نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳
۱۰ |
۴
سرمقاله| محمود فکری تیمش را نمی‌شناسد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمود فکری با بیرون نشاندن همزمان ریگی و مهدی‌پور و قرار دادن رضاوند در پست هافبک دفاعی نشان داد هنوز استقلال و مهره‌هایش را نمی‌شناسد.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ محمود فکری حتماً می‌خواست به حسینی روحیه بدهد که او را بازی داد اما چوبش را  هم خودش خورد، هم حسینی و هم استقلال! ارزش این ۲ امتیازی که استقلال در مسجدسلیمان از دست داد، مسلماً آخر فصل مشخص می‌شود و چه بسا با همین ۲ امتیاز استقلال در پایان مسابقات حسرت زیادی بخورد.

این بازی به طور حتم بازی خداحافظی حسینی از استقلال بود مگر آن که دست و پای رشید مظاهری بشکند! رشید حتی در روزی که اصلاً آماده نباشد هم بهتر از حسینی است اما به شرط اینکه حواسش به دروازه‌بانی باشد نه فضای مجازی.

محمود فکری با بیرون نشاندن همزمان ریگی و مهدی‌پور و قرار دادن رضاوند در پست هافبک دفاعی نشان داد هنوز استقلال و مهره‌هایش را نمی‌شناسد. رضاوند که اصلاً بازیکن بازی‌های سخت و بزرگ نیست، به درد هر پستی بخورد، ‌به درد هافبک دفاعی نمی‌خورد و فکری این اشتباهش را در نیمه دوم جبران کرد که البته با تعویض‌های مفید او، تیمش هم خیلی بهتر بازی کرد.

بابک مرادی دیروز واقعاً بهترین بازیکن استقلال بود و ثابت کرد بی‌دلیل نیمکت‌نشین محمد نادری ناآماده شده است. به عنوان یک بیننده معمولی واقعاً نمی‌فهمم چرا چنین بازیکنی باید ۶۸ دقیقه روی نیمکت باشد تا ناآماده‌ها به جای او بازی کنند؟!

تعویض محمدحسین فلاح جوان هم احتمالاً پیشنهاد آرش برهانی بود که جواب نداد! به طور کلی دستیاران فکری مربیانی نیستند که بتوانند به او کمک کنند و اگر سرمربی آبی‌ها این واقعیت را قبول نکند و تغییری در کادر فنی‌اش ندهد، مسلماً بازنده اصلی خودش خواهد بود. تیم او در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان عالی بازی کرد. استقلال با تعویض‌های فکری یک بار گل زد، ۲ بار به تیر کوبید و ۲،‌ ۳ موقعیت صددرصدی گلزنی دیگر هم خلق کرد اما ترکیب اولیه آنقدر بد بود که استقلال ۲ امتیاز مهم را از دست داد. 

راستی آقای فکری! سری بعدی کی قرار است حسینی برای اینکه روحیه‌اش خراب نشود، دوباره فیکس بازی کند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    ‏استراماچونی سه پنج دو میچید کل تمریناتشم بر پایه‌ی این سیستم بود و حتی اوایل فصل نتیجه هم نگرفت رو سیستمش اصرار کرد تا نتیجه گرفت. اقای فکری پلی استیشن نیست که یهو سیستم عوض کنی نتیجه بگیری... شما دیروز خواستی شبیه استرا بازی کنی نتونستی! اوایل فصل هم خواستی مثل شفر باشی! استقلال شفر روی زمین بازی میکرد... حتی وقت هایی که میباخت هم کیفیت داشت چون شفر مربی مطرحی بود... استرا هم همینطور... ولی شما چی؟؟
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      منم قبول دارم تیم منصوریان افتضاح بود و با اومدن شفر متحول شد...البته شفر هم ایراداتی داشت اما در کل خوب بود و از تیم فکری بهتر بود.. من نمیفهمم اونایی که میگن نکونام بیاد فازشون چیه؟؟ اولا فولاد نمیزاره.. دوما نکونام خیلی جوونه و استقلال براش زوده.. یا فرهاد یا استرا.. جز این دو نفر کسی نباید بیاد. البته اگه مسئولین لنگی بزارن استراماچونی بیاد
  • Blue Love IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    تیم فکری درست مثل استقلال منصوریان شده... یه تیم با بازیکن های با کیفیت اما مربی بی دانش که نمیدونه چجوری ازشون استفاده کنه... هر دو مربی تیماشون بی تاکتیک بودن... دیدین چجوری شفر که یه مربی دنیا دیده و مطرح بود استقلال بحران زده منصوریان رو دگرگون کرد.سریع فکری رو اخراج کنید و یه مربی خوب بیارید
    • شکارچی تاریکی IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      دقیقا منم همینو میگم.... زمان استرا بازیکنا در حد مرگ بدنسازی میکردن و استراماچونی تاکتیک خودشو تو تیم جا انداخت.... اما فکری نمیتونه... شفر هم مربی خوبی بود.. ولی حتی شفر هم به پای استرا نمیرسید
  • مانی IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    این مطلب بسیار ضعیف و غیرحرفه ایه . انگار یک هوادار ۱۴-۱۵ نوشته نه یک خبرنگار حرفه ای
  • محمدطاها IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    واقعا استقلال بیست دقیقه نیمه دوم خوب بازی کرد بهترین بخت گلزنی هم سانتر استثنایی قایدی برای اسماعیلی بود که به تیر دروازه زد..ولی در کل بازی احساسی استقلال با پاسهای پر اشتباه و گل بخودی مفتی که حسینی زد همه چی رو خراب کرد این بدترین گلی بود که‌ دیدم‌تو فوتبال یه‌گلر میخوره،وقتی شنیدم تو ترکیب هست نگران شدم ولی انتظار این گل را هم نداشتم..حسینی واقعا افت کرده و با استرس بازی میکنه از شرایط مسابقه‌ دور بود همه مشکلات رو نباید گردنش بندازیم فکری باید اینو میدونست و تو این شرایط بازی بهش نمی‌داد لابد عذر موجهی برای نیمکت نشین کردن مظاهری دارد وایکاش ما هم می فهمیدیم در چنین بازی حساسی دقایق پایانی تعویض مطهری با یه بازیکن امید چ دلیلی داشت چ فکری پشت این تعویض بود؟!
  • محمدطاها IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    این رو هم بگم که آقای فکری با این تیم‌ پرمهره بدیهیات فوتبال رو ارائه نمیده که حداقل بگیم نقطه روشنی وجود دارد هر بازی آزمون و خطا هر بازی سیستم های سر در گم، بی برنامه بی نظم..تا تیم میخواد شکل بگیره فکری روش و سیستم و بازیکن و تاکتیک و همه چی رو عوض میکنه، فکری گفته در نساجی همین کادر بوده ولی استقلال با نساجی خیلی فرق داره تیم مشکل آنالیزی داره اگر میخواد به سرنوشت منصوریان دچار نشه نیاز فوری به دستیار کاربلد و تئوریسین و تمرین دهنده آشنا به فوتبال مدرن داره..
  • عارف US ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    واقعا همینه فکری هنوز توان بازیکنان خود را نشناخت و یا شناخته و لی با بعضی ها رودرباستی داره وحتما هم باید بازی کنن اقای فکری فقط یکبار بشین ب حرف منتقدها گوش کن وانهایی که واقعا راهنمایی میکنن توجه کن و اینقدر دنبال اینکه با من دشمنی میکنن نباش اگر واقعا تیمت خوب ارنج بشه و خوب بازی کنه مطمئن باش که اگر کسی بی جهت انتقاد کنه ما هوادارها جوابشو میدیم ولی فعلا خودت با خودت دشمنی داداش اگر نجنبی کله پا میشی و انوقت تا آخر عمرت میکی دشمن دشمن و باعث مضحکه دیگران میشی واقیعت را ببین و اصلاح شو همین
  • خلیل مهاجر IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    من قبول دارم که استقلال با توجه به کادر بازیکنان با کیفیتی که در اختیار دارد هنوز با حد مطلوب و چیدمان ایده آل خود فاصله دارد ولی در مقابل تیم خوب مسجد سلیمان که مدعیان قهزمانی همچون سپاهان را شکست داده و پرسپولیس را در خانه متوقف کرده بسیار بهتر از هر مصاف دیگری در لیگ فعلی ظاهر شد و آمار قابل تقدیری را هم به دست آورد و تا حدی مایه امیدواری شد که کادر مربیگری تا حدودی از لجاجت های شک برانگیز قبلی خود فاصله گرفته است و امیدوارم که صاحبنظران و هواداران به این اقدام مثبت رویکرد مشوقانه ای داشته و در جهت تعمیق و تکامل آن کوشا باشند. نیمکت نشینی ریگی و به خدمت گرفتن حسینی و تعویض دیر هنگام شجاعیان و به میدان آوردن فلاح در این مقطع حساس از رقابت های لیگ برتر آنهم در مصاف با مسجد سلیمان خالی از ریسکهای غیر قابل توجیه نبود که امیدوارم با بازگشت موسوی و ریگی و مظاهری و بازی بیشتر مرادی درجه دقت و سرعت و استحکام برنامه دفاعی و هجومی استقلال شاهد پیشرفت ها و موفقیت های بیشتری باشد.
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    استقلال بازی به بازی داره بهتر میشه تغییرات در تیم هم بی جهت و هر دَمبیل نیست همانطور که مجیدی با تیم رشد کرد و بالا اومد و شناخت پیداکرد فکری و سایر کادر فنی هم همین وضعیت رو دارن نتیجه گیری در فوتبال ماحَصلِ کارگروهی و ثبات حاصل میشه استقلال هر فصل داره مربی و بازیکن میاره و تغییرات عجیب و غریبی داشته تیمی با این همه مشکل والله شاهکاره که هنوز بالای جدوله این تیم باید اینقدر بازی کنن و صیقل بخورن تا همونی بشن که هوادار میخواد با عرض پوزش از اونایی که صادقانه و دلسوزانه انتقاد میکنن باید بگم گنده گویی بخصوص در فوتبال راحت ترین کاره چون بازی برگزار میشه و بعدش همه نظرات کارشناسی میدن یکی از سیستم واستراماچونی میگه یکی از فرهاد و اون یکی از منصوریان درصورتیکه همین افراد همین آدمها علیه اونها هوچیگری میکردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی