نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بارسلونا – بیلبائو؛ شکار رئال
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بارسلونا امشب در صورت پیروزی مقابل بیلبائو و تلافی شکست فینال سوپرجام، جای رئال‌مادرید را در صدر جدول خواهد گرفت.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ آخرین بازی روز یک‌شنبه از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لالیگا را بارسلونا و بیلبائو در ورزشکاه نوکمپ برگزار خواهند کرد. بارسا می‌خواهد خودش را به رئالی‌ها در جدول قهرمانی نزدیک کند و هدف بیلبائو هم در حال حاضر تثبیت سهمیه لیگ اروپا و نیم‌نگاهی به سهمیه لیگ قهرمانان است.

بارسلونا
۱۲ امتیاز از ۴ بازی اخیرشان جمع کرده‌اند اما هنوز ۱۰ امتیاز از اتلتیکوی صدرنشین عقب هستند و باید برای جبران این فاصله سخت تلاش کنند و البته که بدون اشتباه باشند. بارسا در این فصل بدون مشکل نبوده اما غول‌های کاتالانی اکنون پشت ‌سر رئال‌مادرید در رده سوم قرار دارند. تیم کومان فقط ۳ امتیاز از مدافع عنوان قهرمانی عقب است که قابل جبران می‌باشد. بارسا مصمم است به فرم قدرتمند خود ادامه دهد اما نگاهش به دیدار آینده مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پاری‌سن‌ژرمن نیز خواهد بود. پروژه قهرمانی برای کومان در لیگ قهرمانان کاملاً دست خودشان است و مثل لیگ نیاز به لغزش رقبا ندارند.

اتلتیک بیلبائو
بیلبائو در فینال سوپرجام اسپانیا در ۱۷ ژانویه با نتیجه ۳-۲ بارسا را شکست داد. همان شبی که مسی اخراج شد و ایناکی ویلیامز خوش درخشید. بیلبائو پنج‌شنبه‌شب با پیروزی ۲- یک مقابل آلکویانو در جام‌حذفی توانست تیمی که رئال را حذف کرده بود شکست دهد و به دور بعدی صعود کند. مردان مارسلینو از زمان شکست مقابل بارسا در لیگ، در هر ۵ بازی اخیر خود در تمام مسابقات پیروز شده‌اند، از جمله موفقیت خانگی با ۵ گل مقابل ختافه در اواخر هفته گذشته. رکورد ۲۴ امتیازی از ۱۹ مسابقه باعث شده اتلتیک در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد و تنها ۴ امتیاز با گرانادای هفتم جدولی فاصله داشته باشد.

مصدومان و محرومان
بارسا به دلیل محرومیت سرخیو بوسکتس از وجود این بازیکن بی‌بهره خواهد بود، به این معنی که میرالم پیانیچ که از بدو ورود به تابستان گذشته برای تثبیت جایگاهش تلاش کرده می‌تواند در وسط زمین جای اصلی را داشته باشد. آنسو فاتی، جرارد پیکه و فیلیپه کوتینیو هنوز مصدوم هستند اما سرخی روبرتو که اخیراً مشکل عضلانی داشت به تمرینات بازگشته و می‌تواند تیم را همراهی کند. در مورد اتلتیک هم پرو نولاسکواین هنوز به دلیل مصدومیت غایب است، در حالی که اینیگو مارتینس و میکل بالنسیاگا هر دو شرایط نامشخصی برای بازی دارند.

ترکیب احتمالی
بارسلونا: تراشتگن، دست، آرائوخو، لانگله، آلبا، دی‌یونگ، پیانیچ، پدری، گریزمن، مسی و دمبله
اتلتیک بیلبائو: سیمون، کاپا، آلوارس، نونز، برچیچه، دی‌مارکوس، وندکور، دی‌گارسیا، مونیاین، ویلیامز و گارسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی