مهسا صابری: اگر تجربه بالا و ویدئوچک نبود، قهرمان نبودیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ملی‌پوش تیم والیبال سایپا گفت: در مرحله نهایی از ویدئوچک استفاده کردند و باید بگویم اگر این مسئله نبود، شاید ما قهرمان نمی‌شدیم یا شاید دو، سه باخت هم داده بودیم.

خبرورزشیوالیبال؛ مهسا صابری در لیگ برتر والیبال، به عنوان بهترین دریافت‌کننده قدرتی انتخاب شد؛ آن هم بعد از قهرمانی تیمش سایپا. اتفاقی که برای او و بقیه بهترین‌ها ارزش زیادی داشت: «تا آخرین بازی نمی‌دانستیم تیم رؤیایی را معرفی می‌کنند ولی از این حرکت بسیار خوشحالم و مطمئناً در آینده تأثیراتش را می‌بینید. کاش این حرکت سال‌های قبل هم انجام می‌گرفت و خیلی از بهترین‌ها هم چنین جایزه‌ای را می‌گرفتند، خودخواهانه نیست که بگویم شاید تاکنون ۶ تا ۷ جایزه را دریافت کرده بودم.»

ملی‌پوش سایپا به قهرمانی بلامنازع باشگاهش اشاره می‌کند: «باشگاه سایپا مثل فصل قبل با صرف هزینه خوب در همه پست‌ها بهترین‌ها را جذب کرد و با تیمی عالی وارد مسابقات شد. مدیرعامل بین تیم‌های بانوان و مردان تفاوتی قائل نشد و کادر فنی و بازیکنان هم با جان و دل برای تیم جنگیدند. مسئولان باشگاه در لیگ حمایت همه‌جانبه‌ای از تیم کردند که نتیجه‌اش قهرمانی تیم با شایستگی بود. ثابت کردیم اگر فصل گذشته لیگ نیمه‌تمام نمی‌ماند، باز هم این سایپا بود که قهرمانی را از آن خود می‌کرد و هیچ چیز تصادفی نبود.»

او معرفی تیم رؤیایی فصل را بهترین کار فدراسیون می‌داند: «اتفاقاتی که در این فصل افتاد، بسیار عالی بود. جایزه به سه تیم برتر باعث می‌شود اسپانسرهای بیشتری به لیگ جذب شوند و با هدیه نقدی، آنها متوجه می‌شوند کارشان نادیده گرفته نشده است. از طرفی معرفی تیم رؤیایی اگر در سال‌های بعد هم تکرار شود، بازیکنان می‌دانند عملکردشان زیر ذره‌بین است و با نمایش عالی‌تر می‌توانند در این تیم جا بگیرند. تیم ستارگان کیفیت لیگ را هم بالاتر می‌برد و می‌تواند عاملی برای بهتر شدن تیم ملی شود. کاش برای قدیمی‌ترها و آنان که خداحافظی هم کرده‌اند، این کار انجام شده بود.»

مهسا صابری در ادامه به استفاده از ویدئوچک اشاره می‌کند: «در مرحله نهایی از ویدئوچک استفاده کردند و باید بگویم اگر این مسئله نبود، شاید ما قهرمان نمی‌شدیم یا شاید دو، سه باخت هم داده بودیم.»

بهترین دریافت‌کننده قدرتی تیم با توجه به پخش مستقیم بازی‌ها در لیگ بسکتبال می‌گوید: «برای بسکتبالی‌ها خیلی خوشحالم. پخش مستقیم می‌تواند مؤثرترین عامل برای انگیزه بازیکنان و اسپانسرها باشد. باید بگویم با وجود اینکه تیم‌های ما با پوشش کامل در مسابقات بودند اما حتی این اجازه وجود نداشت که موبایل از جیب کسی خارج شود. نمی‌فهمم مگر چه مانعی دارد؟ خیلی ضایع است که ۱۰، ۱۱ سال است بازی کرده‌ام اما حتی پدرم یک بار هم نتوانسته بازی‌ام را ببیند.»

در پایان این بازیکن به سطح کیفی لیگ نیز اشاره می‌کند: «فصل خیلی خوبی بود و تمامی تیم‌ها با انگیزه ظاهر شده بودند و حتی در دور مقدماتی نیز بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی بود. باید بگویم تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن نیز از قدرت بالایی برخوردار بودند. آنها نیز شایستگی قهرمانی را داشتند ولی شاید تجربه بالای ما و ویدئوچک به ما کمک کرد و قهرمان شدیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی