نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
اتفاق بسیار تلخ برای لئوناردو کوئیکه مهاجم خارجی سابق استقلال
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئوناردو کوئیکه به دلیل یک اتفاق تلخ در زندگی خود دیگر نتوانسته است فوتبال خود را دنبال کند.

خبرورزشی/ چهره‌ها؛ اولین بازیکنی که آبی ها از قاره سیاه به خدمت گرفتند، «لئوناردو کوئیکه» مهاجم اهل کشور کامرون و یکی از بستگان ساموئل اتوئو معروف بود. کوئیکه تنها نیم فصل در استقلال حضور داشت، در ۹ بازی به میدان رفت و هرگز موفق به گلزنی نشد. وی در این ۹ بازی تنها یکبار مقابل برق شیراز توانست یک پاس گل بدهد.

او مدتی را نیز در استیل آذین بازی کرد و ۶ گل به ثمر رساند و طی ۲۵ بازی برای تیم ملی فوتبال کامرون ۳ گل به ثمر رساند. کوئیکه بعد از بازی در اینتراخت فرانکفورت، راهی اسپارتاپراگ شد و بیش از ۳۰ گل برای این تیم به ثمر رساند و سپس در ریزه اسپورت ترکیه نیز بازی کرد. با این حال او در سال ۲۰۱۸ زمانی که ۳۱ سال داشت فوتبال را کنار گذاشت.

زندگی حرفه‌ای این بازیکن اما با یک واقعه غم انگیز خانوادگی از نوامبر ۲۰۱۷ متوقف شد، طی آن دوقلوی متولد نشده او جان باختند  و همسرش به کما  رفت و به همین خاطر کوئیکه دیگر از آن زمان نتوانست فوتبال بازی کند و  در حالی که ۵۴ گل در ترکیه به ثمر رسانده بود و تیم های زیادی خواهان او بودند، قرارداد خود را با ریزه اسپور فسخ کرد و از آن زمان فوتبال بازی نمی کند و نتوانسته است این اتفاقات تلخ را هضم کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تا ابد سرخ IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    آره،يادش بخير،مهاجم خيلي خوبي بود،ولي اونموقع هم وزير از كيسه فراريش داد!!!!!
  • تاجی IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    چقدر با وفا . دمش گرم . ایشالله زندگی روی خوش بهش نشون بده
  • احمدرضا NL ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    استقلال واقعا فوتبالیست خراب کن هست ,مسی هم به این تیم بیاد خراب میشود ,بعد استقلال حسابی درخشش داشته ,یادمه یه فوتبالیست پرویی هم داشت ذخیره بیگ زاده بود بعد از رفتن از ایران اینقدر درخشش داشت که به تیم ملی پرو دعوت شد و به کالچیو ترانسفر داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی