سپاهان بهترین فرصت صدرنشینی را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم سپاهان در شرایطی که این فرصت را داشت تا با برتری مقابل شهر خودرو به صدر جدول برود، در زمین خود شکست خورد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و شهر خودرو مشهد از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و به قضاوت موعود بنیادی‌فرد به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به سود شهر خودرو خاتمه یافت.

 امین قاسمی‌نژاد (۲۸ - پنالتی) و احمد الجبوری (۷۳ و ۴+۹۰) برای شهر خودرو گلزنی کردند و سجاد شهباززاده (۲۰ - پنالتی) زننده تک گل سپاهان بود. 

شاگردان رسول نویدکیا با توجه به توقف روز گذشته استقلال برابر نفت مسجدسلیمان بهترین فرصت برای رسیدن به صدر جدول را از دست دادند. سپاهان با وجود این شکست خانگی با ۲۲ امتیاز و به دلیل آمار گل زده بهتر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. شاگردان مهدی رحمتی نیز با ۱۸ امتیاز به رده هشتم صعود کردند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    طوفان زرد شله اومد خخخ
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    خخخخخخخخخخخ دمت گرممممم رحمتی. نزاشتی شله زرد بیاد صدر.....
  • کی روش IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بخدا خیلی حیف شد،ای کاش محبی زودتر به بازی میومد،انشالله دو بازی بعدی رو میبریم
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    قشنگ لیگمون نزدیک به هم شده تیم ها دلیلش هم فقط و فقط قانون منع ورود خارجی هاست واقعا بدون شوخی انگار تیم های مدعی بدون بازیکن خارجی فرقی با آلومینیوم ندارن !!!!! علی الخصوص مربی خارجی نداشتن مثلا فنی ترین تیم این فصلمون سپاهانه تا الان ولی سه تا از شهرخودرو می خوره
  • شکارچی تاریکی IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    ممنون رحمتی عزیز.... ما هنوز صدریم دمت گرم. جالبه بدونید شهرخودرو نتیجه نمی‌گرفت و رحمتی اعلام کرد به قربانعلی پور نیاز نداره، کیو اورد جاش؟ بله فاضلی رو که قبلا گفته بود استقلال بهم پیشنهادی برای دستیاری نداده و الان هم تاثیرش رو در نتایج شهرخودرو می‌بینیم..! حالا قربانعلی پور کجا اومد؟ دستیار فکری :)) یعنی حتی رحمتی تصمیمات بهتری میگیره نسبت به فکری
  • محمدطاها IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    سپاهان می خواست بیاد صدر ولی فهمید صدر صاحاب داره تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد سایر تیمها وایستید عقب ، لطفاً از مسیرهای دیگر تردد کنید..صدر آبیش قشششنگه:)))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی