شاهین بیانی: حریفان استقلال از این تیم وحشت دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت آبی پوشان پایتخت به خبرورزشی گفت: استقلال تیمی قلدر، سرسخت و دارای بازیکنانی با تجربه آسیایی است که می‌توانند از پس هر حریفی بربیایند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ شاهین بیانی در گفت‌وگو با روزنامه خبرورزشی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا به سختی کار همگروه‌های این تیم پرداخت و معتقد بود نباید به این تیم انرژی منفی داد.

استقلال در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان در گروه سختی افتاد. قبول دارید؟
چرا همه فکر می‌کنند که استقلال در گروه مرگ قرار گرفته است؟ اتفاقاً آنها باید از استقلال بترسند که یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیاست و فصل قبل هم با عنوان نایب ‌قهرمانی لیگ ایران به کارش پایان داده است.

حریفان استقلال چقدر از این تیم شناخت دارند؟
همان‌طور که ما زیر و بم اتفاقات تیم‌های رقیب را استخراج می‌کنیم آنها هم درباره استقلال تحقیق می‌کنند و وقتی می‌بینند این تیم فصل نوزدهم لیگ ایران با آن همه دردسر و تغییرات کادر فنی توانسته به عنوان نایب ‌قهرمانی برسد متوجه می‌شوند که با تیمی سختکوش و قلدر روبه‌رو هستند که امسال هم در صدر جدول لیگ برتر است.

ولی همه نگران استقلال هستند!
نمی‌دانم چرا همه در این چند روز می‌خواهند ته دل بازیکنان استقلال و کادر فنی‌اش را خالی کنند. به خدا این روش حمایت کردن نیست بلکه با این حرف‌ها کم‌کم ترس را به دل بچه‌های تیم راه می‌دهید. با یک نگاه سطحی می‌توان دریافت که استقلال تیماستقلال فصل قبل لیگ قهرمانان در دور یک‌هشتم نهایی حذف شد و به پاختاکور باخت اما همه می‌دانند که با چه شرایطی و بعد از رفتن فرهاد مجیدی و توفانی از اتفاقات مدیریتی از دور رقابت‌ها حذف شد. من شک ندارم که حریفان استقلال از این تیم می‌ترسند و از حالا روی استقلال زوم می‌کنند تا بتوانند از این تیم امتیاز بگیرند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    کاش بعضی از دوستان که مدعی هواداری هستن اما با انتقادات غلط (یا درست ) بی موقع روحیه ی تیم رو به هم میریزن مصاحبه ی شاهین خان که بعد از منصورخان و پرویزخان، آبی ترین استقلالی دنیاست رو بخونن و درکش کنن. البته حساب کسانیکه فن بعضیا هستن و صرفن با عنوان هوادار میان تا به ارباب‌هاشون خدمت کنن کلأ جداسا و انتظاری از اونا نیست.
  • تا ابد سرخ IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    توي بازيهاي آسيا رو خبر ندارم،،ولى توي بازيهاي داخلي،،قبول دارم،همه از استقلال وحشت دارن،،منتها نه از خود استقلال،،بلكه از داور بازيهاشون با استقلال!!!!!!!!!
  • farid US ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    kamelan dorost migoyad, matbouat bayad komak konand hameyeh teamhayeh Irany bala biayand, inghadr teamhayeh kharejy ra bikhody bozrge nakonid lotfan, man Esteghlaly nistam valey tarfdareh Esteghlal hastam dar inja
    • حمید علوی CA ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      فرید داداش از اون پرسپولیسیهای دوست داشتنی هستی. دمت گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی