقلال باشه این میشه وضعیتش اقایون نساجی را قربانی تعصبات شخصی خودشون کردن خوب از اول میخواستید برید دنبال استقلال و نساجی را به یک ادم دلسوز واگذار میکردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی