شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۱
۴ |
۰
بغض میلیچ شکست: دوران سختی را سپری کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مربی صربستانی ذوب‌آهن اصفهان برد تیمش برابر نساجی مازندران که نخستین پیروزی این تیم در ۱۳ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر بود را ناشی از تلاش بازیکنانش در داخل زمین حریف دانست.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ میلیچ چرچیچ، پس از برد ذوب آهن برابر نساجی مازندران در قائمشهر گفت: تیم ما در این دیدار بازی خوبی را در برابر تیم نساجی مازندران یکی از تیم های خوب شهرستانی انجام داد و توانستیم با وجود ۱۰ نفره شدن این دیدار سخت را برنده از زمین خارج شویم.

وی اضافه کرد: به صورت تیم ما روزهای سختی را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و در آخر با صبر و حوصله و حمایت هواداران و تلاش بازیکنان توانستیم با کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر از فشارها خارج شویم و امیدواریم که این روند را برای بازی های آینده نیز ادامه بدهیم. به نظرم تیم ما با این پیروزی و کسب سه امتیاز خارج از خانه به نوعی احیاء شد و از این پس در برابر تمام تیم ها حرف های زیادی برای گفتن دارد. فرصت زمانی زیادی برای جبران شکست های گذشته داریم و با این پیروزی تا حدودی از خط قرمز سقوط نیز خارج شدیم. ما در فصل جاری رقابت های لیگ برتر با اشتباهات داوری نیز ضربه زیادی خوردیم و از این بابت نیز دوران سختی را سپری کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    همون روز اول که استرا اومد دو تا ستاره خارجی به نام دیاباته و میلیچ آورد.... و خودش شخصا اونا رو سفارش داد... حتی بعد رفتن استرا هم این دو نفر در استقلال درخشیدن.. اینجا میفهمیم وقتی یه نفر تو اینتر میلان کار کرده و اصول فوتبال رو بلده چقد میتونه به تیم کمک کنه.... ای کاش میشد استرا رو بیاریم ــــــــــ
    • Blue Love IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      استرا بازیکن خارجی آورد (میلیچ و دیاباته) برانکو بازیکن خارجی آورد (بودیمیر و گولچ و یه مشت بنجل)...کالدرون هم براندائو مزخرف رو آورد..... اینجا فرق مربی حرفه ای ایتالیایی با دلال لنگی مشخص میشه.. جالبه استرا رو فراری دادن و برانکو رو نگه داشتن!!
    • علی کانابیس IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      فرق برانکو و کالدرون با استرا این بود که استرا از لحظه ورود دنبال بریدن گوش النادی سعودی الکیسه بود ولی این 2 بزرگوار با توجه به این که دریافتی درستی نداشتند تا آخره فصل موندن(این فرق یه ورزشکار حرفه ایه با یه مربی که بعد حضور در ایرانم و حتی قبلشم مشتری نداره)
    • Blue Love IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      کانابیس چی میگی؟ اگه بابامسعود شما میزاشت استرا بمونه راحت قهرمان بودیم... برانکو یه مشت بنجل خارجی واسه لنگ آورد تا جیب خودشو پر کنه و به ریش شما بخنده... استرا اگه دلال بود نمیرفت بازیکن سابق فیورنتینا و یه بازیکن مثل دیاباته بیاره... برانکو جیبشو پر کرد ولی بازیکنای استرا بعد رفتنش هم درخشیدن... فقط برانکو سلطانی فر رو داشت و استرا نداشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی