شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
۵ |
۲
حسین حسینی در جلسه شبانه فیکس شد 
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

از قرار معلوم، ایده استفاده از حسینی روز سه‌شنبه میان مربیان استقلال مطرح شده و در جلسه فنی که پنج‌شنبه شب برگزار شد، حالت قطعی به خود گرفت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ استقلال برای بازی با نفت مسجدسلیمان سنت‌شکنی کرد و با توجه به اینکه باید ابتدا راهی اهواز می‌شد و از آنجا زمینی به شهر محل برگزاری مسابقه می‌رفت، چهارشنبه شب عازم شد و پنج‌شنبه نیز در مسجدسلیمان تمرین کرد. اردوی آبی‌ها قبل از آغاز مسابقه حاشیه‌های جالبی داشت که مهم‌ترین آنها را مرور می‌کنید.

استقبال گرم 
خوزستان از دیرباز به عنوان خانه دوم استقلال تهران عنوان می‌شود و این مسئله در جریان مسافرت اخیر آبی‌پوشان بار دیگر به اثبات رسید. کاروان استقلال به محض رسیدن به فرودگاه اهواز مورد استقبال هواداران قرار گرفت و هنگامی که اتوبوس حامل محمود فکری و شاگردان او وارد شهر مسجدسلیمان شد نیز تعداد زیادی از هواداران این تیم با موتورسیکلت و اتومبیل انتظار آنها را می‌کشیدند تا استقلالی‌ها را از ابتدای مبدأ ورودی تا هتل محل اقامت خود اسکورت کنند. استقلالی‌ها طی روزهای اقامت در مسجدسلیمان به معنای واقعی کلمه در محاصره هواداران بودند و حتی هنگام عزیمت از هتل به سمت ورزشگاه نیز تعداد زیادی از استقلالی‌ها با موتورسیکلت دنبال اتوبوس تیم روانه می‌شدند.

فکری در جمع مردم 
ازدحام هواداران استقلال مقابل هتل محل اقامت این تیم موجب شد محمود فکری در یکی، دو مقطع سمت آنها بیاید و ضمن تشکر از حضورشان، تأکید کند حتماً پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. سرمربی استقلال به درخواست هواداران برای گرفتن عکس یادگاری پاسخ مثبت داد ولی این حکایت در مورد بازیکنان انجام نشد به خاطر اینکه درِ ورودی مجموعه که استقلالی‌ها در آن اسکان پیدا کرده بودند تا محوطه هتل فاصله زیادی داشت و ورود افراد عادی به آن ممنوع بود. فکری همچنین بر سر مزار شهید بهنام محمدی که استادیوم محل برگزاری دیدارهای نفت مسجدسلیمان به نام اوست هم حضور یافت و به این بزرگوار ادای احترام کرد. 

شوک بزرگی به نام میناوند 
چهارشنبه شب پس از صرف شام هنگامی که بازیکنان کم‌کم آماده حضور در اتاق‌های خود و استراحت می‌شدند، خبر درگذشت مهرداد میناوند به گوش آنها رسید و همین مسئله شرایط ویژه‌ای را در داخل مجموعه استقلال ایجاد کرد. همه بازیکنان و مربیان این تیم به شدت متأثر شده بودند و با وجود بستری بودن مهرداد در بیمارستان از چند روز قبل، فوت او به استقلالی‌ها شوک وارد کرد. اتفاق تلخی که کل فوتبال ایران را در ماتم فرو برد. 

تحمل هتل و زمین تمرین 
شرایط هتل محل اقامت استقلالی‌ها در مقایسه با سایر هتل‌هایی که در تهران یا شهرهای دیگر در آنها اسکان پیدا می‌کنند، به نوعی ضعیف‌تر بود و این مسئله باعث نارضایتی بازیکنان هم شد ولی کادر فنی به آنها تأکید می‌کردند وضعیت مورد نظر فقط مختص به استقلال نبود و هر تیمی برای جدال با نفت مسجدسلیمان به این شهرستان می‌آید، همین وضعیت را دارد بنابراین چاره دیگری نیست و باید اوضاع را تحمل کرد. زمین محل تمرین روز پنج‌شنبه آبی‌پوشان نیز در برخی از نقاط خود ناهمواری داشت ولی این وضعیت نیز باید تحمل می‌شد چون راه دیگری وجود نداشت. 

محبوبیت سرمربی استقلال 
نفت مسجدسلیمان چند سال قبل با هدایت محمود فکری جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر را به دست‌ آورد به همین خاطر هواداران این تیم خوزستانی همچنان احترام ویژه‌ای برای سرمربی کنونی آبی‌پوشان پایتخت قائل هستند. آنها از ظهر پنج‌شنبه در کانال‌ها و صفحات هواداری نفت تأکید می‌کردند هر نتیجه‌ای که حاصل شود، خاطرات خوبی که با محمود فکری داشته‌اند را فراموش نخواهند کرد. 
نگرانی بابت انصاریان 
بازیکنان و مربیان استقلال از عصر پنج‌شنبه که خبر وخیم شدن وضعیت علی انصاریان را شنیدند، به شدت نگران این چهره بودند و دعا می‌کردند وضعیت مدافع اسبق استقلال و پرسپولیس هرچه سریع‌تر به ثبات برسد و از شر ویروس منحوس کرونا نجات پیدا کند. اتفاقی که از صمیم قلب امیدواریم رخ بدهد. 

فیکس شدن در جلسه شبانه 
استقلال در حالی وارد زمین شد که حسین حسینی پس از مدت‌ها دوباره در ترکیب ثابت آبی‌پوشان قرار گرفته بود. از قرار معلوم، ایده استفاده از حسینی روز سه‌شنبه میان مربیان استقلال مطرح شده و در جلسه فنی که پنج‌شنبه شب برگزار شد، حالت قطعی به خود گرفت تا محمد رشید مظاهری دوباره مانند دو هفته آغازین فصل جدید نیمکت‌نشین شود. 

حرکت زیر باران 
کاروان استقلال ساعت ۱۳ جمعه در حالی هتل محل اقامت خود را به مقصد ورزشگاه محل برگزاری بازی ترک کرد که هوای مسجدسلیمان بارانی بود. اتفاقاً همین مسئله موجب شد استقلالی‌ها چند دقیقه زودتر حرکت کنند چون با توجه به بارش باران، جاده لغزنده شده و اتوبوس حتماً باید با سرعت کمتری حرکت می‌کرد. 

بازگشت در ساعت ۲۲ 
طبق برنامه تدوین شده قرار بود کاروان استقلال بلافاصله پس از پایان مسابقه، ورزشگاه را به مقصد شهر اهواز ترک کند و از آنجا به سوی تهران بیاید. هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود تا آبی‌پوشان ساعت ۲۲ با پرواز چارتر عازم فرودگاه مهرآباد شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی DE ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    این کادر فنی در اسیا ما را نا امید خواهد کرد . باید ارش حنیف بروند. مربی بهتری باید بیاید.
  • اس اسی دستا بالا IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    حسینی مدتها دروازه بان شماره یک استقلال بوده درسته که مدتی بخصوص بعد از رفتن رحمتی و شماره یک شدن افت کرد اما از دروازه بانهای تراز اول بوده پس اینکه کادرفنی به او بازی داده جای خرده و ایرادی نداره شماها که معترض هستین یه لحظه فکر کنین که مظاهری مصدوم بوده یا به دلایلی مثل محرومیت نتونه درون دروازه باشه پس اینکه فیکس بوده ایرادی متوجه کادر فنی نیست ایراد اصلی به شخص حسینی برمیگرده که چرا بعد از مدتها نیمکت نشینی نتونسته خودش رو از لحاظ روحی و فنی آماده بازی کنه چون خود او بهتر از هر کسی میدونه که بازی کردن در استقلال چقدر اهمیت داره دیروز استقلال از لحاظ کادر فنی مشکلی نداشت و مطمئن هستم اگر اون گل بخودی نبود استقلال میتونست گلهای بیشتر بزنه من شخصا اگر مربی استقلال بودم بازی بعد هم حسینی رو درون دروازه میذاشتم تا هم خیال هواداران هم خیال حسینی راحت بشه که کادر فنی داره کارش رو بخوبی انجام میده این حرفها هم که عده ای (کارشناس یا کار نشناس ) میگن به گلر ثابت نباید دست زد و اینکه مظاهری داره برامون امتیاز میاره خیلی جدی نگیرید چون فوتبال بازی فردی نیست
    • حسین CA ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      بعد از مدتها دو کلمه حرف حساب، دمت گرم
  • امین IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    خدا رو شکر که شما جای فکری نیستید والا حسینی آقای گل لیگ میشد
    • اس اس IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      همین الان هم با یه گل زده از آرمان رمضانی فوروارد پرسپولیس بیشتر گل زده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی