نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شیخ دیاباته با برنامه ویژه به ترکیب برمی‌گردد 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیدیم تمرین‌دهنده جدید استقلال برای شیخ دیاباته برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته تا او با قدرت به ترکیب برگردد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ شیخ دیاباته آقای گل لیگ برتر نوزدهم اینقدر سطح توقعات در این تیم را از خودش بالا برده که نبودش در ترکیب اصلی این تیم باعث نگرانی همه طرفداران این تیم می‌شود. دیاباته در طول یک فصل به قدری در لیگ برتر و لیگ قهرمانان برای استقلال گل زد که حالا همه تصور می‌کنند این تیم بدون حضور شیخ در ترکیب اصلی تیم قادر به گلزنی نیست و این موضوع روی قایدی و مطهری هم تأثیر گذاشته است. دیاباته از وقتی در تلویزیون حضور یافت و درباره شخصیت خودش راحت‌تر حرف زد این محبوبیت سطح توقع را بالاتر هم برد و موجب شد تا در مدتی کوتاه حتی بین استقلالی‌ها جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند. 

تنها ۲ بازی ۹۰ دقیقه‌ای!
اما همین بازیکن در فصل جاری هنوز نتوانسته نیمی از آنچه در توان دارد را برای استقلال بروز بدهد. دیاباته از مجموع ۱۳ بازی که استقلال در این فصل انجام داده تنها در ۲ دیدار روبه‌روی تراکتور و سایپا به ‌طور کامل به میدان رفت. او در بازی روبه‌روی تراکتور که از ابتدا در ترکیب بود ۲ گل زد و نوید داد که با قدرت به ترکیب اصلی برگشته است ولی در دیدار با سایپا هرگز نتوانست کاری از پیش برده و تیمش را از باخت نجات بدهد. 

در دربی اثرگذار بود!
دیاباته غیر از آن در دربی هم یک نیمه برای استقلال به میدان رفت و با اینکه خیلی تلاش کرد به پرسپولیس گل بزند ولی باز هم نتوانست اما با حضورش باعث شد توجه مدافعان پرسپولیس از روی قایدی برداشته شده و دیگر مهاجم استقلال گل مهمی برای این تیم زد تا استقلال از شکست ۲- یک به تساوی ۲-۲ برسد. 

۳ حضور از روی نیمکت 
شیخ در ۳ دیدار دیگر هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. ۲۰ دقیقه روبه‌روی مس رفسنجان، ۳۱ دقیقه روبه‌روی ماشین‌سازی و ۱۹ دقیقه مقابل آلومینیوم که یک پاس گل هم به مهدی قایدی داد. 

بدنسازی ویژه شیخ
دیاباته حالا و پس از پشت ‌سر گذاشتن مصدومیتی که قبل از دیدار با نفت مسجد سلیمان دچارش شد توانسته به فرم عادی برگردد و شنیدیم تمرین‌دهنده جدید استقلال برای این بازیکن برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته تا او با قدرت به ترکیب برگردد. اصغر قربانعلی‌پور که جدیداً به کادر فنی استقلال اضافه شده است به خواست فکری مأمور شده دیاباته را به شرایطی برساند که در رفت و برگشت‌ها با قدرت‌تر کار کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شکارچی تاریکی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    شیخ اگه رو فرم باشه یه تنه کل تیم حریف رو از پا در میاره.. فقط اگه فکری مطهری رو بزاره بیرون و قائدی با شیخ رو فیکس کنه مشکلاتمون حل میشه... اگر چه من اعتقاد خاصی به فکری ندارم......... فقط دقت کنید الان یه کاربر با نام (عدالت آرزوی ماست) و یا همون نادی الکیسه و چند تا اسم دیگه که (همشون یکی هستن) میاد میگه این کاربر عشق طلایی همون شکارچی تاریکی (یعنی من) هست و میخاد علیه من یه توطئه کثیف انجام بده... من به هیچ عنوان تایید نمیکنم! من چرا باید به اسم سپاهانی کامنت بزارم؟ مگه بیمارم به اسم تیم یه شهر دیگه حرف بزنم؟ این آدم نقشه های ناپاک داره و یه کمپین مزخرف علیه من راه انداخته...
  • آبی سوسول IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
    بابا این سوسولا بدنسازی پیش فصل رو انجام ندادن حالا بیان برای شما 90 دقیقه 90 دقیقه بازی کنند به فنا میرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی