جلسه ۳۰ دقیقه‌ای فکری با بازیکنان، بازگشت دیاباته و حمایت از حسینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت بازی با نفت مسجدسلیمان را از دست داده بود، در تمرین امروز حضور یافت.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۳ امروز (شنبه) در مجموعه نفت تهرانسر برگزار شد.

* محمود فکری سرمربی استقلال به مدت ۳۰ دقیقه برای شاگردانش صحبت کرد. سرمربی استقلال از شاگردانش خواست بدون توجه به حواشی، تمرکز خود را حفظ کرده و برای شاد کردن دل هواداران در ادامه لیگ، تلاش کنند.

* بازیکنانی که برابر نفت مسجدسلیمان به میدان رفته بودند، به تمرین ریکاوری پرداختند.

* با توجه به اشتباه سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال در بازی با نفت، محمود فکری به حمایت از دروازه‌بان تیمش پرداخت و گفت هر کسی ممکن است اشتباه کند. سرمربی استقلال با در آغوش گرفتن حسینی به دروازه‌بان آبی‌پوشان روحیه داد. بازیکنان نیز به حمایت از او پرداختند و پیش از شروع تمرین نیز در صفحه شخصی‌شان عکسی از او را به اشتراک گذاشتند.

* شیخ دیاباته مهاجم استقلال که به دلیل مصدوم شدن در بازی با نفت مسجدسلیمان حضور نداشت، در محل تمرین حضور یافت و زیر نظر پزشک اختصاصی تمرین کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    کار خوب و قشنگی بود که از حسینی حمایت شد واقعا داره روزای سختی رو میگذرونه امیدوارم‌بتونه خودشو جمع کنه و با تمرینات سخت به اوج آمادگیش برسه نباید تخریبش کنیم باید اون سیوهای قشنگش رو هم به یاد بیاریم دروازه بانهای بزرگ دنیا هم اشتباه می کنند..حسینی باید فشار و استرس رو از خودش دور کنه و به روزای خوبش برگرده واقعا مظاهری نمیتونه هم تولیگ هم حذفی و هم آسیا بازی کنه باید از حسینی حمایت بشه..
    • حمید علوی CA ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
      محمد طاها جان داداش شما هوادار جوان استقلال هستی، این اواخر که کامنتهات رو‌ میخونم میبینم بر خلاف گذشته که بیشتر روی حمایت و روحیه دادن به تیم متمرکز بودی، وارد نقدها و بعضا انتقاداتی شدی که حتی اگر از نظر فنی درست باشن، امارات نظر تاثیری که روی تیم میذارن بسیار ویران کننده هستن. نمیدونم چند سالته داداش جوانم، اما بنده ۴۰ ساله هوادارم. همه جور آدم مدعی هواداری رو هم دیدم. با چشمای خودم دیدم کسانیکه بالای سکوی جایگاه، فلان لیدر موقع دست دادن پول میذاشت کف دستشون و اونا هم شروع میکردن به حیا کن رها کن گفتن و اسم فلانی رو صدا زدن. الان که دیگه همهدچیز آنلاین شده و راحت تر. مطمئن باش در کنار دوستان هواداری که از سر دلسوزی میان و نقد میکنن، هستن کسانیکه با برنامه میان، اکثرن هم با اکلنتهای مختلف میان. خدا میدونه از این دست آدما زمان شادروان منصورخان هم بودن که خون تودل اون بنده خدا کرده بودن. اینا استقلالی یا پرسپولیسی واقعی نیستن. اینا آدم این و اون هستن. داداش گلم بهت پیشنهاد میکنم از الان که جوونی روی فرهنگ هواداری عاقلانه و وفادارانه تمرکز کنی. زنده باشی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی