یحیی گل‌محمدی: در دقیقه ۲۵ که شماره میناوند بود گل زدیم/ مسائل حاشیه‌ای بر روی پرسپولیس فشار زیادی آورد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در نیمه دوم ماشین سازی شجاعت و جسارت بیشتری به خرج داد و به گل هم رسیدند البته روی صحنه پنالتی بحث و اعتراض داریم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی ۲ بر یک مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت: بازهم تسلیت می‌گویم به همه اهالی فوتبال و خانواده میناوند. نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و به گل هم رسیدیم. در دقیقه ۲۵ که شماره میناوند بود هم گل زدیم و از این اتفاق خیلی خوشحال شدیم.

وی افزود: در نیمه دوم ماشین سازی شجاعت و جسارت بیشتری به خرج داد و به گل هم رسیدند البته روی صحنه پنالتی بحث و اعتراض داریم ‌آنچه دیدیم پنالتی نبود اما در هر صورت ماشین سازی در نیمه دوم تیم خوبی نشان داد. تجربه بازیکنان و استفاده از فرصت باعث شد که گل دوم هم بزنیم.

سرمربی سرخپوشان افزود: بازی خوبی در مجموعه برای ما بود با توجه به نتیجه‌ای که در نهایت کسب شد و از گرفتن این سه امتیاز خوشحال و راضی هستیم. نیمه اول خوب بازی کردیم و موقعیت‌های گلزنی داشتیم و یک گل خوب در دقیقه ۲۵ زدیم که اتفاق خوشایندی برای ما بود.

گل محمدی ادامه داد: نیمه دوم ماشین سازی با شجاعت و جسارت بازی کرد و راحت‌تر توپ را چرخاند. در این جور بازی‌ها زدن گل دوم مهم است اما نتوانستیم به گل  دوم برسیم و هرچه به دقایق پایانی می رسیدیم استرس تیم ما بیشتر می‌شد و حریف هم از یک پنالتی به گل رسید. در چند دقیقه‌ای که ماشین سازی گل زد خیلی خوب بازیکنان توانستند به خودشان مسلط باشند و فوتبال احساسی بازی نکردیم و بازی را به کناره‌ها بردیم و ارسال کردیم. این واکنش خوبی به گل حریف بود و با حوصله بازی کردیم و گل هم زدیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: این گل و برد را به روح مهرداد عزیز تقدیم می‌کنیم و امیدوارم روحش همیشه شاد باشد. همیشه در کنار خودمان حسش می‌کنیم. برای علی انصاریان عزیز هم آرزوی سلامتی می‌کنیم. امیدوارم همه بیماران شفا پیدا کنند. یکسال از کرونا گذشته و در این مدت عزیزان زیادی از دست دادیم. روزهای سختی را از دست دادیم. 

وی افزود: فوتبال توانست به مردم روحیه بدهد و بعد از کادر درمانی این فوتبالیست‌ها و اهالی فوتبال بودند که به نشاط جامعه کمک کردند. از همه اهالی فوتبال از رسانه‌ها و فدراسیون تشکر می‌کنم برای چندمین مرتبه است که می‌گویم فوتبالیست‌ها از جانشان مایه می‌گذارند و اهالی فوتبال با سختی کار می‌کنند تا جامعه با نشاط باشد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه برای چندمین مرتبه بعد از گل زدن عقب می‌نشینند گفت: سوال خوبی است درست می‌گویند باید بعد از زدن گل واکنش بهتری به ادامه بازی داشته باشیم. بهترین کار زدن گل دوم است و خوب دفاع کردن است. حتما باید این مشکل را برطرف کنیم و این مشکلی نیست که حل نشود و باید با تمرین بیشتر حلش کنیم. البته بازیکنان ما از نظر روحی وروانی تحت فشار زیادی هستند.

گل محمدی تاکید کرد: در هر صورت باید بگویم از زمانی که تمرینات را اوایل خردادماه در کرونا شروع کردیم بدون استراحت کار می‌کنیم و در پرسپولیس انتظار هواداران زیاد و به حق است و فشار تمرینات هم هست. لیگ و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را داشتیم که چند بازی در ۱۸ روز انجام دادیم و زیر فشار روحی و روانی زیادی بازی کردیم و ۴ روز پشت  سرهم تعطیلات نداشته‌ایم. بحث‌های فنی یک طرف مسائل حاشیه‌ای که برای باشگاه به وجود آمد فشار روی ما خیلی زیاد بوده است.

وی تصریح کرد: تا ۲۷ اسفند تعطیلاتی نداریم و روزها و هفته‌های خیلی سختی پیش رو داریم. هیچکس به این مسائل نگاه نکرده است. هیچ توجهی به استراحت تیم‌ها نشده است. در ماه‌های آینده فشردگی مسابقات زیاد است و باید مدیریت کنیم. حداقل کاری که باشگاه می‌تواند بکند مشکلات مالی را حل کند.

وی افزود: سازمان لیگ هم باید به فکر استراحت تیم‌ها باشد اینکه وقتی بازیکنی می‌گیریم از او بتوانیم استفاده کنیم. مردم و هواداران بازیکنان ما را خوب درک کنند. ببخشید زیاد صحبت کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    درود بر یحیی کبیر . یحیی برو جلو ما پشتت هستیم . هواداران پرسپولیس حامی یحیی کبیر هستند .با اینکه داور ضمان بود برنده شدیم . درود بر غیرت یحیی و بازیکنان که جنگیدند برای برد . دورد بر همه بازیکنان و آقا یحیی و همه اعضای کادر فنی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      هیچکس نیست از حق تیم مظلوم ماشین سازی دفاع بکنه؟ آقای زنوزی پس کجایی؟ گل اول پرسپولیس کاملا آفساید بود چون سر وحید امیری جلوتر بود و داخل آفساید بود. پنالتی ماشین سازی هم کاملا درست بود چون بازیکن پرسپولیس قشنگ رفت و روی بازیکن ماشین سازی خطا کرد و سرنگونش کرد. همچنین پنالتی 100 درصد دقیقه 56 برای ماشین سازی تبریز گرفته نشد و باز هم 3 امتیاز مهندسی شده تقدیم پرسپولیس شد. بازیکن پرسپولیس درسته که نشون میده دستاش رو از پشت به هم گره زده ولی وقتی بازیکن ماشین سازی توپ رو ارسال می کنه بازیکن پرسپولیس با حرکت بدن دستش رو مقابل توپ قرار میده تا توپ رد نشه و این هند بدون شک پنالتی بود. بازیکن ماشین سازی 3 یا 4 بار هم به داور گفت که هند شده ولی چون داورها از قبل توجیه شدن پنالتی نگرفت دقیقا مثل بازی با استقلال که پنالتی استقلال دقیقه 10 گرفته نشد. پرسپولیس به جای باخت، 3 امتیازی که حق ماشین سازی بود رو گرفت.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      آقای زنوزی شما که عاشق و هوادار تیم های تبریزی هستید چرا بیانیه صادر نمی کنید و از حق تیمتون با قدرت دفاع نمی کنید. همه مردم ایران از شما انتظار دارن با بی عدالتی لنگیا مقابله کنی
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      سیرک واقعی رو همه ایران دیدن. پنجمین ساله که این سیرک داره برگزار می شه برای قهرمانی جعلی پرسپولیس حکومتی سر تیم ته جدولی ماشین سازی که مردونه و جوانمردانه بازی کرد رو به راحتی بریدن و از گرفتن امتیاز محرومش کردن. اگه گل آفسای پرسپولیس رو نمی گرفتن و پنالتی ماشین سازی دقیقه 56 بازی رو می گرفتن الان ماشین سازی برنده بازی بود و 3 امتیاز رو می گرفت.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      گل آفساید دقیقه 25 به یاد میناوند. لطفا محمد حسین میثاقی از پرسپکتیو برنامه نود که از زمین ورزشگاه آزادی گرفته شده استفاده کنه و نشون بده که این گل پرسپولیس آفساید بوده. فردوسی پور رفته ولی اون پرسپکتیو از زمین هنوز توی صدا و سیما موجوده
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      پنالتی واضح دقیقه 55 56 ماشین سازی گرفته نشد و گل پرسپولیس هم آفساید بود. بازی نهایتا باید یک یک می شد. خواستن یحیی گلمحمدی رو از بحران تساوی خارج کنن و همزمان دارن انواع امتیازهای مهندسی شده به این تیم میدن تا با کمک داورها بیاد صدر جدول.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      یحیی گل‌محمدی: در دقیقه ۲۵ که شماره میناوند بود گل زدیم/ گلی که زدید آفساید بود ولی به خاطر این هماهنگی گل آفساید شما با شماره پیراهن مهرداد میناوند، حتما یک ستاره جعلی دیگه به لوگوتون بچسبونید.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      دقیقه 55 56 هم پنالتی واضح ماشین سازی توسط همون کمک داور گرفته نشد. از قبل توجیه شده بوده. بازیکن پرسپولیس الکی دستش رو بسته بوده از پشت ولی وقتی بازیکن ماشین سازی سانتر می کنه با حرکت بدنش با دستش جلوی سانتر توپ رو می گیره و این کاملا خطای پنالتی بود.
    • هفت تیرکش معروف IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      لنگ مافیا بدتر اینه که دروازه بان ماشین سازی درست دقیقه 25 تث یه موقعیت معمولی دستشو کشید عقب تا امیری گل برنه!! توپ رو قشنگ میتونست بگیره... چرا دقیقا در دقیقه 25 این اتفاق افتاد؟
    • کیسه حقیر IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      هفت تیرکش جوک سال و میلادی گفت خخخخخخخ مدیون اگه منظورت حسینی مرغ گیر نیست توپ وارده دروازه کیسه کرد یا مدیونی اگه بدونی مسعود شجاعی پاس گل به دیاباته داد یا تیم شهرخودرو با تبانی و کادو بردید
    • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      کیسه کش متوهم میشه بگی پرسپولیس چطور با تیم ماشین سازی تیم تحت مالکیت محمد رضا زنوزی تبانی کرده . زنوزی دشمن اول پرسپولیس هست .بعدش پرسپولیس باهاش تبانی کرده . دوچرخه سوار متوهم حرف مفت نزن. فقط بگو چه برنامه ریزی پرسپولیس می تواند با زنوزی کند .جواب بده دوچرخه سوار
    • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      هفت تیر کش بدون تیر دوچرخه سوار نظری درباره فیلم ۱۵ ثانیه از تبانی کیسه و دروازه بان سایپا نداری . کیسه مکتب دوپينگ و تبانی و جعل هست
    • خدایا بسه دیگه .... IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      خدایا ممنون خدایا واقعا که پرسپولیسیا رو بغل کردی دقیقه 25 همینطوری یهویی دفاع ماشین سازی توپ رو نمی بینه و ازش رد میشه بعد اون گلر دکل وار دو متریشون !! توپ رو که میبینه دستش رو میکشه و از اون دراماتیک تر امیری برای خودش تو آفساید رفت و آمد میکنه تا گل بزنه خدایا ممنون که پرسپولیسی هستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • هفت تیرکش معروف IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      خخخخخخخخخخخ بیخود لانه فساد نسازید و حرف مفت نزنید... میثاق معمار زاده رو یادتون رفته؟؟ زنوزی اصلا در جریان نبوده.. اون تموم تمرکزش رو تراکتور هست... محسن بنگر و پیام صادقیان هم سابقه درخشانی دارن
  • حمید علوی CA ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    گلمحمدی جان آخه این خزعبلات و خرافه ها چیه سر هم میکنی؟! یعنی چی دقیقه ۲۵ که شماره ی (شادروان) میناوند بود گل زدیم؟!! آدمای امی ممکنه خام خرافه گویی بشن و باور کنن که نیروهای ماوراالطبیعه در زدن گل دقیقه ۲۵ موثر بودن اما ممکنه یه سری آدمم شک‌کنن که مبادا عمدن برنامه ریزی بوده برای گل دقیقه ۲۵ (که نبوده). این پرت و ‌‌پلا گوییها و همه چیز رو به عوالم بالا ربط دادن زشته بخدا.
    • مجهول الهویه IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      شما مته به خشخاش نگذار آدم وقتی یک عزیز از دست میده هر چیزی که به اون عزیز ربط داره براش معن پیدا میکنه. حالا وقتی گل زدن ساعت دقیقه 25 نشون میداد مشکلیه. آدم داغدیده دنبال یه مرهمه دیگه.
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    ای کاش به بازیکنات بازی جوانمردانه رو هم یاد میدادی * گرچه بعید میدونم دلت بخواد
    • صامت IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      خدایاااااااااااااااااااااااا.ببین کی هادم ازجوانمردی می زنند
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    حمایت از یحیی وظیفه هر هوادار هست . آقا یحیی عالی هست . تلاش بخیر ستودنی است . ما هواداران پشت یحیی هستیم
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    قشنگ برنامه ریزی شده بود دقیقه 25 گل بزنن... واقعا فوتبال پاک نیست
  • حسین IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    فرصتهای زیادی رو گل نزدیم واگه احمد نور نزده بود الان سه امتیاز و نداشتیم باید همون نیمه اول دو گل از حریف جلو باشیم
  • رفیق امیر پرسپولیسی IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    کاربران خون سرخ پرسپولیس و قرمز آسیا الان کجا هستند این دو کیسه کش وقتی که پرسپولیس می بازد پیدا می شوند . هر دو کیسه هستند .دوچرخه سواران رکاب بزنید . کیسه کشا ها ،کیسه هایتان را دست بگیرد و دوجرخه های تان را تمیز کنید .خبر ورزشی لطفا این کامنت انتشار بده .
  • محمدم IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    امپراطور عشقی
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    واقعا بعد از اینکه گل می زنیم ترسو میشیم چرا خب ؟!!!!! این بازی خدا بهمون رحم کرد بردیم ولی یک بار هم مثل بازی با آلومینیوم دوتا گل می خوریم خسته نباشید به کادر فنی و شما آقای گل محمدی عزیز❤ دفاع ما باید قبول کرد خیلی آسیب پذیر شده چیزی که حتی توی اوج محرومیت در زمان برانکو‌ نبود در کل با نتایج امروز فهمیدم قانون منع ورود مربی و بازیکن خارجی قشنگ تیم ها رو نزدیک به هم کرده علی الخصوص که می بینیم مثلا سپاهان سه تا از شهرخودرو می خوره
    • پیام پرسپولیسی CA ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      ستارگان سرخ ایران و آسیا نمیدونم تا حالا تو یه رشته ورزشی فعالیت داشتی یا نه ولی اینو بدون مهمترین عامل تو ورزش مخصوصا ورزش حرفه ای روحیه هست.تیم متاسفانه روحیه ش رو از دست داده مخصوصا بعد از فینال اسیا چون واقغا با نصف تیم هم سر تر از اونا بودیم گفتن علتش هم طولانیه .پس طبیعیه که تیم افت کنه و کمی با اعتماد به نفس کمتر بازی کنه.البته اینم بایدبگم با این وجود تو تمام بازیها پرسپولیس سر تر از حریفان بوده و متونست با حداقل ۲ گل برنده باشه(بجز بازی با ذوب اهن) داوریها هم که بماند مثل گل آفساید المینیوم. تا همین جا هم تیم بد کار نکرده و اگه ۶ امتیاز دو تا بازی رو بگیره میره صدر جدول پس مطمئنم تیم روز به روز بهتر میشه و ما بعنوان هوادار بجای انتقاد باید حمایت کنیم تا روحیه بدیم به تیم .نیم فصل هم تیم تقویت میشه.پس فقط حمایت....
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    داور علیه پرسپولیس بود . اما پرسپولیس کبیر این قدر عالی هستیم که توانست داور هم را شکست دهد . پرسپولیس در راه گلات قهرمانی
  • ناشناش IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    آقای گلمحمدی لطفا با سیامک نعمتی صحبت کنید وبپرسید توپی که اصلا خطری دروازه را تهدید نمی کرد چرا به اون شکل پرس انجام میدی ؟انگار هرکی دفاع راست بازی میکنه باید همیشه یک حرکت غیر اصولی و خطرناک بدون دلیل انجام بده!!!!
  • یییییییییی IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    احساسیش نکن جناب گل محمدی مقابل تیم ته جدولی که تا اینجا فقط چهار امتیاز گرفته تو خونه داشتی مساوی می کردی بازی کنای تیمت از دقیقه 70 به بعد راه می رن تو زمین انگار از 70 به بعد متظرند که گل بخورن کو اون بازی مالکانه این همه بازیکن خوب هم داری حالا هی بچسب به ترابی فقط بازی مستقیم بلده تیمته که اگر جلوی یه تیم قوی تر اینجوری بازی کنی هیچ وقت مدافعا اجازه ضربه دوم و سوم رو به مهاجمات نمی دن
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    تنها دستاورد مثلث تاس در هفته سیزدهم ، موز بود
    • مافیای لنگ IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      تیم انتهای جدول رو با کمک داور بردن که دیگه خوشحالی نداره لنگی
    • حمید علوی CA ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      مافیا ورزش گفتی موز، یاد غذای بازیکنای محمدون بنگلادش افتادم سال ۱۹۸۹ که با پرسپولیس همگروه بودن. آقا رضا نعلچگر و مرحوم حجازی میگفتن غذای اعضای تیم محمدون، نون و موز بوده خداشاهده. اون دوره (یکسال پیش از قهرمانی استقلال) متاسفانه پرسپولیس به محمدون باخت و از گروه سه تیمی که تیم دیگه ش هم از سری لانکا بود بالا نرفت.(سندرز سریلانکا و پرسپولیس حذف شدن متاسفانه)
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    قرار بود کاربر فرشاد بعد از بازی پرسپولیس و ماشین یازی حالم را بپرسد اما الان داخل غار هست . کیسه کش دوچرخه سوار نباشیم
  • بلال IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    با شانس و داوری بردی وگرنه اسفند ماه ماهیست که تو رو نیمکت لنگ حضور نداری این پیام ذخیره کن بلال چی گفت میگی نه ببینیم
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بازی خوبی بود ولی خوب بازی نمی‌کنیم ولی از تیم حمایت میکنم واز آقای گل محمدی.، تنها کسی که میتونه این تیم به روزهای گذشته برگردونه خود آقا یحیی وکادرشه انشالله ترابی بیاد که کمی تقویت بشیم یه مدافع خوب بگیریم میتونیم از لغزش تیم های دیگه استفاده کنیم وپنجمیش هم رو بگیریم ♥️♥️♥️♥️♥️
  • بیژن IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    بازی ساعت 7 تموم شده ولی هنوز نظرات مردم چاپ نشده معلومه به نفع خبر ورزشی پرسپولیسی نیست که مردم زود نظرات رو ببینن
  • Blue Love IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    من اینو از جایی کپی کردم و کامنت صرفا حرف بنده نیست و ممکنه چند نفردیگه هم گفته باشن...چجوریه که به خاطر هادی نوروزی دربی 4-2 به نفع لنگ میشه و داور همون روز دو پنالتی صددرصد و هندبال رامین رضاییان رو واسه استقلال رو نمیگیره.... 5 سال بعد میناوند با شماره 25 فوت میکنه و دقیقا تو همون دقیقه دروازه بان ماشین دستشو عقب میاره و امیری گل آفساید بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • مجهول الهویه IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      کاری به کلّ کلامت ندارم ولی نفهمیدم چی؟؟ آفساید؟ یه کارشناس داوری هم گل رو آفساید ندونست. التبه به جز شما و احتمالا آقای برهانی.
    • کیسه 6+6 IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      اساتید توهم و هوچیگری معلومه داغ اون ۴_٢ هنوز ک هنوزه داره شمارو میسوزونه
  • صامت IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
    آقای گل محمدی. من هوادارازبازی تیم راضی نیستم.ماحمایتت میکنیم.ولی بایدباتمرکزبیشترروی تیم کارکنید.نبایدجلوقعرنشین جدول تادقیقه 92دلهره بکشیم.ماشین سازس کدام مهره راداشت که توانست نیمه دوم مارانحت فشاربذاره؟اگراحمدگل رانمیزد2امتیازمفت ازچنگ مون درمی رفت.بایدقاطع ترازاین حرف هابرنده بشیم.پرسپولیس تیمی نبودکه تیم مقابلش جرات این حجم ازحمله راداشته باشه.هرتیمی که جلوی پرسپولیس این همه حمله میکردحتما دروازه ش چندباری بازمی شد.ولی ماشین سازینیمه دوم واقعا ماراذیت کرد.
    • کیسه مافیا ورزش IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      تتلیتی حرف مفت نزن . یحیی تنت حمایت کامل هواداران پرسپولیس هست
  • علی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    خدا بیامرزه مهرداد میناوند رو اما دیگه اینقدر دنبال عدد سازی نباشید اگ اینجوری باشه تا عدد 90 رو باید به اسم افراد متوفی نامگذاری کنیم
    • تکنه سنج IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      یا شایدم وقتهای اضافه رو!
  • بلال IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    با شانس و داوری بردی وگرنه اسفند ماه ماهیست که تو رو نیمکت لنگ حضور نداری این پیام ذخیره کن بلال چی گفت میگی نه ببینیم
    • پرسپولیس سرور استقلاله IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
      شما به تیم خودت فکر کن که با خوش شانسی در صدره
  • کیسه حقیر IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    کیسه کش حرفهای ناشی از حسادت وسوزش که موجب تخیلات ذهنی و توهمات هست باعث هذیون میشه گل پرسپولیس همه کارشناسان داوری تایید کردن صحیح هست بهتر تو راجع به جای اینکه راجع به دروازبان ماشین سازی نظر می دهی راجع به گل به خودی حسینی حرف بزنی حتما حسینی هم گل به خودی زده عمدا توپ به تور دروازه کیسه کوبید!!!! این هفته کیسه مساوی کرد پرسپولیس یه بازی برد کانال ها و پیچ ها دروغگو کیسه کش شروع به توهمات زدند کاربران کیسه کش مطالب دروغ اینها را در این سایت به صورت کپی کامنت میزارند این کامنت های دروغ ناشی از سوزش و حسادت توهمات پشیزی ارزش نداره
  • هادی IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    هر کسی به این بازی شک نکرده به عقل خودش شک کنه
  • a IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    تیم رسانه ای قوی داری اقا یحیی..من یک پرسپولیسیم اما واقعا از بازی این تیم لذت نمیبرم..نتیجه هم که مشخصه.. پتانسیل مربی بزرگ بودن رو نداری...و در پایان همون سوال همیشگی..چرا یک جوان رو نکردی برای پرسپولیس..؟؟
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    جناب آقای گل محمدی در حال حاضر ضعف پرسپولیس گلزنی نیست این وظیفه را همه بازیکنان از دفاع و هافبک و مهاجم به هر صورتی انجام می دهند ضعف پرسپولیس نبود یک هافبک بازیساز و فرمانده در میانه زمین تا به موقع گلسازی کند و حملات تیم را سازماندهی کند و در موقع فشار حریف با حفظ مالکیت توپ و آرام کردن بازی تیم را از زیر فشار خارج کند بعد از رفتن بشار رسن این خلا در پرسپولیس بسیار مشهود شد و باعث امتیازگیری حریفان شده است اگر این مشکل حل شود ویک بازیکن شش دانگ در وسط زمین به خدمت گرفته شود هم مشکل گلزنی حل خواهد شد هم فشار بر دروازه خودی به حداقل خواهد رسید و هم پرسپولیس با طراوت و شادابی با بالاترین تاکتیک و استانداردهای فنی بازی خواهد کرد
  • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    دقیقه 25 گل زدن بسیار مشکوکه کمیته بی انظباطی ورود کند امکان نداره چون بعد قبل بازی هماهنگ کرده بودند مساوی بشه دقیقا پنالتی را هم دادند ولی بعد بازی مربی ماشین حرف از ناجوانمردانه زد بخدا مشکوکه خواهشا ورود کنند .سالهاست پرسپولیس با تبانی داره نتیجه میگیره
  • علی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    شرط بندی و تبانی باعث این نتیجه شد خدا لعنتتون کند که ئاقعیات را نمینویسید خبر ورزشی. روزنامه نگار باید قلمش عدالت باشه نه مثل خسرو معتضد هرچی بهش گفتن بگه. بابا چطور دقیقه 25 کاملا هماهنگ شدن که گل بزنم چرا این اتفاق برای سایر تیم ها نمی افتد
  • (....) IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    خبر ورزشی چرا کامنت ها را انتشار نمی دهی . سریع تر انتشار بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی